Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatenie


Anunt de participare (utilitati) numarul 52948/21.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AEROPORTUL INTERNATIONAL BUCURESTI BANEASA - AUREL VLAICU S.A.
Adresa postala: sos.Bucuresti-Ploiesti, nr.40, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013685, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Georgescu, Tel.021/230.59.84, Email: [email protected], Fax: 021/232.36.87
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de curatenie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Sediul S.N. AIBB-AV S.A Sos. Bucuresti - Ploiesti, nr. 40, sector 1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de curatenie prestate la sediul autoritatii contractante S.N.AIBB-AV S.A., Sos.Bucuresti - Ploiesti, nr. 40, sector 1, BUCURESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74700000-6 - Servicii de curatenie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de curatenie prestate pentru suprafete interioare si exterioare la sediul SN AIBB-AV SA
Valoarea estimata fara TVA: 812, 944RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 15000 ron(scrisoare de garantie bancara sau O.P).Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta comuna declarata castigatoare/Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
doc.care dovedesc eligibilitateadoc.care dovedesc inregistrarea
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil, depus inregistrat si vizat de organele competenteCerinta minima: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 650.000 euro sau echivalentul in lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Incheierea si finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin un contract de prestari de servicii similare sau existenta unui contract similar in derulare.
Certificate sau alte documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii, ale protectiei mediului si standardelor de sanatate si securitate ocupationala: ISO 9001; ISO 14001; OHSAS 18001.- Autorizate A.A.C.R.- Declaratie privind resursele tehnice alocate pentru prestarea serviciilor: dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si alte mijloace fixe de care acesta dispune pentru indeplinirea contractului- Cerinta minima: incheierea si finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin un contract de prestari de servicii similare in valoare de minim 150.000 euro, echivalentul in lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Solictare scrisa, imputernicire, contra cost 200 lei, la sediul SN.AIBB-AV.SA, de LuniJoi, intre orele: 09.00 16.00 Vineri: 09.00-11.00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2008 13:00
Locul: Sediul S.N Aeroportul International Bucuresti Baneasa Aurel Vlaicu S.A.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str.Splaiul Independentei, sector4 , Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040011, Romania, Tel.0213191674, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40.21) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40.21) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic-S.N.Aeroportul International Bucuresti Baneasa- AUREL VLAICU S.A
Adresa postala: Sos.Bucuresti Ploiesti, nr.40, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013685, Romania, Tel.021/2305984, Email: [email protected], Fax: 021/232.36.87
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2008 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer