Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de curatare a birourilor pentru sediul ORCT Arges


Anunt de participare numarul 54008/28.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de curatare a birourilor pentru sediul ORCT Arges
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: sediul ORCT Arges din Pitesti, B-dul I.C. Bratianu nr. 29, Judetul Arges,
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de curatenie zilnica de intretinere, pe o suprafata totala utila de 900 mp.( ocupata de birouri, arhiva, magazii, spatii comune si spatii tehnice) si o interventie de curatire a geamurilor exterioare in suprafata totala de 520 mp, in anul 2008, in imobilul situat in Pitesti, B-dul I.C. Bratianu nr. 29, Judetul Arges, in care isi desfasoara activitatea Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Arges, in perioada 01.07.2008 31.12.200
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74750000-1 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.1)
74722000-6-Servicii de curatare a ferestrelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de curatenie zilnica de intretinere, pe o suprafata totala utila de 900 mp.( ocupata de birouri, arhiva, magazii, spatii comune si spatii tehnice) si o interventie de curatire a geamurilor exterioare in suprafata totala de 520 mp, in anul 2008, cu posibilitate de prelungire pe o perioada de maxim 4 luni de la data de 31.12.2008
Valoarea estimata fara TVA: intre 18, 000 si 30, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
contractul poate fi prelungit pe o perioada de max. 4 luni de la data de 31.12.2008.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 300 RON si garantie de buna executie 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractare, asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate constatatoare, prezentate in original sau copie legalizata, in termen de valabilitate, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de platacatre bugetele componente ale bugetului general consolidat, a impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri, inclusiv cele locale, astfel:
a) certificat/certificate de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberate de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate care au calitatea de creditor bugetar;
b) certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de organul administratiei publice locale competente, Declaratie de eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din Ordonanta de urgenta aGuvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari prin Legea nr. 337/2006. Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Certificat constatator emis de catre ORCT in raza caruia isi are stabilit sediul social din care sa rezulte ca: obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventa.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Ultima situatie financiara vizata de primire de catre administratia financiara de care apartine ofertantul. Situatia financiara se va prezenta in copie, semnata si stampilata - Conform cu originalul de catre ofertant
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Recomandari din partea altor beneficiari / clienti (minim 3 recomandari), Resurse tehnice: tipul si numarul echipamentelor ce vor fi utilizate pentru efectuarea curateniei, lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, in conformitate cu normele si reglementarile legale in vigoare, Fisa/fise de informatii privind experienta similara, Declaratie privind indeplinirea obligatiilor contractuale, documente emise de organisme acreditate, care sa ateste ca ofertantul are implementat sistemul de management al calitatii conform cerintelor din standardul SR-EN-ISO 9001, sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract in valoare totala de cel putin 18.000, 00 lei, fara TVA, al carui obiect a fost prestarea de servicii de tipul celor ofertate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 5 RON
Conditii si modalitate de plata: cu numerar de la sediul ONRC din Bucuresti, B-dul Unirii nr. 74, bloc J3b, tronson II+III, Sect.3, et.6, Dir. Ec., tel 021.316.08.09;fax 021.316.08.08.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2008 12:00
Locul: sediul ONRC, Bucuresti, B-dul Unirii nr. 74, bl. J3b, tronson II+III, sector 3, Dep.Ec, et.6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 319.50.83, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala: B-dul Unirii nr 74, Bl J3B, tronson II+III, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2008 16:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer