Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatare si conservare a suprafetelor de plaja aferente litoralului Marii Negre


Anunt de participare numarul 143238/20.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoral
Adresa postala: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900592, Romania, Punct(e) de contact: MIRELLA OANCEA, Tel. +40 0241673036, Email: [email protected], Fax: +40 0241673025, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de curatare si conservare a suprafetelor de plaja aferente litoralului Marii Negre
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Litoralul Marii Negre, jud.Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 16, 141, 752.42 si 19, 279, 496.58RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual;Cantitatile minime si maxime sunt precizate in formularele C5, C6, C7, C8 si C9, deseuri scafandri, incinerare; Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 4.304.837, 5 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de curatare si conservare a suprafetelor de plaja aferente litoralului Marii Negre, conform cerintelor din Caietul de Sarcini
Se vor presta urmatoarele servicii: curatarea suprafetelor de plaja, transport si depozitare deseuri, servicii de scufundare (monitorizare si curatare a zonei submerse), incinerare deseuri, montarea panourilor de protectie pentru sezonul rece
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90680000-7 - Servicii de curatare a plajelor (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
98363000-5-Servicii de scufundare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de curatare si conservare a suprafetelor de plaja aferente litoralului Marii Negre, conform cerintelor din Caietul de SarciniCantitatile minime si maxime sunt precizate in formularele C5, C6, C7, C8 si C9, deseuri scafandri, incinerare
Valoarea estimata fara TVA: intre16.141.782, 42si 19.279.496, 58 lei, fara TVA, astfel:
Servicii de curatare sezon: intre8.602.178, 53si10.906.082, 03
Transport si depozitare deseuri: intre7.046.448, 93si7.822.231, 83
Conservare plaja sezon rece: intre262.974, 96si270.822, 72
Servicii de scufundare: intre155.340si172.600
Servicii de incinerare deseuri organice: intre74.840si107.760
Valoarea estimata fara TVA: intre 16, 414, 782.42 si 19, 279, 496.58RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
380.000 lei; Garantia de participare poate fi constituita prin transfer bancar in contul Autoritatii Contractante RO98TREZ2315005XXX006429, deschis la Trezoreria Constanta, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o banca, o societate de asigurari sau orice alt instrument de garantare. Echivalenta leu/alte valute se va face cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Garantia trebuie sa fie valabila pentru o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si trebuie sa fie emisa in favoarea Autoritatii Contractante pentru suma solicitata. Documentul se va prezenta in original, intr-un plic separat atasat pachetului exterior al ofertei si va contine in mod obligatoriu urmatoarele informatii: cuantumul garantiei si perioada de valabilitate solicitata, garantia este irevocabila si daca plata garantiei se va efectua conditionat sau neconditionat. Formularul nr.15 poate fi folosit ca model de scrisoare de garantie bancara. Ofertantul care se incadreaza in categoria IMM va prezenta, anexat garantiei de participare, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004.In conformitate cu Art.278^1 din Ordonanta de Urgenta Nr.34/2006, in masura in care CNSC respinge pe fond contestatia, Autoritatea Contractanta va retine Contestatarului din garantia de participare, suma de 9.487, 95lei 10% din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile H.G. nr.1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pentru IMM, cuantumul garantiei de participare se reduce cu 50 % in conformitate cu Legea nr.346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale ABADL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 (formular 3). Se va completa de catre ofertant/asociat si tert sustinator ( daca este cazul)
Cerinta 2
Declaratie cu privirela neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006. Se va completa formular 4 in original de ofertant/asociat si daca este cazul tert sustinator, pentru lit. a, c1, d
Cerinta 3
Se vor prezenta certificate constatatoare emise de autoritatile competente in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata, daca este cazul (copii legalizate sau copii conform cu originalul).
Se vor prezenta de catre ofertant/asociat
Cerinta 4
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local. Se vor prezenta certificate constatatoare emise de autoritatile competente in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata, daca este cazul (copii legalizate sau copii conform cu originalul).
Se va prezenta de catre ofertant/asociat.
Cerinta 5
Certificat departicipare la licitatie cu oferta independendenta (formular 2). Se va completa de catre ofertant/asociat.
Cerinta 6
Declaratieprivind calitatea de participant la procedura (formular 5). Se va completa de catre ofertant/asociat, subcontractant (daca este cazul).
Cerinta 7
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 (formular 6). Se va completa de ofertant/asociat, subcontractant, tert sustinator.
- Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatiicontractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Director ?George Daniel Papari, Director economic ? Adela Mihalcea, Director Tehnic Exploatare LH ? Marian Mitrea, Rodica Vasile-Director SGA Constanta, Anamaria Balan- comp.juridic, Mirella Oancea, Raluca Tache-birou Achizitii, Cristinel Antonaru ?inginer sef SGA Constanta, Ionel Mitrea-comp.Mecano-energetic, Monica Andrei-comp.contabilitate, Mihaela Marica-sef comp.ALH
Cerinta 8
Declaratie privind indeplinirea criteriilor de calificare, daca este cazul (formular 20 in original). Se va completa de catre ofertant/asociat. Certificat constatator, sau echivalent, emis de oficiul registrului comertului, in original, copie legalizata, sau copie cu mentiunea conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul poate presta serviciilecare fac obiectul procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), din care sa reiasa ca ofertantul poate presta serviciile care fac obiectul procedurii. Documentele vor fi insotite de traducerea acestora, in limba romana, de catre un traducator autorizat.
Se va prezenta de ofertant/asociat, tert sustinator (daca este cazul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, care va fi cel putin egala cu 8.000.000 leiSe vor prezenta documente suport (ex bilanturi contabile/situatii financiare,
vizate si inregistrate, raport audit)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formular 7. Se vor prezenta documente suport (ex.bilanturi contabile/situatii financiare)Pentru echivalenta se va folosi cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, situatia economico-financiara referitoare la cifra de afaceri va fi demonstrata prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Documentele privind situatia economico-financiara se vor prezenta de fiecare asociat in parte, incazul unei asocieri.Daca este cazul, se va prezenta Formular Nr.16, care este un angajament ferm in forma autentica, semnat de catre persoana care garanteaza sustinerea.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 8- Informatii privind subcontractantii, daca este cazul
Cerinta 7-Capacitatea de incinerare a deseurilor provenite prin decesul pestilor, delfinilor etc.
Cerinta 6- Capacitatea de a efectua servicii de scufundare marina
Cerinta 5- Asigurarea de capacitati pentru depozitarea deseurilor, algelor sau a altor materiale rezultate in urma igienizarii, conform Legii nr.211/2011
Cerinta 4- Capacitatea de a efectua servicii de colectare deseuri (stocare temporara/tratare/eliminare) necesara executarii transportului de deseuri conform HG nr.1061/2008.
Cerinta 3Utilaje : incarcatoare frontale capacitate 2.6 ? 3.9 mc ? min 5 buc, Mijloace de transport : autobasculante? min 6 buc Tractoare cu remorca-min.6 bucmijloc transport muncitori ? min 3 buc maturatoare stradalacontainere pentru deseuri capacitate min.10 to-min.10 bucautospeciale transport containere deseuri capacitate min.10 mc-min.6 bucutilaj de ecologizare plaja
Cerinta 2-informatii privind efectivele medii anuale si ale cadrelor de conducere in ultimii trei ani
Cerinta 1-informatii privind experienta similaralista principalelor servicii similare in ultimii 3 ani, din care sa reiasa ca ofertantul a prestat cel mult 3 contracte de servicii similare a caror valoare insumata sa fie de minim 4.000.000 lei Se vor prezenta documente suport (parti relevante contract/proces verbal de receptie, recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor)
Cerinta 2
Standarde de asigurare a protectiei mediului
Prezentare certificat ISO 14001 sau echivalent
Se va prezenta certificat ISO 14001 sau echivalent pentru activitatea de curatenie si colectare deseuri pentru operatorul economic care presteaza aceste servicii
Cerinta 1
Standarde de asigurare a calitatii
Prezentare certificat ISO 9001 sau echivalentSe va prezenta certificat ISO 9001 sau echivalent pentru activitatea de curatenie si colectare deseuri pentru operatorul economic care presteaza aceste servicii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Daca este cazul, Formular 12Pentru toti sub-contractorii trebuie furnizate detalii despre numele si specializarea acestora si o copie certificata ?conform cu originalul? a atestarii, autorizatiei, certificatului, daca este cazul.Documente din care sa reiasa ca ofertantul are capacitatea de incinerare a deseurilor provenite prin decesul pestilor, delfinilor etc.Documente din care sa reiasa ca ofertantul are capacitatea de a efectua servicii de scufundare marina.Documente din care sa reiasa ca ofertantul are capacitatea de a depozita deseurile la rampe ecologice autorizate, in conformitate cu prevederile in vigoare, situate in zona Litoralului Marii Negre.Se va prezenta Autorizatia de mediu pentru activitatea de colectare deseuri, (stocare temporara/tratare/eliminare) necesara executarii transportului de deseuri conform HG nr.1061/2008, in copieSe va completa Formular 11 in original
Pentru desfasurarea volumelor de lucrari solicitate se va prezenta dovada detinerii in proprietate sau se va prezenta un contract / precontract/ angajament de inchiriere a minimului de utilaje, mijloace de transport solicitate.
Se va prezenta Declaratie din partea ofertantului din care sa reiasa ca daca este declarat castigator isi va obtine licentele de transport si certificatele de inregistrare emise de primarie pentru utilaje.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta trebuie sa fie indeplinita cumulativ de grupul de asociati
Daca este cazul se va prezenta Formular 17, care este un angajament ferm in forma autentica, semnat de catre persoana care garanteaza sustinerea si Formular 18 (Declaratie tert sustinator tehnic si profesional).Se va completa Formular 10
Se va prezenta de ofertant/asociatSe vor prezenta formular 8 si formular 9, pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara
Pentru echivalenta se va folosi cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.
Se vor prezenta documente suport (parti relevante contract/proces verbal de receptie, recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor)
Daca este cazul, se va prezenta Formular 16, care este un angajament ferm in forma autentica, semnat de catre persoana care garanteaza sustinerea.In cazul in care Ofertantul a fost partener asociat sau subcontractor, valoarea serviciilor prestate trebuie sa indeplineasca cerintele stabilite mai sus, pentru partea pe care a indeplinit-o din contract.Copie certificat ISO 14001 sau echivalent, valabil la data deschiderii oferteiIn cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa detina certificatul sau echivalentul acestuia.Se va prezenta certificat ISO 14001 sau echivalent pentru activitatea de curatenie si colectare deseuri pentru operatorul economic care presteaza aceste servicii, valabil la data depunerii oferteiCopie certificat ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii oferteiIn cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa detina certificatul sau echivalentul acestuiaSe va prezenta certificat ISO 9001 sau echivalent pentru activitatea de curatenie si colectare deseuri pentru operatorul economic care presteaza aceste servicii, valabil la data depunerii ofertei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2013 12:00
Locul: Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral, str.Mircea cel Batran nr.127, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, persoane imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Acordul-cadru se va incheia cu maxim 3 operatori economici, clasati pe primele trei locuri. In cazul ofertelor cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii acestor oferte.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale dupa reofertare, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Pentru ofertele egale clasate pe locul 2 la reofertare imbunatatirea ofertei sa nu fie mai mica sau egala cu cea clasata pe locul 1. Pentru ofertele egale clasate pe locul 3 la reofertare imbunatatirea ofertei sa nu fie mai mica sau egala cu cea clasata pe locul 2.Reluarea competitiei se va face prin reofertarea pretului si aplicarea criteriului de atribuirestabilit in prezenta fisa de date achizitiei.In plicul cu documentele de calificare se vor introduce formularul de acord cadru si de contract semnate si stampilate de ofertant.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic-Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral
Adresa postala: str.Mircea cel Batran nr.127, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900592, Romania, Tel. +40 241673036, Fax: +40 241673025
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2013 15:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer