Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatenie


Anunt de participare numarul 135977/26.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGISTRUL AUTO ROMAN - R.A.
Adresa postala: CALEA GRIVITEI NUMARUL 391A SECTOR 1 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010719, Romania, Punct(e) de contact: ION DUMITRESCU, Tel. +40 212027000-296, In atentia: B.A.C.A.P., Email: [email protected], Fax: +40 213197433, Adresa internet (URL): www.rarom.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma cu surse proprii
Activitate (activitati)
Altele: CAEN 7120 Activitati detestari sianalize tehnice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de curatenie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Reprezentantele R.A.R. -R.A. din tara si sediul central, conform caiet sarcini.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciilor de curatenie la reprezentantele R.A.R.-R.A. conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- cantitatea = serviciile de curatenie se vor presta pe suprafetele reprezentantelor R.A.R.-R.A. precizate in caietul de sarcini.
- valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 930, 746 si 2, 316, 895RON
II.2.2) Optiuni
Da
-art. 122 lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Garantia de participare (GP) este in suma de 38.610 lei.- Perioada de valabilitate a GP este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.- Modul de constituire a GP: conform art. 86 alin. (1), (2), (3), (5) din HG 925/2006 = 1.instrument de garantare emis de o societate bancara/de asigurari, preferabil din Romania: scrisoare de garantie-in original, vezi formular GP din Capitolul III (Formulare); 2.virament: ordin de plata-copie conforma cu originalul-in favoarea RAR-RA, CUI RO1590236, cont RO78BRDE410SV19834754100, BRD-GSG, Suc.J.L.Calderon-suma sa apara in extrasul de cont emis de banca pentru ziua anterioara deschiderii ofertelor; dovada constituirii GP se va prezenta RAR cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.- IMM pot achita 50% din GP, daca depun formularulD3 din Capitolul III (Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM); neprezentarea acesteia duce la respingerea ofertei.- In caz de asociere, GP poate fi constituita de oricare (unul sau mai multi) dintre asociati sau de toti, in numele asocierii respective. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a GP, fiecare membru asociat va prezenta Declaratia de IMM (formular D3), in caz contrar, oferta comuna va fi respinsa.- Restituirea GP: conform art. 88 din HG 925/2006; ofertantii necastigatori vor preciza contul si banca in care se va face restituirea GP.- Retinerea GP: integral (38.610 lei)-conform art. 87 din HG 925/2006, sau partial (5.710 lei)-conform art. 2781 din OUG 34/2006. Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului de prestare de servicii, fara T.V.A., astfel: - printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/de asigurari, preferabil din Romania, conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006; forma de prezentare: in original (formular GBE din Capitolul III);
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, caz in care, contractantul are obligatia de a deschide, la Trezoreria Statului, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante pe care il va alimenta initial cu 1% (0, 5% pentru IMM) din valoarea contractului fara TVA, conform art. 90 alin. (3) din HG 925/2006;Dovada constituirii garantiei de buna executie se prezinta in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de prestare de servicii. Alte detalii: in contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse: surse proprii ale regiei, potrivit bugetului de venituri si cheltuieli pe anul in curs
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Calitatea de participant la procedura: ?Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul F 1 din Capitolul III (Formulare).
Forma de prezentare: in original.- Neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006:
?Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul F 2 Adin Capitolul III.
Forma de prezentare: in original. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.
In cazul in care se constata ca ofertantul se afla intr-una din situatiile enuntate in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus din procedura aplicata.
- Neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006:
?Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul F 2 Bdin Capitolul III.
Forma de prezentare: in original. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d).
In cazul in care se constata ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta poate fi exclus din procedura de atribuire.
- Indeplinirea obligatiilor bugetare:
?Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
Forma de prezentare: in original, copie legalizata sau copie lizibila avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal alofertantului.
?Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), eliberat de compartimentul de specialitate al autoritatii administratiei publice locale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legiinr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
Forma de prezentare: in original, copie legalizata sau copie lizibila avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal alofertantului.
In cazul in care certificatul de atestare fiscala evidentiaza datorii, ofertantul poate proba indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, prin prezentarea unor documente de inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.
Forma de prezentare: in original, copie legalizata sau copie lizibila avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal alofertantului.
Conform art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul poate fi exclus din procedura de atribuire, in cazul in care nu poate dovedi ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, pana la expirarea termenului de achitare a datoriilor.
- Obligatia asigurarii unei competitii reale:
?Certificat de participare cu oferta independenta, conform formularului F 12 din Capitolul III.
Forma de prezentare: in original.
- Evitarea conflictului de interese:
?Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu formularul F 14din Capitolul III.
Forma de prezentare: in original. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Autoritatea contractanta va lua masurile necesare pentru a evita aparitia unui conflict de interese si/sau manifestarea concurentei neloiale, ca urmare a desemnarii unor persoane care, pe de o parte, in exercitarea functiei pe care o detin la nivelul autoritatii contractante, trebuie sa ia decizii cu privire la organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire si, pe de alta parte, se afla in situatiile de incompatibilitate mentionate mai sus. Aceste persoane sunt: ing. Sotir Stancu - director general, ec. Mihaela Gheorghe - director economic, ing. Florentin Hojbota - sef Departament Logistica, ing. Costin Manolescu - sef Birou Administrativ, ing. Ion Dumitrescu - sef B.A.C.A.P.. - Exercitarea activitatii profesionale: Persoane juridice romane si persoane fizice autorizate sau asociatii familiale romane:
?Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, care sa ateste existenta si valabilitatea sediului social la data emiterii certificatului si sa precizeze codurile CAEN ale activitatilordesfasurate de ofertant; obiectul contractului de achizitie trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN precizat in certificat.
Forma de prezentare: in original sau copie legalizata sau copie lizibila avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului (forma valabila a certificatului este precizata in textul acestuia) si va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Persoane juridice / fizice straine:
?Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica / juridica sau de inregistrare / atestare sau apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea viitorului contract de achizitie, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Forma de prezentare: in còpii lizibile avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilate (daca stampila este uzuala), semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului si insotite de o traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta-Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, fara a fi luat in considerare anul in curs, inregistrate la organele competente, dupa caz
Cerinta-Cifra de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, fara a fi luat in considerare anul in curs.
Nivelul minim acceptat al mediei cifrei de afaceri este cel mult dublul valorii estimate: 3.861.492 lei (887.698 euro)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta-Principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani socotiti pana la data depunerii ofertei, cu detalii privind valori, perioade de prestare, beneficiari, cantitati, dupa caz.
Nivelul minim acceptat al valorii, fara TVA, a prestarilor de servicii este cel mult egal cu valoarea estimata: 1.930.746 lei (443.849 euro)
Cerinta-Experienta similara din ultimii 3 ani socotiti pana la data depunerii ofertei, in ceea ce priveste prestarea de servicii de natura celor ce fac obiectul achizitiei.
Nivel minim acceptat: unul sau mai multe (maxim 3) documente/ contracte/ procese-verbale de receptie, certificate constatatoare sau recomandari etc.
Cerinta-Dotare tehnica
Nivelul minim acceptat referitor la echipamentele specifice prestarii serviciilor: ofertantul trebuie sa utilizeze in fiecare reprezentanta RAR echipamente/utilaje care sa asigure efectuarea a cel putin patru tipuri de operatiuni de curatenie, respectiv:
- utilaj pentru spalat mocheta sau covoare;
- utilaj pentru spalat pardoseala in hala de testari;
- utilaj pentru tuns gazonul;
- utilaj pentru maturat spatiile exterioare
Cerinta-Informatii referitoare la personalul angajat si cadrele de conducere, din cel mult ultimii 3 ani.
Nivel minim acceptat: sevor desemna si nominaliza in formular, minimum doua persoane direct raspunzatoare de indeplinirea contractului
Informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau la angajamentele acestuia de participare, obtinute de catre ofertant, in special pentru asigurarea unei calitati corespunzatoare a prestarii serviciilor
Nivel minim acceptat: cel putin o persoana calificata ca agent de curatenie / reprezentanta RAR
Cerinta-Informatii privind asocierile, dupa caz: In cazul existentei unei asocieri, se va prezenta acordul de asociere cu precizarea liderului asocierii si a mandatului incredintat de membrii grupului de asociati, fara a fi nevoie, la momentul depunerii ofertelor, de legalizarea asocierii, care se va solicita numai daca oferta comuna va fi declarata castigatoare; membrii asocierii trebuie sa indeplineasca cerintele de calificare prevazute in Sectiunea III.2, astfel:
>> fiecare din asociati: cerintele prevazute in sectiunea III.2.1.a) si III.2.1.b).;>> oricare din asociati, prin cumul: celelalte cerinte din sectiunea III.2..
Cerinta-Informatii privind subcontractantii, dupa caz: In cazul existentei unei relatii de subcontractare, se solicita ofertantului declaratia privind subcontractarea, inclusiv tabelul cu indicarea subcontractantilor, a datelor de identificare si a specializarii acestora, precum si cu precizarea partii ce li se subcontracteaza din obiectul contractului; daca ofertantul este declarat castigator, la incheierea contractului de achizitie, acesta este obligat sa prezinte contractele semnate cu subcontractantii.
Se vor lua in considerare resursele materiale si umane ale subcontractantului, cu conditia prezentarii de documente relevante in acest sens.
Cerinta-Informatii privind tertii sustinatori, dupa caz: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala, inclusiv prin sustinerea unui tert, acesta va confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare, tehnice si profesionale invocate, prezentand documente relevante in acest sens. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea ofertantului din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006. Totodata, tertii sustinatori vor indeplini cerinta privind evitarea conflictului de interese, sub sanctiunea excluderii ofertantului din procedura de atribuire.
Certificarea implementarii si mentinerii in functiune a unui sistem de management al calitatii, in conformitate cu standardul ISO 9001:2008 sau a unui sistem echivalentde asigurare a unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu standarde europene relevante, dupa caz, pentru cel putin unul din domeniile mentionate ca obiect de activitate in documentul constatator al capacitatii de exercitare a activitatii profesionale
Cerinta-Certificarea implementarii si mentinerii in functiune a unui sistem de management de mediu, in conformitate cu standardul ISO 14001:2004 sau a unui sistem echivalentde asigurare a unui nivel corespunzator de protectie a mediului, in conformitate cu standarde europene relevante, dupa caz, pentru cel putin unul din domeniile mentionate ca obiect de activitate in documentul constatator al capacitatii de exercitare a activitatii profesionale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-sunt aplicabile prevederile art. 161-169 din OUG 34/2006 si ale art. 38-44 din Normele aprobate prin HG 1660/2006;
-detalii: in Sectiunea VI.3) Alte Informatii, punctul 2.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
- Nu exista.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2012 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2012 10:30
Locul: Sediul RAR-RA, Calea Griviteinr. 391A, sector 1, Bucuresti, etaj I, sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor (o persoana/ofertant cu cel mult un insotitor) si observatorii UCVAP (daca procedura este supusa procesului de verificare)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Mod de obtinere a documentatiei de atribuire-Prin acces direct si nemijlocit la descarcarea fisierelor electronice atasate in SEAP la anuntul de participare, sectiunea "Documentatie si clarificari" sau de la sediul central RAR, pe baza de imputernicire; pentru deschiderea fisierelor cu extensie "p7m", instalati aplicatia "verifierx86.exe" care se poate descarca de la adresa www.certsign.ro/certsign/resurse/download, faceti dublu click pe fisier, selectati butonul View sau Save; documentatia este gratuita.-Solicitarile de documente/clarificari se transmit autoritatii contractante in scris; raspunsul la solicitari se transmite prin fax solicitantilor si celorlalti operatori economici implicati in procedura de atribuire si se posteaza in SEAP; program de lucru RAR: L-J (08:00-16:30); V (08:00-14:00).2.Detalii despre licitatia electronica (LE)-La LE pot participa ofertantii inregistrati in SEAP, care au fost invitati; LE va incepe la 2 zile lucratoare de la instiintare; LE include 2 runde/o pauza-24 ore fiecare.-elementele reofertarii: pretul; fara limite de imbunatatire.-Informatii disponibile: nr. participanti, pozitia in clasament, pas licitare: 0, 01%.3.Mod de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale-Dupa incheierea LE si afisarea clasamentului SEAP, in ordine crescatoare a preturilor, daca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se va solicita o noua propunere financiara in plic inchis, iar oferta cu noul pret cel mai scazut va fi declarata castigatoare.4.Comunicarea rezultatului procedurii-Cf. art. 200 si Cap. V, Sectiunea 5 din OUG 34/2006; art. 82 si 83 din HG 925/2006; art. 24 si 25 din HG 1660/2006.5.Incheierea contractului-Conform art. 44, 204 si 205 din OUG 34/2006; termen asteptare: 11 zile.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- conform OUG 34/2006:1. pe cale administrativ-jurisdictionala: contestatie la CNSC-art. 255, 256, 270, 271; termen: 10 zile-art. 256^2.2. in justitie: art. 283, 286.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Registrul Auto Roman - R.A. - Compartimentul Juridic
Adresa postala: Calea Grivitei nr. 391A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010719, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213181754, Adresa internet (URL): www.rarom.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2012 08:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer