Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatenie


Anunt de participare numarul 113162/21.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGISTRUL AUTO ROMAN - R.A.
Adresa postala:  CALEA GRIVITEI NUMARUL 391A SECTOR 1 BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010719, Romania, Punct(e) de contact:  ION DUMITRESCU, Tel. 021.202.70.00/ int. 296, In atentia:  Serviciului Investitii si Achizitii Publice, Email:  [email protected], Fax:  021.319.74.33, Adresa internet (URL):  www.rarom.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de curatenie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Reprezentantele R.A.R.-R.A. din tara si sediul central, conform caiet sarcini.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform caietului de sarcini: servicii de curatenie interioara birouri, hale si spatii tehnice precum si exterioara - platforma curte, alei pietonale, etc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 643, 920RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- garantia de participare: 32.878 lei- garantia de buna executie 5% din valoarea contractului atribuit.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind calitatea de participant
-declaratie privind situatia personala
-certificat de atestare fiscala ANAF
-certificat fiscal privind taxele si impozitele locale
-certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil si contul de profit si pierdere la data de 31.12.2008 si 31.12.2009;
- balanta de verificare la data de 30.06.2010;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-informatii privind cifra medie de afaceri a anilor 2007, 2008, 2009. Nivelul minim acceptat este 3.281.600 lei (resp. 764.424 euro - in echivalent).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- recomandari 2008-2010, din care una sa provina beneficiarul cu care s-a incheiat, derulat si indeplinit contractul similar avand valoarea cea mai mare din contractele prezentate;
- informatii privind personalul de specialitate; se vor prezenta minimum 2 CV-uri ale persoanelor raspunzatoare de derularea contractului
-informatii privind asocierile/subcontractantii-calitatea: certificat ISO 9001:2000 al prestatorului
-mediu: certificat ISO 14001:2004 al ofertantului
-respectarea normelor de securitate, sanatate in munca
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Lista principalelor prestari de servicii in perioada 2008 - 2010, din care sa reiasa ca ofertantul a incheiat si indeplinit contracte similare prezentei achizitii, a caror valoare insumata sa fie cel putin 1.640.800 lei (resp. 382.212 euro - in echivalent), fara T.V.A.- Dotare tehnica - anexa o lista detaliata pe cele 29 de reprezentante R.A.R. mentionate in caietul de sarcini, care va contine mentionarea a patru tipuri de echipamente necesare efectuari unor operatiuni de curatenie, utilaje solicitate de autoritatea contractanta obligatoriu pentru fiecare reprezentanta R.A.R. cuprinzand date: denumire, marca, descrierea operatiunilor pe care le efectueaza, documente de detinere a echipamentului. Cele 4 tipuri de echipamente sunt : - utilaj pentru spalat mocheta sau covoare;
- utilaj pentru spalat pardoseala in hala de testari;
- utilaj pentru tuns gazonul;
- utilaj pentru maturat spatiile exterioare.- Lipsa unuia din cele 116 utilaje solicitate duce la descalificarea ofertei ca neconforma;
- Informatii privind personalul - dovada existentei unui numar minim de 29 angajati, cu specialitatea "agent de curatenie", scolarizati si atestati conform legislatiei in vigoare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
Componenta tehnica
10%
Descriere: Valoarea cea mai mica primeste punctaj maxim
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia deschisa nu se va desfasura integral prin mijloace electronice, ci se va desfasura ca etapa finala a procedurii offline
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.02.2011 10:30
Locul: R.A.R.- R.A., Calea Grivitei nr. 391A, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si imputernicitii operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021.319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in termen de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RAR-RA
Adresa postala:  Calea Grivitei nr. 391 A, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010719, Romania, Tel. 021.202.70.00/int. 296, Email:  [email protected], Fax:  021.319.74.33, Adresa internet (URL):  www.rarom.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2010 13:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer