Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CURATARE A BIROURILOR


Anunt de participare (utilitati) numarul 85382/27.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Str. Lucian Blaga Nr.9, Localitatea: Medias, Cod postal: 551009, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Szomboti, Tel.0269805135, Email: [email protected], Fax: 0269830283, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a gazului i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE CURATARE A BIROURILOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: La sediul achizitorului:
LOTUL I la Sectia Medias Str. Garii, nr. 7, Medias, Judetul Sibiu;LOTUL II la Sectia Mures, Str. Libertatii, Nr. 110 A, Targu Mures, Judetul Mures;
LOTUL III la Atelier Roman, Str. Luncii, Com. Horia;
LOTUL IV la Atelier Craiova, Str. Teilor, nr 116, Craiova, Judetul Dolj;
LOTUL V la Ploiesti, str. Targoviste nr. 8, Ploiesti, judetul Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE CURATARE A BIROURILOR, dupa cum urmeaza:
Lotul I Servicii de curatare a birourilor la Sectia Medias
Lotul II Servicii de curatare a birourilor la Sectia Mures
Lotul III Servicii de curatare a birourilor la Atelier Roman
Lotul IV Servicii de curatare a birourilor la Atelier Craiova
Lotul V Servicii de curatare a birourilor la Sectia Ploiesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE CURATARE A BIROURILOR, dupa cum urmeaza:
Lotul I Servicii de curatare a birourilor la Sectia Medias
Lotul II Servicii de curatare a birourilor la Sectia Mures
Lotul III Servicii de curatare a birourilor la Atelier Roman
Lotul IV Servicii de curatare a birourilor la Atelier Craiova
Lotul V Servicii de curatare a birourilor la Sectia Ploiesti
Valoarea estimata fara TVA: 155, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantia de participare: Lot.I350lei;Lot.II 350lei;Lot.III 250;Lotul IV250lei;Lotul V 350lei;Se solicita garantia de buna executie in cuantum de 7% din val. fara TVA a contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii de finantare. Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 de zile de la data primirii lor de catre achizitor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 OUG 34/2006; Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006; Certificat de Atestare Fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contrib. pentru asig. sociale de stat si a pensiei suplimentare, fara datorii, valabil la data deschiderii in original sau copie legalizata; Certificat Fiscal emis de Consiliul Local privind impozitele si taxele locale, fara datorii, valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Reg. Comertului, Certificat Constatator emis de Oficiul Reg. Comertului din care sa reiasa ca soc. are ca obiect prest. serv. solicitate, in original sau copie legalizata, sau echivalent; si/sau Autorizatie de functionare sau orice alt document edificator pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului;Declaratie pe propria raspundere valabila la data deschiderii pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri/decl. pe propria rasp., prin care se confirma indeplinirea cerintelor de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire-Conf. cu doc. de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Informatii privind subcontractantii;Declaratie referitoare la protectia muncii si protectia mediului; declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal prin care se confirma indeplinirea cerintelor de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire - Conform cu documentatia de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret servicii curatenie intretinere
70%
Descriere:
2.
tarif mediu servicii curatenie lei/buc
5%
Descriere:
3.
tarif mediu servicii curatenie lei/buc
5%
Descriere:
4.
tarif mediu servicii curatenie lei/ml
5%
Descriere:
5.
timp de raspuns la comanda scrisa
5%
Descriere:
6.
disponibilitatea prestarii acestor servicii sambata
5%
Descriere:
7.
disponibilitatea prestarii acestor servicii duminica
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2009 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2009 12:00
Locul: SNGN ROMGAZ SA - Medias, str. Lucian Blaga nr. 9, Serviciul contracte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 02131046423
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Alba Iulia
Adresa postala: Str.I.C.Bratianu nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810285, Fax: 0258/8102856
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta a documentului despre actul considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.G.N. ROMGAZ SA - SIRCOSS MEDIAS
Adresa postala: Str. Lucian Blaga nr. 9, Localitatea: Medias, Cod postal: 551009, Romania, Tel.0269805135, Email: [email protected], Fax: 0269830283
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2009 08:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer