Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatenie


Anunt de participare numarul 137062/29.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OPERA NATIONALA BUCURESTI
Adresa postala: B-DUL MIHAIL KOGALNICEANU, NR. 70-72, SECTOR 5 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050108, Romania, Punct(e) de contact: Alina Cristina Mircescu, Tel. +40 213104988, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213104988, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de curatenie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Opera Nationala Bucuresti
B-dul M.Kogalniceanu nr.70-72, sector 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 573, 589RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Numarul de contracte subsecvente acordului cadru ce vor fi atribuite pe parcursul a 12 luni este de 2 contracte. Valorile estimate ale contractelor subsecvente sunt de min. 238995 lei fara TVA , max.334594 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de curatenie imobil Opera Nationala Bucuresti B-dul M.Kogalniceanu, nr.70-72 , sector 5
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Imobilul Operei Nationale Bucuresti aprox.20.000 mp
Valoarea estimata fara TVA: 573, 589RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 alin.1 din H.G. nr.925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr.34/2006, in cuantum de: 11.471.78 lei.Garantia se poate constitui prin virament bancar in contul : RO10TREZ7055005XXX000159 deschis la TREZORERIA SECTOR 5 , CF 4221314, (OP vizat de banca/trezorerie), sau printr-un inst. de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in favoarea AC, ofertantul va prezenta scrisoare de garantie de participare ? Formularul 8, in original.IMM-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul garantiei pentru participare ? ofertantul va prezenta declaratia de incadrare in categoria IMM ? Formular 4.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei sau orice prelungire a acesteia, daca este solicitata. Garantia de participare se va prezenta la vedere (separat de plicurile sigilate care contin ofertele), obligatoriu In original, cel mai tarziu la momentul deschiderii ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite la Sedinta de deschidere de dovada constituirii garantiei de participare asa cum a fost solicitata in prezenta documentatie de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile. Garantia bancara pentru participarea la procedura poate fi retinuta in cazul in care: - un ofertant isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei - ofertantul castigator nu semneaza contractul sau, - ofertantul castigator nu constituie garantia pentru buna executie a contractului. - ofertantului i-a fost respinsa contestatia de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - ofertantului i se va retine conform art.278^1, din OUG 34/2006 completata si modificata, o parte din garantia de participare (1% din valoarea estimata) Garantia de buna executie in cuantum de 5 %din valoarea contractului fara TVA. Se va constitui conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formular 12A. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? completare Formular 12B.Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata;
- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010. .- completare Formular 3.-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006(evitarea conflictului de interese), cu modificarile si completarile ulterioare Declaratia va fi prezentata si de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul- completare Formular 7In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General Catalin A IonescuDirector Economic Anca Luisa VelceaDirector Tehnic Emil PopescuDirector Artistic Mariana ColposComisia de evaluarePresedinte, cu drept de vot - Elena PredescuMembru - Valentin PetreMembru - Viorica IgnatMembru - Alina MircescuMembru - Maria PopescuMembru de rezerva - Sanda BucurPentru persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila pe care se va mentiona, pe fiecare pagina, ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana. Pentru persoane juridice romaneCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor, prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila pe care este mentionat pe fiecare pagina ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, din care sa reiasa: date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare); obiectul de activitate; asociati/actionari;reprezentanti legali, existenta de mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment, conform Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr.31/1990 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului ? activitati de curatenie.Pentru persoane fizice/juridice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani este cel putin egala cu 669.000 lei.
Bilanturile contabile vizate si inregistrate pe ultimii 3 ani, (copie certificata de reprezentantul legal) - in copie semnata si stampilata, conform cu originalul. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei / Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: Ofertantul trebuie sa prezinte dovada faptului ca, in ultimii trei ani, a prestat in mod corespunzator servicii similare, prezentand in acest sens un document / contract / proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii in valoare de cel putin 334.594 lei, exclusiv TVA. Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune si care vor fi folosite pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului - ofertantul va face dovada detinerii a min.urmatoarelor: aspiratoare duale -4 buc, aspiratoare praf -15buc, monodiscuri lustruit -2buc, nacela-1buc, schela-1buc, aspirator evacuare apa-1 buc, aparat hidrogomaj-1buc, echipam. dezapezire mecanizata-1buc. Declaratie pe propria raspundere privind asigurarea cu personal de specialitate. Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul se angajeaza ca in cazul in care va fi declarat castigator va incheia o asig.de rapundere civila de minim 711250 lei.
Ofertantul va prezenta documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii respectiv EN ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil pentru domeniul in care se incadreaza obiectul prezentei achizitii Ofertantul va prezenta documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu respectiv EN ISO 14001:2004 sau echivalent, valabil pentru domeniul in care se incadreaza obiectul prezentei achizitii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul de reofertare - pretul total fara TVA. Eventualele limite ale valorilor pana la care pretul poate fi imbunatatit ? nu exista limite, cu respectarea art.202 din OUG 34/2006. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta. Licitatia electronica va incepe dupa 2 zile lucratoare de la data la care au fost transmise invitatiile. Se va desfasura in 1 runda. Durata rundei - o zi. Licitatia electronica se va incheia dupa terminarea rundei de licitare. Nu se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului. Dupa runda de licitatie electronica, operatorii economici vor transmite autoritatii contractante, formularul de oferta cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici reofertarea ofertelor financiare in plic inchis.Datele de depunere ale propunerilor financiare si ale sedintelor de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din O.U.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OPERA NATIONALA BUCURESTI
Adresa postala: B-dul M.Kogalniceanu, nr.70-72 sector4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050108, Romania, Tel. +40 213104988, Email: [email protected], Fax: +40 213104988
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2012 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer