Licitatie Publica - ?Servicii de cura?enie spa?ii si cladiri administrative apar?inand S.H. Curtea de Arges?
Anunt de participare (utilitati) numarul 133841/09.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: SUCURSALA HIDROCENTRALE CURTEA DE ARGES, B-dul Basarabilor , nr. 82-84, Judetul Arges, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Marin Zlate, Tel. +40 248507282, Email: [email protected], Fax: +40 248507238, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges
Adresa postala: Bulevardul Basarabilor, nr. 82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Marin Zlate, Tel. +40 248507282, Email: [email protected], Fax: +40 248507238
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges
Adresa postala: Bulevardul Basarabilor, nr. 82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Marin Zlate, Tel. +40 248507282, Email: [email protected], Fax: +40 248507238
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges
Adresa postala: Bulevardul Basarabilor, nr. 82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Marin Zlate, Tel. +40 248507282, Email: [email protected], Fax: +40 248507238
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Servicii de cura?enie spa?ii si cladiri administrative apar?inand S.H. Curtea de Arges?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: . SH Curtea de Arges, judetul Arges, conform Caiet de sarcini
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectulprocedurii il constituie achizitia serviciilor de curatenie care are drept scop asigurarea climatului optim de desfa?urare aactivita?ii in cadrul Sucursalei Hidrocentrale Curtea de Arges.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Totalsuprafa?ade cura?enie: 62.346, 52 mp.
Valoarea estimata fara TVA: 390, 630.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul: 4.000 Lei. Forma de constituire: virament bancar, prin OP, in contul SH Arges RO78 RNCB 0024 01006 726 0001, BCR Curtea de Arges sau instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii, de o societate bancara/societate de asigurari.Valabilitate: 93 de zile de la data stabilita pentru depunerea ofertelor. Cuantumul ce se retine din garantia de participare contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatiaca nefondata de catre CNSC este de 40.00 lei, calculata conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006(A). Cuantum: 5% din valoarea contractului, fara TVA. Valabilitate: 12 luni, conform cu durata contractului.Forma de constituire: instrument de garantareemis in conditiile legii, de o societate bancara/societate de asigurar sau prin retineri succesive din facturile lunare in conditiile art. 90 din HGR nr. 925/2006(A), modificata de HGR nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrareain dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006(A) si Declaratie pe propria raspundere privind neincadrareain dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006(A) ( Anexa nr. 10din Sectiunea?FORMULARE SI MODELE?)la care se vor anexa: CertificatFiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice, Certificat de atestare fiscala a taxelor si impozitelor locale, eliberat de Autoritatile Publice Localede la adresasediului social al ofertantuluidin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care s edepun ofertele (original saucopie cu mentiunea ?conform cu originalul?).
NOTA: In cazul in care oferta este depusa in asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. In cazul in care oferta are sustinere tehnica/profesionala/financiara sau prezinta subcontractant , persoana care asigura sustinerea ( tert sustinator ) si/sau subcontractantul, vor prezenta documentul susmentionatOperatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.-?CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010."Declaratie privind neincadrarea in prevederile in prevederile art.69^1 din OUG Nr.34 /2006" ( Formular A din Sectiune aFORMULARE SI MODELE). In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care oferta are sustinere tehnica/profesionala/financiara sau prezinta subcontractant , persoana care asigura sustinerea ( tert sustinator ) si/sau subcontractantul, vor prezenta documentul susmentionat.
NOTA Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Director S.H. Curtea de Arges ? Constantin METEHOIU, Director Adj.Exploatare ? Florin Octavian OPREA, Director Adj. Economic ? Rozalia DRAGHICI, Sef Birou Administrativ ? Marcel DOBRIN, Sef Serviciu Contracte ? Marin ZLATE, Compartiment Juridic ? Mihai Aurelian JUDET, Directia Comerciala Hidroeletrica ? Sorin BOGATONIU, Serviciu Achizitii Hidroelectrica ? Ioan BULAREANU, Serviciu Contracte SH Arges ? Liviu MORAR. ? Prezentare Certificat Constatator, emis de ONRC cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca ofertantulare ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea de serviciisolicitate prin prezenta documentatie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil prescurtat,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Asigurarea resurselor umane - personal existent si preluat de la achizitor, declaratie din care sa rezulte ca la prestarea serviciilor va folosi si personalul existent.
1. Prezentarea de "servicii dusela bun sfarsit", concretizate intr-uncontract similar sau maxim trei contracte similare, prin volum, natura si complexitatea prestatiilor prevazute inCaietul de sarcini, a carui/ carora valoaresa fieegala sau mai mare de 390.000 lei.In cazul ofertei comune oricare dintre asociati va putea prezenta documentul mentionat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) in cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera numai lapretul ofertei, intrucat criteriul de atribuire este" pretul cel mai scazut";b) pre?ul ofertat in runda de ofertare trebuie sa fie mai mic decat cel ofertat initial in Formularul de oferta. Limita pana la carepre?ul poate fi imbunatatit, in sensul micsorarii lui, depinde de fiecare ofertant in parte. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita explicatii ofertantului care prezinta cel mai mic pret, in conformitate cu art. 202 din OUG 34/2006(A).c) informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor in cursul licitatiei electronicesunt: c1) ?ofertantii pot vedea cea mai buna oferta?, sic2) ?ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie? ..Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.elicitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
14497AG
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
93zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2012 14:00
Locul: Sediul SUCURSALEI HIDROCENTRALE CURTEA DE ARGES , B-dul Basarabilor, nr. 82, Judetul Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
IN VEDEREA ACCESARII DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE ATASATA PREZENTULUI ANUNT, SE VA DESCARCA DE LA ADRESA: http: //www.certsign/produse/siguranta-documentelor/shellsafe-verifyPROGRAMULSHELLSAFE-VERIFY OFERIT GRATUIT DE CATRE CERTSIGN. Telefon de contact/ASISTENTA TEHNICA CERTSIGN: 031 101 18 70.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SH ARGES Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul Basarabilor, nr. 82-84, Judetul Arges, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Tel. +40 248507208, Email: [email protected], Fax: +40 248507238
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2012 08:34