Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatare si conservare a suprafetelor de plaja aferente litoralului Marii Negre in anul 2012


Anunt de participare numarul 135163/01.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoral
Adresa postala: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900592, Romania, Punct(e) de contact: MIRELLA OANCEA, Tel. +40 241673036, Email: [email protected], Fax: +40 241673025, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de curatare si conservare a suprafetelor de plaja aferente litoralului Marii Negre in anul 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Litoralul Marii Negre, jud.Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de curatare si conservare a suprafetelor de plaja aferente litoralului Marii Negre in anul 2012, conform cerintelor din Caietul de Sarcini, pe un numar de trei tronsoane astfel:
Tronson 1: Navodari, Mamaia, Constanta
Tronson 2: Eforie sud, Costinesti
Tronson 3: Olimp, Neptun, Jupiter, Cap Aurora, Venus, Mangalia, 2 Mai, Vama Veche
Se vor presta urmatoarele servicii: igienizare manuala, curatarea liniei tarmului, transport deseuri, depozitare deseuri, alge, servicii de scufundare, montarea panourilor de protectie pentru sezonul rece
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90680000-7 - Servicii de curatare a plajelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de curatare si conservare a suprafetelor de plaja aferente litoralului Marii Negre in anul 2012, conform cerintelor din Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 097, 421.96RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
41.000 leiGarantia de participare poate fi constituita prin transfer bancar in contul Autoritatii Contractante RO98TREZ2315005XXX006429, deschis la Trezoreria Constanta, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o banca, o societate de asigurari sau orice alt instrument de garantare.Garantia trebuie sa fie valabila pentru o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si trebuie sa fie emisa in favoarea Autoritatii Contractante pentru suma solicitata. Documentul se va prezenta in original, intr-un plic separat atasat pachetului exterior al ofertei si va contine in mod obligatoriu urmatoarele informatii: cuantumul garantiei si perioada de valabilitate solicitata, garantia este irevocabila si daca plata garantiei se va efectua conditionat sau neconditionat. Formularul nr.15 poate fi folosit ca model de scrisoare de garantie bancara.In conformitate cu Art.278^1 din Ordonanta de Urgenta Nr.34/2006, in situatia respingerii contestatiei depuse de Ofertant ca nefondata, de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiei, Autoritatea Contractanta va retine Contestatarului din garantia de participare, suma de 5.877, 42lei 5% din valoarea contractului fara TVAModalitatea de constituire: ? un instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari sau orice alt instrument de garantare, in original, care va deveni anexa la contract;? prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale de plata. In acest caz, Antreprenorul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de Antreprenor in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale ABADL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe va prezenta Formularul 13, in original, daca este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 (formular 3). Se va completa de catre ofertant/asociat si tert sustinator ( daca este cazul)
Cerinta 2
Declaratie cu privirela neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006. Se va completa de catre ofertant/asociat (formular 4) si tert sustinator, daca este cazul pentru pct.a, c1, d
Nota: In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens
Cerinta 3
Certificat de atestare fiscala, sau echivalent, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor si a contributiei pentru asigurari sociale de stat catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Se va prezenta de catre ofertant/asociat
Cerinta 4
Certificat de atestare fiscala, sau echivalent, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Se va prezenta de catre ofertant/asociat.
Cerinta 5
Certificat departicipare la licitatie cu oferta independendenta (formular 2). Se va completa de catre ofertant/asociat.
Cerinta 6
Declaratieprivind calitatea de participant la procedura (formular 5). Se va completa de catre ofertant/asociat, subcontractant (daca este cazul).
Cerinta 7
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 (formular 6). Se va completa de ofertant/asociat, subcontractant, tert sustinator.
Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatiicontractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Marian Mitrea-Director, Tanasie Bian-Director Economic, Stelica Hagi-Director Tehnic Exploatare Investitii, Comisia de evaluare: Ene Valeriu-Director SGA Constanta, Rodica Vasile-SGA Constanta, Anamaria Balan-comp.Juridic, Mirella Oancea-comp.Achizitii, Ionel Mitrea-comp.Mecaniz.Energetic, Chirata Tararache-com.Juridic, Raluca Tache-comp.Achizitii
Cerinta 8
Declaratie privind indeplinirea criteriilor de calificare, daca este cazul (formular 20 in original). Se va completa de catre ofertant/asociat. Certif constatator ORC sau echivalent, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca are in domeniul de activitate prestarea serviciilor din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN din ONRC). Se va prezenta de catre ofertant/asociat, tert sustinator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, care va fi cel putin egala cu 3.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1-informatii privind experienta similara
lista principalelor servicii similare in ultimii 3 ani, din care sa reiasa ca ofertantul a prestat cel mult 3 contracte de servicii similare a caror valoare insumata sa fie de minim 1.900.000 lei
Cerinta 2-informatii privind efectivele medii anuale si ale cadrelor de conducere in ultimii trei ani
Cerinta 3
Utilaje : incarcatoare frontale capacitate 3.0 ? 3.5 mc ? min 6 buc, Mijloace de transport : autobasculante 16 to ? min 4 bucmijloc transport muncitori ? min 2 buc
Cerinta 4- Asigurarea de capacitati pentru depozitarea deseurilor, algelor
Cerinta 5-Asigurarea de capacitati de recoltare mecanizata a algelor de la suprafata apei
Cerinta 6- Efectuarea de servicii de scufundare marina
Cerinta 7- Informatii privind subcontractantii
Se vor prezenta informatii privind partea din contract pe care ofertantul, are, eventual intentia sa o subcontracteze
Cerinta 1
Standarde de asigurare a calitatii
Prezentare certificat ISO 9001 sau echivalent
Cerinta 2
Standarde de asigurare a protectiei mediului
Prezentare certificat ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S15-023836 din 24.01.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor cu pret egal clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii acestor oferte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic si Contencios - Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral
Adresa postala: str.Mircea cel Batran nr.127, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900592, Romania, Tel. +40 241673036, Fax: +40 241673025
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2012 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer