Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 125571 | 12565 | 125728 | 125822 | 126250 | 126350 | 126668 | 126754 | 127301 | 127637 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatenie - acord cadru pentru 48 de luni


Anunt de participare numarul 127402/03.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala:  B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900591, Romania, Punct(e) de contact:  EC. STANCULESCU CORNELIU, Tel. 0241/503255, In atentia:  EC. STANCULESCU CORNELIU, Email:  [email protected], Fax:  0241/619260, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
serv achizitii
Adresa postala:  b-dul tomis nr 145, Localitatea:  constanta, Cod postal:  900591, Romania, Tel. 0241.503.284, In atentia:  ec. stanculescu corneliu, Fax:  0241.619.260
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
serv achizitii
Adresa postala:  b-dul tomis nr 145, Localitatea:  constanta, Cod postal:  900591, Romania, Tel. 0241.503.284, In atentia:  ec. stanculescu corneliu, Fax:  0241.619.260
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
registratura autoritatii contractante- B-dul Tomis 145
Adresa postala:  b-dul tomis nr 145, Localitatea:  constanta, Cod postal:  900591, Romania, Tel. 0241.503.284, In atentia:  ec. stanculescu corneliu, Fax:  0241.619.260
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de curatenie - acord cadru pentru 48 de luni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: b-dul tomis nr 145, spitalul clinic judetean de urgenta constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 24, 000, 000 si 31, 200, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de curatenie - acord cadru pentru 48 de luni conform sectiunii - caiet de sarcini din documentatia de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de curateniepentru 48 de luni.
Valoarea estimata fara TVA: intre 24, 000, 000 si 31, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare reprezinta 2% din valoarea fara TVA a achizitiei si este de 624000 Lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul cu Casa Judeteanade Asigurari de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime : Decl eligibilitate- origin, decl privind neincadrarea in situatiile prev de art. 181 -din O.U.G34/2006 origin., Certificat eliberat D.G.F.P - valabil la data deschiderii ofertelor-original , copie legalizata sauxerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei ? valabil la data deschiderii ofertelor-original , copie legalizata sauxerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. valabil la data deschiderii ofertelor.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - original
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - original
Certificat constatator emis de O.N.R.C.-valabil la data deschiderii ofertelor, Obiectulde activitate
ConformCAEN ? servicii de curatenie.original, copie legalizata sauxerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C.- copie legalizatasauxerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime : Fisa de informatii generale - original
-cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani 2008, 2009, 2010 min 15.000.000 lei;
Bilantul contabil
Ofertantul trebuie sa prezinte bilanturile contabile pe anii 2008, 2009, 2010 vizate si inregistrate de organele competente, pentru conformitatecu originalulcusemnatura si stampila -copie certificata ?conform cu originalul?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime : Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii de curatenie in ultimii 3 ani - original
Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001 sau echivalent pentru servicii de curatenie, implementat, ? copie ? nu se accepta societati in curs de avizare
Sistemul de Management al Calitatii ISO 14001 sau echivalent pentru servicii de curatenie, implementat, ? copie ? nu se accepta societati in curs de avizare
Sistemul de Management al Calitatii ISO OHSAS 18001 sau echivalent pentru servicii de curatenie, implementat, ? copie ? nu se accepta societati in curs de avizare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.09.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2011 12:00
Locul: sala de consiliu de langa registratura unitatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice operator economic ce a depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare de contestatiilor
Adresa postala:  str stavropoleos, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030094, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act considerat nelegal. Solutionarea contestatiei poate fi atacata in termende 10 zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ofiicul juridic
Adresa postala:  b-dul tomis nr 145, Localitatea:  constanta, Cod postal:  900591, Romania, Tel. 0241.503.284, Fax:  0241.619.260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2011 16:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer