Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de curatare a canalelor de ape reziduale in comuna Jilava, jud. Ilfov?


Anunt de participare numarul 140211/03.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA JILAVA (CONSILIUL LOCAL JILAVA)
Adresa postala: COM. JILAVA, SOS. GIURGIULUI, NR. 279, COD 077120, JUDETUL ILFOV, Localitatea: Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Tofan, Tel. +40 214570115, In atentia: Gabriela Tofan, Email: [email protected], Fax: +40 214571171, Adresa internet (URL): www.primariajilava.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Servicii de curatare a canalelor de ape reziduale in comuna Jilava, jud. Ilfov?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Jilava, jud. Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 612, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia trimestrial, valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 153000, 00 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie ?Servicii de curatare a canalelor de ape reziduale in comuna Jilava, jud. Ilfov?
1. VIDANJAT10000 mc2. BARBOTAT350 mc
3. CURATAT GURA DE VIZITARE200 buc
4. CURATAT DECOLMATARE13500 ml
RETELE CANALIZARE
5. DESFUNDAT280 dopuriContractele subsecvente se vor incheia trimestrial astfel: - C.S. 1 ? 3 luni ? 25 % din totalul cantitatilor
- C.S. 2 ? 3 luni ? 25 % din totalul cantitatilor
- C.S. 3 ? 3 luni ? 25 % din totalul cantitatilor
- C.S. 4 ? 3 luni ? 25 % din totalul cantitatilor! Prestarea serviciilor in cadrul contractelor subsecvente se va face pe baza de comandaFrecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia trimestrial, valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 153000, 00 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90470000-2 - Servicii de curatare a canalelor de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Servicii de curatare a canalelor de ape reziduale in comuna Jilava, jud. Ilfov?Serviciile vor fi prestate in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.
Estimari privind cantitatile minime si maxime ale acordului cadru si ale celui mai mare contract subsecvent (contractele subsecvente au aceeasi valoare si aceleasi cantitati): Nr. Crt.Serviciul U.M. Cant. Min Cant. Max. acord-cadru Cant. max. cel mai mare subsecvent Cant. min. cel mai mare subsecvent
1 Vidanjat MC 1 10000 2500 1
2 Curatat decolmatare retele canalizare ML 1 13500 3375 1
3 Desfundat DOP 1 280 70 1
4 Curatat gura de vizitare BUC 1 200 50 1
5 Barbotat MC 1 350 87.5 1
Valoarea estimata fara TVA: 612, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare de 12240 lei.Forma de constituire a garantiei de participare: Conform prevederilor art 86 alin (1) din HG925/2006 garantia de participare se poate constitui prin: 1)instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; 2)virament bancar in cont RO52TREZ4215006XXX000277, Trezoreria Ilfov, cod fiscal 4420791 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea autoritatii.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90zile), cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii.Autoritatea are drept de a retine garantia, atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)Isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b)Oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;c)Oferta sa fiind castigatoare, nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;d)Ofertantul a contestat un act al autoritatii la CNSC, contestatia este respinsa, retinerea se va calcula conform art 278^1 alin(1) OUG 34/2006.Nota: a)In cazul constituirii garantiei printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formular 15 sau alt model care contine cel putin datele din acest formular.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune scanat in SEAP si in original la adresa de la punctul I.1).b) Autoritatea va elibera/restitui garantia de participare conform art 88 din HG 925/2006.c) Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractuluisubsecvent fara TVA. Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art.90 alin.(1), alin(2) din HG nr.925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii va fi de 0.5% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie in conditiile de mai sus, cel mai tarziu in termen de 7 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.91- 92 din HG nr. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Acest contract este finantat de la Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii - completare formular 1 din Sectiunea III, in original. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.) Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare formular 2 din Sectiunea III, in original. Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.). Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea asocierii de ofertanti din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
2.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).
3.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat). In cazul existentei punctelor de lucru, operatorii economici au obligatia de a prezenta certifcate eliberate de autoritatile publice locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea (sediul principal, sedii secundare, punctele de lucru), doar pentru sediile/punctele de lucru care vor fi implicate in derularea contractulu
NOTA: A) Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.
Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Cerinta nr. 3 Declaratii privind calitatea de participant. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular 3 din Sectiunea III, in original. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.).
Cerinta nr. 4 Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de participare cu oferta independenta Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? completare formular 4 din Sectiunea III , in original, conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
Cerinta nr. 5 Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completare formular 5 din Sectiunea III, in original. Evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: ?Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: MLADIN Adrian, Ionescu Ilie, TOFAN Gabriela, Constantin Cosug.
-Comisia de evaluare: - presedinte cu drept de vot Tofan Gabriela, membrii: Vilcu Petruta, Uncheselu Vasilica.
?Persoane care au aprobat bugetul aferent achizitiei: Viceprimar: Ionescu Ilie, Consilierii locali ai Primariei Jilava sunt: Ionita Marian, Dinu George, Mircea Maria, Gelea Gheorghe, Ionescu Ilie, Nedelciu Ion, Cornel Valentin Mariea, Sandu Daniel, Sardarescu Viorica, Vasile Vasile, Dan Vlasceanu, Aurel Robert Voicu.
(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.Aceasta declaratie va fi prezentata de fiecare din membrii asocierii si de subcontractanti si de tertul sustinator.) Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante, in scopul verificarii datelor din Declaratiile prezentate de ofertanti. Cerinta nr. 1
Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Certificat constatator emisde Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.
Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator ONRC in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 300.000 lei.
Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii sumele mai sus mentionate se reduc cu 50%.
Cerin?a nr. 2
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara
Tertul sustinator
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa prezinte dovada faptului ca, in ultimii 3 ani, a prestat servicii similare, prezentand in acest sens, in copie, unul sau mai multe contracte similare, a caror valoare, individual sau cumulat sa fie de cel putin 150.000 lei, exclusiv TVA.
In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.
Ca dovada a indeplinirii cerintei obligatorii ofertantul va prezenta documente/contracte si recomandari/procese verbale de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire.
Continuare Cerinta nr. 1
In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, operatorul economic poate prezenta paginile din contract care contin referinte privind partile contractului, obiectul contractului, durata contractului, pretul/valoarea contractului, precum si semnatura/stampila partilor.
Copiile respective vor fi certificate prin semnarea pe proprie raspundere a documentelor (numele, prenumele si semnatura reprezentantului legal), cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic.
Continuare Cerinta nr. 1
Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte si/sau informatii echivalente: - indeplinirea obligatiilor contractuale;
- daca pe parcursul derularii au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale, cazuri privind nerespectarea legislatiei in vigoare de catre prestator (produse din vina exclusiva a contractantului), receptii amanate sau respinse din motive imputabile prestatorului, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia ca urmare a neindepliniri sau indeplinirii in mod defectuos a obligatiilor contractuale asumate de catre prestator.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Cerinta nr. 3
Declaratie pe proprie raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice detinute, indiferent de modalitatea juridica.
Ofertantul trebuie sa aiba in dotarea sa sau prin contracte sau conventii de inchiriere, urmatoarele echipamente:
- Auto-vidanja ? minim 4 buc. din care cel putin 2 sa fie dotate cu curatitor cu presiune.Se va prezenta dovada detinerii, indiferent de modalitatea juridica de detinere, a echipamentelor solicitate si prezentare specificatii tehnice.
Subcontractantii. Prez Listei cuprinzand subcontractantii cu specializ acestora. Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.In cazul in care ofertantul este decl castigator, se vor incheia subcontractele respective, pana la semnarea contractului. Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract. Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontra nominaliz in oferta fara acceptul aut contr. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. Res mat si umane ale subcontr declarati se vor lua in cons pentru partea lor de implicare in contr ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prez doc relev in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.
Asocierea. Op econ au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta min urm: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. In cazul asocierii unui grup de op economici, indeplinirea cerintelor privind situatia eco-fin, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a res tuturor membrilor grupului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor crit de calificare si selectie prevazute la sect. III.2.1). Aut contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare
Tertul sustinator
Cerinta nr. 1
Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 cel putin pentru domeniul ce face obiectul prezentului contract sau echivalent. Acest certificat se solicita in copie certificata prin semnarea pe proprie raspundere a documentului, cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic.
Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din continutul acestuia reiese ca acestia vor primi certificarea. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.
Ofertantul trebuie sa prezinte un certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de protectia mediului conform cu cerintele din standardul ISO 14001 cel putin pentru domeniul ce face obiectul prezentului contract sau echivalent, emis in favoarea sa. Acest certificat se solicita in copie certificata prin semnarea pe proprie raspundere a documentului, cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic.
Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din continutul acestuia reiese ca acestia vor primi certificarea.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
95%
95
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "pretul ofertei" (Pf) se acorda astfel: - pentru cel mai scazut preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat 95 puncte; - pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat Unde: P(n) ? punctajul ofertei care se evalueaza pret minim = pretul cel mai mic dintre ofertele depuse pret(n) = pretul ofertei care se evalueaza
2.
Durata de interventie de la solicitare (ore)
5%
5
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "Durata de interventie de la solicitare (ore)" (Pt) se acorda astfel: - pentru cea mai scurta durata de intervente 5 puncte;
- pentru alta durata decat cea de mai sus se acorda punctajul astfel: P(t) = (durata minima / durata (t)) x punctajul maxim alocat.Unde: P(t) ? punctajul ofertei care se evalueaza, Durata minima= durata cea mai mica dintre ofertele depuse, durata(t)= durata (in ore) a pretului care se evalueaza.Durata maxima de interventie de la solicitare este de 3 ore. In cazul in care ofertantii depasesc aceasta valoare vor fi declarati neconformi.
Punctaj maxim componenta tehnica: 5
Pondere componenta tehnica: 5 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va utiliza licitatia electronica ca o etapa finala a licitatiei. Autoritatea contractanta va invita la etapa finala de licitatie electronica toti ofertantii care au depus oferte admisibile. Licitatia electronica se va desfasura in 1 runda :1 (una) zi lucratoare. In cadrul licitatiei electronice se va reoferta pretul ofertei. Autoritatea contractanta nu va incepe licitatia electronica mai devreme de 2 zile lucratoare dupa data transmiterii invitatiilor. Ofertantii nu pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie. Fara limitari ale valorilor pana la care poate fi imbunatatit pretul. Fara pas de licitare. Daca in urma desfasurarii licitatiei electronice pe primul loc se afla doi sau mai multi ofertanti cu acelasi punctaj, clasamentul se va stabili in ordinea descrescatoare a pretului ofertat, oferta castigatoare fiind cea clasata pe locul 1.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2012 19:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care doua sau mai multe oferte obtin acelasi punctaj prin aplicarea prevederilor de mai sus, clasamentul se va stabili in ordinea descrescatoare a pretului ofertat, oferta castigatoare fiind cea clasata pe locul 1. In cazul in care prin aplicarea acestui sistem vor rezulta doua sau mai multe oferte pe locul 1, clasamentul se va reface in ordinea descrescatoare a valorii obtinute de ofertele in discutie pentru factorul de evaluare urmator, conform ordinii mentionate mai sus, oferta castigatoare fiind cea care se claseaza pe locul 1, acest sistem urmand sa fie aplicat ori de cate ori este necesar, pana la identificarea unei singure oferte care se claseaza pe locul 1. In situatia in care prin aplicarea sistemului de mai sus ofertele nu vor putea fi departajate pe baza punctajelor obtinute, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi (reofertare de pret).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256² din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Jilava
Adresa postala: Sos. Giurgiului nr.279, Localitatea: Jilava, Localitatea: Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Tel. +40 214570115, Fax: +40 214571171
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2012 15:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer