Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatenie


Anunt de participare (utilitati) numarul 133558/06.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Str. Salcamilor nr. 23, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540202, Romania, Punct(e) de contact: Simona Catana, Tel. +40 0265402176, Email: [email protected], Fax: +40 0265306340, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de curatenie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: SNGN ROMGAZ SA suc. Tg. Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de curatenie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de curatenie
Valoarea estimata fara TVA: 180, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
365 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare : lot I ? 3.000 lei; lot II ? 500 lei (art. 86 din HG 925/2006)in cont RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX deschis la Banca Transilvania Sucursala Targu Mures.Documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in copie), va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi inregistrat la secretariat odata cu aceasta. In interiorul plicului mare netransparent va fi pusa dovada in original, daca este scrisoare de garantie bancara. In cazul in care garantia de participare este platita jumatate se face dovada ca operatorul economic este IMM ( se pune deasemenea copie la vedere). La deschiderea sedintei lipsa acestorade pe plicul exterior duce la respingerea ofertelor in conformitate cu art.33 alin3 din HG 925/2006.Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare la licitatie se va prezenta, la deschiderea licitatiei, va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: a. Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.b.Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (conform Formular 9 ), in original.Scrisorile de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.c.Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante.Pe ordinul de plata se va specifica denumirea completa a achizitiei.d. Numerar depus la casieria unitatii.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie a contractului de furnizare se constituie conform art.90 din H.G. 925/2006 ? actualizata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii; plata facturilor se face in maxim 30 de zile de la primirea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 2).Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 (Formular 3).Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG34/2006 (Marcel Budan-director SNGN ROMGAZ SA suc. Tg. Mures, Victor Banu - presedinte comisie evaluare, Claudiu Ilinca- consilier juridic)(Formular 4), Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010 (Formular 5) Persoane juridice/fizice romane Cerinta obligatorie: Certificat emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala ?copie stampilata ?conform cu originalul ?
Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita certificatul constatator in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Bilantul contabil la data de 31.12.2010 vizat si inregistrat de organismul competent.
Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie anuala de afaceri peultimii 3 ani de minim: lot I - 300.000 lei, echivalentul a 69.000 euro, lot II ? 60.000 lei, echivalentul a 13.800 euro (1 euro =4, 3446 lei curs BNR la data de 12.01.2012)
Pentru calculul cifrei medii de afaceri in euro se va folosi cursul mediu publicat de BNR
- 2008 1 euro = 3, 6827 lei curs B.N.R.- 2009 1 euro = 4, 2373 lei curs B.N.R.
- 2010 1 euro = 4, 1285 lei curs B.N.R.
In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010 si 2011 (curs pentru 2011 1 euro=4, 2379)
Ofertantul trebuie sa aiba incheiata polita de asigurare si de raspundere civila (dovada asigurarii riscului profesional cf. art.185 alin. 1 lit a din OUG 34/2006)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similaraOrice fisa/fise referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/clienttrebuie sa fie insotita in mod obligatoriu de un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant ( ex. Document constatator conf. Art.97^1 din HG 925/2006) .
Se va prezenta o lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va completa Formularul nr. 7Se impune ca cerinta minima pentru experienta similara, in ultimii 3 ani a unui contract de prestari servicii similare care are o valoare egala sau mai mare decat: pentru lot I 75.000 lei echivalent a 17.200 euro, pentru lot II 15.000 lei echivalent a 3.400 euro .( 1 euro =4, 3446 lei curs BNR la data de 12.01.2012 )Pentru sustinerea fisei de experienta similara se solicita o copie dupa partile relevante din contr
Informatii privind personalul.
Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat; informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispun sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Declaratie care contine informatii privind dotarile. Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului; informatii referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
Informatii privind subcontractantii
(daca este cazul)
Se va prezenta obligatoriu:
a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;
b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze, cu mentionarea naturii acestora.c)datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita la incheierea contractului, acordurile de contractare incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Informatii privind asocierea(daca este cazul)
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze , de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.Se solicita, la incheierea contractului, acordul de asociere legalizat din care sa reiasa cine este liderul de asociere si partea fiecaruia din contractul pe care urmeaza sa il duca la indeplinire. Acordul de asociere prezentat trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se va constitui in anexa la contract
Standarde de asigurare a calitatii.Prestatorul de servicii trebuie sa fie autorizat ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2012 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.03.2012 13:30
Locul: SNGN ROMGAZ SA Serviciul Contracte str. Salcamilor nr. 23
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Prezentul anunt de participare este o copie a anuntului respins nr. 14144/23.01.2011.Evaluarea ofertelor se realizeaza prin compararea preturilor fara TVA, a fiecarei oferte admisibile in parte si prin intocmirea in ordine descrescatoare a preturilor respective, a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare. In situatia in care doi sau mai multi ofertanti au acelasi pret, pentru ofertele situate pe primul loc, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carei noua propunere financiar are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locul, data si ora la care se vor deschide noile propuneri financiare, precum si persoanele autorizate sa asiste la deschidere.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator a actului autoritatii conrtactante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA suc. Tg. Mures Serviciul Contracte
Adresa postala: Str. Salcamilor nr. 23, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540202, Romania, Tel. +40 0265402176, Fax: +40 0265306340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.02.2012 12:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer