Licitatie Publica - SERVICII DE CURATENIE
Anunt de participare numarul 10825/19.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA REGIONALA VAMALA CRAIOVA
Adresa postala: CARACAL NR.248, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200746, Romania, Punct(e) de contact: ANICUTA ARDELEAN, Tel.0251437070, Email: [email protected], Fax: 0251437455
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CURATENIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: BIROUL VAMAL PORTILE DE FIER I, LOCALITATEA GURA VAII, JUD.MEHEDINTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INTRETINERE PISTA INTRARE/IESIRE DIN PUNCTUL DE TRECERE A FRONTIEREI DE STAT PORTILE DE FIER I, IN SUPRAFATA DE 6900 MP, ASIGURAREA CURATENIEI IN INCINTA CLADIRII, TRANSPORT GUNOI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74700000-6 - Servicii de curatenie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SE ACHIZITIONEAZA SERVICII CURATENIE PENTRU PERIOADA IULIE - DECEMBRIE 2007 CU POSIBILITATEA DE SUPLIMENTARE CU 4 LUNI IN ANUL 2008, CU CONDITIA EXISTENTEI FONDURILOR CU ACEASTA DESTINATIE
Valoarea estimata fara TVA: intre 66, 000 si 110, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 1320 LEI, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE NESOLICITATA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA SE FACE IN LUNA CURENTA PENTRU SERVICIILE PRESTATE IN LUNA ANTERIOARA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE FARA LEGALIZARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
VA FI EXCLUS DIN PROCEDURA APLICATA PENTRU ATRIBUIREA CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA ORICE OFERTANT CARE SE AFLA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.180 SI 181 DIN OUG 34/2006 PRIVIND ATRIBUIREA CONTRACTELOR DE ACHIZITIE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 02.07.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2007 12:30
Locul: DIRECTIA REGIONALA VAMALA CRAIOVA, LOCALITATEA CRAIOVA, STR. CARACAL NR.248, SALA 106
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.DINICU GOLESCU NR.38 SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE ACESTA IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.04.2007 11:37