Licitatie Publica - Servicii de curatenie
Anunt de participare numarul 118066/29.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Diabet, Nutritie si Boli Metabolice "Prof. dr. N. C. Paulescu"
Adresa postala: strada Ion Movila, nr. 5 - 7, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020475, Romania, Punct(e) de contact: Stefan Laibner, Tel. 212.07.68, int. 104, Email: [email protected], Fax: 212.07.68, int. 304, Adresa internet (URL): http: //institutuldiabetpaulescu.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de curatenie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: - str. Ion Movila, nr. 5 - 7, sector 2
- str. I. L. Caragiale, nr. 12, sector 2
- str. Grigore Manolescu, nr. 22 - 24, sector 1
- str. 11 Iunie, nr. 10, sector
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 632, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare "servicii de curatenie", inclusiv consumabile necesare executiei serviciilor si orice alte materiale sau dotari tehnice necesare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprafete interioare: 6.119 , 00 mp.
Suprafete ferstre: 1030.67 mp
Suprafete usi: 1232.25 mp
Curte: 4.930, 00 mp
Valoarea estimata fara TVA: 1, 632, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 16.320 lei - 1% din valoarea maxima fara TVA, garantia de buna executie de 5% din valoarea maxima fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de independenta si impartialitateCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic
Certificat de atastare privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat
Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale
Informatii generale
Certificat de inregistrare ONRC
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cod CAEN
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Ultimul balant contabil, demonstrare ca are profit pe ultimul an financiar
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 1.088.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii pe ultimii 3 ani
Recomandari
Declaratie pe propria raspundere privind dotarile tehnice
Declaratie pe proprie raspundere privind personalul angajat
Declaratie pe proprie raspundere cu privire la respectarea conditiilor de munca si protectia munci
ISO 14001
ISO9001
OHSAS18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea contractelor similare pe ultimii 3 ani cel putin 544.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Importanta acestei activitati privind riscul de raspandire a infectiilor
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
Pentru fiecare contract din 2010 15pct, pentru fiecare contract din 2008-2009 5 pct
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Caracteristici privind nivelul calitativ si tehnic
50%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.04.2011 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2011 11:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Adresa internet (URL): http//www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str Splaiul Independentei nr 5, Sector4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021/3191649, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luari la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante, considerat ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul National de Diabet, Nutritie si Boli Metabolice " Prof Dr N C Paulescu"
Adresa postala: Str Ion Movila, nr 5-7, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020475, Romania, Tel. 021/2119092, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2011 18:09