Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de curatare birouri


Anunt de participare numarul 46408/14.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de curatare birouri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: sediul ONRC si sediile ORCT CJ, CV, HR, HD, B si VN
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de curatire zilnica a cladirilor cu destinatia birouri in care isi au sediul ONRC (Lotul 7), ORCT Cluj (Lotul 1), ORCT covasna (lotul 2), ORCT Harghita (Lotul 3), ORCT Hunedoara (Lotul 4), ORCT Bucuresti (Lotul 5) si ORCT Vrancea (Lotul 6)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74750000-1 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de curatire zilnica a cladirilor cu destinatia birouri in care isi au sediul ONRC (Lotul 7)pe o suprafata totala de 2873 mp, ORCT Cluj (Lotul 1)pe o suprafata totala de 1288 mp, ORCT Covasna (lotul 2)pe o suprafata totala de 448, 5 mp, ORCT Harghita (Lotul 3)pe o suprafata totala de 600 mp, ORCT Hunedoara (Lotul 4)pe o suprafata totala de 715 mp, ORCT Bucuresti (Lotul 5) pe o suprafata totala de 6806 mp si ORCT Vrancea (Lotul 6)pe o suprafata totala de 497, 50 mp.
Valoarea estimata fara TVA: 107, 796EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 360 lei - Lotul 1, 180 lei - Lotul 2, 180 lei - Lotul 3, 180 lei - Lotul 4, 1800 lei - Lotul 5, 156 lei - Lotul 6 si 960 lei - Lotul 7.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006. Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006.
Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, prezentat in original sau copie legalizata, din care sa rezulte ca:
obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciului care face obiectul achizitiei; nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventa;Certificate constatatoare, prezentate in original sau copie legalizata, in termen de valabilitate, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de platacatre bugetele componente ale bugetului general consolidat, a impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri, inclusiv cele locale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Anexa 3), din care sa rezulte si faptul ca cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) este mai mare sau cel putin egala cu valoarea de 36000 RON pentru Lotul 1; 18000 RON pentru Lotul 2; 18000 RON pentru Lotul 3; 18000 RON pentru Lotul 4; 180000 RON pentru Lotul 5; 15600 RON pentru Lotul 6; 96000 RON pentru Lotul 7.
Ultima situatie financiara vizata de primire de catre administratia financiara de care apartine ofertantul. Situatia financiara se va prezenta in copie, semnata si stampilata - Conform cu originalul de catre ofertant.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani cifra de afaceri va fi prezentata corespunzator perioadei efective de activitate. In situatia depunerii de oferte pentru mai multe loturi, cerinta privind valoarea cifrei de afaceri va fi considerata indeplinita daca operatorul economic prezinta o cifra de afaceri globala medie anualacel putin egala cucea mai mare dintre valorilesolicitate pentru loturile pentru care s-au depus oferte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Recomandari din partea altor beneficiari / clienti (minim 3 recomandari). Vor fi luate in considerare numai recomandari venite din partea unor beneficiari pentru care ofertantul a prestat/presteaza servicii de curatenie. Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, obiectul contractului, perioada de prestatie, beneficiari.Daca este cazul, lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare. Subcontractantii trebuie sa completeze cu propriile date fisa de informatii generale; Resurse tehnice: tipul si numarul echipamentelor ce vor fi utilizate pentru efectuarea curateniei : aspiratoare de praf, masina de spalat mocheta, masina monodisc, unelte specifice simateriale consumabile, etc, conform cerintelor specificate in caietul de sarcini pentru fiecare lot.Ofertantii vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, in conformitate cu normele si reglementarile legale in vigoare. Ofertantii vor prezenta documente emise de organisme acreditate, care sa ateste ca ofertantul are implementat sistemul de management al calitatii conform cu cerintelor din standardul SR-EN-ISO 9001, sau echivalent. Documentele care certifica implementarea sistemului de management al calitatii vor fi valabile pentru activitatea de prestare a serviciului ofertat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta in original sau copie .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 12 RON
Conditii si modalitate de plata: fara costuri din SEAP (de pe www.e-licitatie.ro), sau contracost, in format hartie de la sediul ONRC.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2008 12:00
Locul: sediul ONRC, etaj 8, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 319.50.83, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala: B-dul Unirii nr 74, Bl J3B, tronson II+III, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2008 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer