Licitatie Publica - Servicii de creditare - obtinere Linie de credit pentru suma de 3.000.000 Lei cu durata de 20 ani
Anunt de participare numarul 132849/02.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Fratautii Vechi (Primaria Comunei Fratautii Vechi)
Adresa postala: Comuna Fratautii Vechi, centru, Localitatea: Fratautii Vechi, Cod postal: 727255, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Vataman, Tel. +40 230411596, Email: [email protected], Fax: +40 230411596, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de creditare - obtinere Linie de credit pentru suma de 3.000.000 Lei cu durata de 20 ani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul operatorului economic
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de creditare - obtinere Linie de credit pentru suma de 3.000.000 Lei cu durata de 20 ani necesara asigurarii finantarii investitiei - Modernizare drumuri comunale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Linie de credit pentru suma de 3.000.000 Lei cu durata de 20 ani
Valoarea estimata fara TVA: 3, 364, 375RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare = 7.150 Lei se va constitui in favoarea autoritatii contractante pentru perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depunere a ofertei) cu Scrisoare de garantie de participare cemisa de o institutie financiara. Garantie de buna executie = 0, 1% din valoarea contractului fara TVA, se va constitui in favoarea autoritatii contractante prin scrisoare de garantie de buna executie emisa de o institutie financiara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul se va semna numai dupa primirea Avizului favorabil din partea Ministerului de Finante , Serviciu Datorie publica locala - Comisia de Autorizare a Imprumuturilor locale
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3. Certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010, - Formular 20 ? in original;
4. Declaratie pe propria raspundere referitor la incompatibilitatile prezentate de Art. 691 din OUG 34/2006. ? Formular 21 - in original
Persoanele din cadrul autoritatii contractante fata de care se va raporta ofertantul vis-a-vis de situatiile de incompatibilitate prevazute de Art. 691 din OUG 34/2006 sunt:
Primar: Ionesi Vasile; Contabil: Bujdei Elena; Responsabil achizitie: Ionesi Gheorghe; Economist: Breaban Mia; Secretar: Artemie Cristinel Dinu 1. Certificat constatator emis de ORC - in original/ copie legalizata sau copie conform cu originalul
2. Autorizare de functionare din partea BNR (Banca Nationala a Romaniei)- in copie legalizata sau copie conform cu originalul.La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul castigator va prezenta cele 2 documente in copie legalizata daca acestea au fost prezentate in cadrul ofertei in copie cu mentiunea "conform cu originalul"
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda (24 ore), elementul ce face obiectul procesului repetitiv de ofertare este "pretul ofertei"
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.03.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire reprezinta republicarea Documentatiei Nr. 13346In cayul a 2 sau maimulte oferte aflate la egalitate dupa licitatia electronica se va solicita o noua oferta in plic inchis, castigatoare urmand a fi desemnata oferta admisibila cu cel mai mic pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre documentul pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii din cadrul Primariei Fratautii Vechi
Adresa postala: Comuna Fratautii Vechi, Judet Suceava, Localitatea: Fratautii Vechi, Cod postal: 727255, Romania, Tel. +40 230411596, Email: [email protected], Fax: +40 230411596
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2012 23:26