Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de creditare pentru finantarea capitalului de lucru


Anunt de participare (utilitati) numarul 134682/11.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
C.N.POSTA ROMANA S.A.
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Morarescu, Tel. +40 212009330, In atentia: Gina Munteanu, Email: [email protected], Fax: +40 212007411, Adresa internet (URL): www.posta-romana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Servicii po?tale
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de creditare pentru finantarea capitalului de lucru
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: contul bancar al Companiei Nationale ?Posta Romana? S.A, deschis la banca-ofertant castigator cu care se va incheia contractul de achizitie publica.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Linii de credit pentru capital de lucru (carevor fi utilizate pentru finantareacapitalului de lucru si a liniilor de credit existente) ? perioada de rambursare 12 luni, in suma totala de 100.000.000 lei (unasutamilioanelei). Achizitia se efectueaza pe 10 (zece) loturi a cate 10.000.000 lei (zecemilioane lei) fiecare, cu perioada de rambursare de 12 luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Linii de credit pentru capital de lucru, in valoare totala de 100.000.000 lei (unasutamilioane lei).
Valoarea estimata a achizitiei: 7.460.000, 00 RON
Achizitia se efectueaza pe 10 (zece) loturi, astfel: Lot 1= Linie de credit in suma de 10.000.000 lei (zecemilioanelei), cu perioada de rambursare de 12 luni.Valoarea estimata lot1 =746.000, 00 RON
Lot 2= Linie de credit in suma de 10.000.000 lei (zecemilioanelei), cu perioada de rambursare de 12 luni.Valoarea estimata lot2 =746.000, 00 RON
Lot 3= Linie de credit in suma de 10.000.000 lei (zecemilioanelei), cu perioada de rambursare de 12 luni.Valoarea estimata lot3 =746.000, 00 RON
Lot 4= Linie de credit in suma de 10.000.000 lei (zecemilioanelei), cu perioada de rambursare de 12 luni.Valoarea estimata lot4 =746.000, 00 RON
Lot 5= Linie de credit in suma de 10.000.000 lei (zecemilioanelei), cu perioada de rambursare de 12 luni.Valoarea estimata lot5 =746.000, 00 RON
Lot 6= Linie de credit in suma de 10.000.000 lei (zecemilioanelei), cu perioada de rambursare de 12 luni.Valoarea estimata lot6 =746.000, 00 RON
Lot 7= Linie de credit in suma de 10.000.000 lei (zecemilioanelei), cu perioada de rambursare de 12 luni.Valoarea estimata lot7 =746.000, 00 RON
Lot 8= Linie de credit in suma de 10.000.000 lei (zecemilioanelei), cu perioada de rambursare de 12 luni.Valoarea estimata lot8 =746.000, 00 RON
Lot 9= Linie de credit in suma de 10.000.000 lei (zecemilioanelei), cu perioada de rambursare de 12 luni.Valoarea estimata lot9 =746.000, 00 RON
Lot 10= Linie de credit in suma de 10.000.000 lei (zecemilioanelei), cu perioada de rambursare de 12 luni.Valoarea estimata lot10 =746.000, 00 RON
Valoarea estimata fara TVA: 7, 460, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie pe fiec.lot, astfel lot1= 11000 lei, lot2= 11000 lei, lot3= 11000lei, lot4= 11000lei, lot5= 11000lei, lot6= 11000lei, lot7= 11000lei, lot8= 11000lei, lot9= 11000lei, lot10= 11000lei, valabila cel putin 120 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Cuantumul ce se retine cf. art.278^1, alin(1) din OUG nr34/2006 este, pentru fiec. lot= 4526lei. Modalitatea de constituire a garantiei de participare este cf. art.86, alin(1) din HG925/2006. In cazul constituirii garantei de participare prin virament bancar prin ordin de plata, contul autoritatii contractante este RO23BPOS85002717790ROL02 deschis la BancPost Reprezentanta.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.Nota: a.In cazul constituririi garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa respectand modelul prevazut in Sectiunea Formulare.Garantia de participare se va completa si se va depune in original sau in format electronic (in S.E.A.P.), cu conditia semnarii acesteia cu semnatura electronica de catre banca/societatea de asigurari emitenta.b.In cazul unei oferte comune garantia de participare va fi constituita pe numele operatorului economic desemnat liderul asocierii. In cazul incadrarii in prevederile art.278^1, alin.(1) din OUG nr.34/2006 CNPR va returna contestatorului suma retinuta. a)Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare, pt fiecare lot = 10% din valoarea de atribuire a contractului, fara TVA.b) Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii CN Posta Romana SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 - completata in conformitate
cu Formularul A din Sectiunea Formulare;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006- completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006- completata in conformitate cu Formularul din Sectiunea Formulare; Persoane cu functii de decizie in cadrul CN Posta Romana SA in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General Dumitru Daniel Neagoe, Director Executiv Economic Mioara Pribescu, Director Economic Gina Munteanu, Director Juridic Aurelia Malaescu, Sef Departament Financiar Trezorerie Valentina Marin, Sef Departament Procurari Adrian Oancea. Fiecare operator economic care participa la procedura de atribuire in calitate de ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/ tert sustinator are obligatia de a depune declaratia privind art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.
Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj)- eliberat de Directia Generalaa Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat; se va prezenta situatia obligatiilor
scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- eliberat de Primaria locala; se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completata in conformitate cu Formularul B1 din Sectiunea Formulare.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completat in conformitate cu Formularul B1a din Sectiunea Formulare.
Nota: a. Existenta datoriilor privind obligatiile de plata la bugetul consolidat sau bugetul local vor conduce la descalificarea ofertantului.
b. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, compensari, etc.) de catre organele competente in domeniu, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor, ofertantul anexand documente justificative in acest sens.
c. Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate
de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.
d. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. 1) Documente care dovedesc forma de inregistrare
Pentru persoane juridice romane:
Certificat constatator emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
Pentru persoane fizice romane
Autorizatie de functionare / altele echivalente
Pentru persoane fizice/juridice straine:
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, se va prezenta si traducerea autorizata in limba romana.
In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata.
2)Autorizatie de functionare emisa de BNR sau echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente.
Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini):
In masura in care pentru operatorii economici nerezidenti, publicarea bilantului contabil nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.
b) declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani.
Nota:
a) In cf. cu art.186 din OUG nr.34/2006 si art.11^1 din HG nr.925/2006, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin
prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)."
b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. ln cazul in care grupul beneficiaza
de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in cond. lit.a.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere oferta), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
b) declaratie pe propria raspundere privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze
Nota:
a)In cf. cu art.190 din OUG nr34/2006 si art.11^1 din HG nr925/2006, daca ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective.Persoana care asigura sustinerea sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. prevederi art.180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d)."
b)Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in
considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.ln cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehn. si profesionala se demonstreaza in cond lit.a
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
procedura CNPR nr. 22/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, pe un lot, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au valori totale egale, se va solicita ofertantilor respectivi, prin intermediul SEAP, pentru departajare, o noua propunere financiara. Ofertantii vor depune documentele solicitate in SEAP, in format electronic, semnate cu semnatura electronica, conform prevederilor Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica. In acest caz, contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.In situatia in care egalitatea persista, comisia de evaluare va proceda la solicitarea in SEAP a unei noi propuneri financiare pana la diferentierea ofertantilor.a) documentatia de atribuire se poate obtine accesand SEAP (www.e-licitatie.ro), prin descarcarea fisierelor electronice din cadrul sectiunii , ,Documente si clarificari? din anuntul de participare;b) orice clarificare transmisa de autoritatea contractanta din initiativa proprie sau la solicitarea operatorilor economici interesati a depune o oferta poate fi obtinuta in conditiile mentionate la punctul a).Autoritatea contractanta face urmatoarea precizare: Toate fisierele semnate electronic incarcate in SEAP pot fi deschise cu aplicatia shellSAFE Verify. Aplicatia shellSAFE Verify este gratuita si poate fi descarcata de pe site-ul certSIGN. http: //www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-documentelor/shellsafe-verify.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN POSTA ROMANA SA ? DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: B-dul Dacia nr. 140, parter, etaj 3-11, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Tel. +40 212009258, Fax: +40 212009260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2012 10:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer