Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatare a depunerilor de cauciuc si vopsea, depuse/aplicate pe suprafetele pistelor, cailor de rulare si platformelor de imbarcare-debarcare/stationare/parcare aeronave ale AIHCB si AIBB-AV


Anunt de participare (utilitati) numarul 118544/31.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala:  Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  075150, Romania, Punct(e) de contact:  Oana Cornila, Tel. 0212041408, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0212041976, Adresa internet (URL):  www.otp-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Sub autoritatea MT
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de curatare a depunerilor de cauciuc si vopsea, depuse/aplicate pe suprafetele pistelor, cailor de rulare si platformelor de imbarcare-debarcare/stationare/parcare aeronave ale AIHCB si AIBB-AV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: CN AB SA, Punctele de lucru: AIHCB si AIBB-AV
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 541, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: UN CONTRACT SUBSECVENT / AN.NUMARUL CONTRACTELOR SE POATE MAJORA FUNCTIE DE NECESITATILE AUTORITATII CONTRACTANTE
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de curatare a depunerilor de cauciuc si vopsea, depuse/aplicate pe suprafetele pistelor, cailor de rulare si platformelor de imbarcare-debarcare/stationare/parcare aeronave ale AIHCB si AIBB-AV, prin procedeul de curatare cu jet de apa sub presiune-Lot I; prin procedeul de curatare prin sablare cu bile(alice metalice)-Lot II
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90911200-8 - Servicii de curatare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot I - servicii curatare depunere cauciuc si vopsea prin procedeul - cu jet de apa sub presiune, cantitatea maxima/4 ani, pt. cauciuc = 40000 mp, pt. vopsea marcaje = 8000 mp
Lot II - servicii curatare depunere cauciuc si vopsea prin procedeul de sablare cu bile(alice metalice), cantitatea maxima/4 ani, pt. cauciuc =70000 mp, pt. vopsea marcaje = 12000 mp
Valoarea estimata fara TVA: 541, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot I = 13782 lei; Lot II = 8409 lei;Garantia de buna executie - 5% din valoarea totala a fiecarui contract subsecvent al acordului-cadru.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pt persoanele juridice romane:
-Declaratie pe propria raspundere Formularul H1;
-Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice emis de AFP;
Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei;
-Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul H2Pt persoanele juridice straine care au o sucursala inregistrata in Romania: documentele aferente sucursalei care sunt identice cu cele solicitate persoanelor juridice romane documentele similare ale societatii-mama, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul.Pentru persoanele juridice straine: documente similare cu cele pt persoane juridice romane, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale -Pt persoane juridice romane:
-Certificat constator, emis de ORC;
-Certificat de inmatriculare de la ORC;
-Autorizatie emisa de AACR pe numele ofertantului pentru prestarea de servicii ce formeaza obiectul contractului achizitiei in domeniul aviatiei civile.
Pt persoane juridice straine:
-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident.
-Autorizatie emisa de AACR pe numele ofertantului pentru prestarea de servicii ce formeaza obiectul contractului achizitiei in domeniul aviatiei civile.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara:
Se solicita ca ofertantul sa fi incheiat, in ultimii 3 ani, cel putin 1 contract ce a avut ca obiect prestarea de serviciide curatare a depunerilor de cauciuc si vopsea de pe suprafete de miscare aeroportuare:
-prin procedeul de curatare cu jet de apa sub presiune, pentru Lotul I
-prin procedeul de curatare prin sablare cu bile (alice metalice) pentru Lotul II
se va completa Formularul H3 pentru fiecarecontract, care va fi confirmat, la cererea Comisiei de Evaluare, prin prezentarea contractului. Formularul H3 va fi insotit obligatoriu de recomandarea beneficiarului respectiv.
-Informatii privind partea/partile din acordul cadru ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti: -prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora precum si partea/partile din acordul cadru ce urmeaza sa fie indeplinite de catre acestia, insotita si de acordurile de subcontractare-FormularH4.In cazul in care nu exista subcontractanti se va depune o declaratie in acest sens.
Standarde de asigurare a calitatii:
-Sistemul de management al calitatii certificat conform EN ISO 9001, pe numele ofertantului
pentru Lotul I si II-Certificarea sistemului de management de mediu
conform EN ISO 14001 sau echivalent pe numele ofertantului pentru Lotul I si II.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2011 10:00
Locul: CN AB SA, Calea bucurestilor nr. 224E, judetul Ilfov - Administratie Aeroport - Sediu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de Evaluare si persoanele imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti-Serviciul Juridic
Adresa postala:  Calea Bucurestilor nr. 224E, judetul Ilfov, Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  075150, Romania, Tel. 021/2041442, Fax:  021/2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2011 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer