Licitatie Publica - Servicii de curatenie
Anunt de participare numarul 94657/19.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL VRANCEA
Adresa postala: Bd. D. Cantemir nr.1, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620098, Romania, Punct(e) de contact: LOREDANA DASCALU, Tel.0237234000, Email: [email protected], Fax: 0237615919, Adresa internet (URL): www.prefecturavrancea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de curatenie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: sediile institutiei: bd.D.Cantemir nr.1, str.Cuza Voda nr.54-56
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 101, 495EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contractele vor fi incheiate la inceputul fiecarui an calendaristic pentru anul in curs
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de curatenie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 20, 000 si 30, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 1500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata lunar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (Formularul nr.12 A), b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 (Formularul nr.12 B), c) - Certificate fiscale DGFP si buget local, d) Codurile CAEN corespunzatoare obiectului procedurii sunt 8121 Activitati generale de curatenie a cladirilor, pentru activitati de curatenie a birourilor, e) Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Bilantul contabil la data de 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente sau balantele pe lunile octombrie, noiembrie si decembrie 2009. b) Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (perioada 2007 2009)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Ofertantul trebuie sa se inregistreze cu profit la 31.12.2009. b) realizarea unei medii a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 50.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (Formularul nr. 12 I)
b) Declaratie pe propria raspundere cu lista cuprinzand subcontractantii, datata, semnata si parafata (Formularul nr.12 G).c) Documente din care sa rezulte ca ofertantul depoziteaza deseurile rezultate din activitatea proprie in conditiile de mediu prevazute de legislatia nationala si europeana, respectiv la un operator autorizat.d) declaratie pe propria raspundere mediu Formularul nr.6.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
licitatie electronica cu o runda de negocieri
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3251
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.03.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2010 10:30
Locul: la sediul institutiei, bd.D.Cantemir nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor vor prezenta IMPUTERNICIRE SCRISA de conducerea op economic, semnata si stampilata, impreuna cu o copie a actului de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: 2014
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: str.Braieli nr.153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236.460.227, Fax: 0236.460.469
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica din cadrul Institutiei Prefectului judetului Vrancea
Adresa postala: Bd. D. Cantemir nr.1, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620098, Romania, Tel.0237234000, Adresa internet (URL): www.prefecturavrancea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2010 15:38