Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatenie


Anunt de participare numarul 120402/30.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR GORJ
Adresa postala:  Bd. Ecaterina Teodoroiu, nr.532, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  210103, Romania, Punct(e) de contact:  FLORIN BILGAR, Tel. 0253/226033, In atentia:  BILGAR FLORIN, Email:  [email protected], Fax:  0253/226144, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord - cadru de servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, de identificare si inregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor si caprinelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: La nivel judetean, la sediul fiecarui CSVA.
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 658, 988RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord - cadru de servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, de identificare si inregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor si caprinelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot nr. 1 ? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta ALBENILot nr. 2? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta ARCANILot nr. 3-Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta BARBATESTILot nr. 4-Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta BENGESTI-CIOCADIALot nr. 5-Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta BUSTUCHINLot nr. 6-Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta CAPRENILot nr. 7-Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta CATUNELELot nr. 8-Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta CIUPERCENILot nr. 9-Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta GODINESTILot nr. 10-Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta HUREZANILot nr. 11-Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta NEGOMIRLot nr. 12-Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta PLOPSORULot nr. 13-Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta TICLENILot nr. 14-Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta TURCINESTI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 658, 988RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
. Garantia de participare: 1% din valoarea estimata.Garantie de buna executie: 10 %din valoarea fiecarui contract subsecvent incheiat, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Scrisoare de Garantie Bancara Cont RO26TREZ3365005XXX004707Ordin de plata sau fila CEC Cont RO26TREZ3365005XXX004707Depunere la casieria DSVSA GORJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare , document semnat, stampilat si inregistratDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181-Prezentaredocument semnat, stampilat si inregistratCertificat de atestare fiscala -Document semnat, stampilat si inregistrat valabil la data depunerii ofertelor (original sau copie legalizata)
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale-Document semnat, stampilat si inregistrat valabil la data depunerii ofertelor (original sau copie legalizata)
Declaratie privind calitatea departicipant la procedura-Prezentaredocument semnat, stampilat si inregistrat(Inclusiv in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)
Cazier fiscal-Document semnat, stampilat si inregistrat valabil la data depunerii ofertelor (original sau copie legalizata)
Cazier judiciar-Cazier judiciar pentru reprezentantul/tii legal/i al/i operatorului economic. Cazier judiciar pentru persoana imputernicita (daca e cazul) a operatorului economic si/sau orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta-Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile. Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat-Prezentaredocument semnat, stampilat, inregistrat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Fisa de identificare financiara-Prezentaredocument semnat, stampilat, inregistrat .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atestatul de libera practica
Diploma/ adeverinta de absolvent al unei facultati de medicina veterinara acreditate
Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic de comunicare, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul/ ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului
Declaratie pe propria raspundere conform careia ofertatul cunoaste modul de operarea computerului.
Recomandare din partea beneficiarului serviciilor, autoritate contractanta , care sa se refere la indeplinirea obligatiilor contractuale si calitatea serviciilor prestate pe baza de contract in anii precedenti( minimum 1 an), eliberata in conformitate cu prevederile art. 97´ din HG 925/2006.Informatii privind subcontractantii / asociatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Ordonanta Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activitatii sanitar-veterinare si pentru siguranta alimentelor
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
2. FACTORII TEHNICI
60%
Descriere: Componeta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6199/27.04.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2011 10:00
Locul: SEDIUL DSVSA GORJ, B-DUL.EC.TEODOROIU, NR.532, TG-JIU, GORJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de licitatie numita prin decizie si reprezentantii imputerniciti ai firmelor participante optional
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021- 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL GORJ SECTIA COMERCIALA
Adresa postala:  Str. Tudor Vladimirescu, Nr.34, Localitatea:  TG-JIU, Cod postal:  1400, Romania, Tel. 0253-218661, Email:  [email protected], Fax:  0253-212536
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al DSVSA GORJ
Adresa postala:  B-dul.Ec.Teodororoiu, nr.532, Localitatea:  TG-JIU, Cod postal:  201103, Romania, Tel. 0253/226033, Email:  [email protected], Fax:  0253/226144
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2011 14:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer