Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatenie a sediilor si spatiilor conexe precum si de intretinere tehnica a instalatiilor si echipamentelor din locatiile MADR


Anunt de participare numarul 135599/17.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: B-dul Carol I nr. 2 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030163, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii, Tel. +40 213072482, In atentia: Eduard RADU, Email: [email protected], Fax: +40 213079814, Adresa internet (URL): www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de curatenie a sediilor si spatiilor conexe precum si de intretinere tehnica a instalatiilor si echipamentelor din locatiile MADR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Sediul MADR-RO321-Bucuresti-RO322-Ilfov
CeFIDeC-RO215-Suceava
UPCCG Ph-RO316-Prahova
UCCG Md1-RO213-Ia?i
UCCG Md2-RO226-Vrancea
UCCG Ms-RO125-Mure?
UCCG Tm-RO424-Timi?
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 5, 163, 205.36RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea maxima a unui contract subsecvent este 1290801, 34 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de cura?enie cu materialele consumabile furnizate de operatorul economic ?i servicii de intre?inere tehnica ?i repara?ii, cu materialele furnizate de autoritatea contractanta, a instala?iilor din cladirile ?i sediile aflate in patrimoniul MADR, precum ?i executarea de mici repara?ii la zugraveli, vopsitorie, pardoseli de mozaic, parchet, etc a sediilor aflate in patrimoniul MADR.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
50720000-8-Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
50850000-8-Servicii de reparare si de intretinere a mobilierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MADR Bucuresti, B-dul Carol I, nr. 2 4, sector 3, sediul central; Depozit Arhiva din Bucuresti, sos. Colentina, nr. 426, sector 2; Imobil in Bucuresti, B-dul Expozitiei, nr. 1, sector 1; Imobile in comuna 01 Decembrie 1918, jude? Ilfov; - CeFIDeC din Vatra Dornei, str. Runc, nr. 23, jud. Suceava; - ASNACP: UPCCG Ph, str.Laboratorului, nr. 2A, jud. Ph; UCCG Moldova 1 Is, sos. Ia?i-Ungheni, nr. 11B, jud. Is; UCCG Moldova 2 Vn; UCCG Tm; UCCG Ms.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 163, 205.36RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Cuantumul garantiei de participare este de 100.800, 00 lei. Valabilitatea garantiei va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv de 150 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garan?ia de buna execu?ie se constituie in cuantum de 5 % din valoarea contractului, fie prin scrisoare de garan?ie bancara emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, fie prin re?ineri succesive din facturi, prin virarea sumelor intr-un cont deschis la trezoreria la care este arondat operatorul economic ?i care este alimentat ini?ial cu 0, 5% din valoarea contractului de achizi?ie publica fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Cazier judiciar al reprezentantului legal;
- Cazier fiscal al societatii;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006;
- Certificat de atestare fiscala, valabil la data depunerii ofertei din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadenre in luna anterioara depunerii ofertei;
- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, valabil la data depunerii ofertei din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadenre in luna anterioara depunerii ofertei;
- Declatatie de participare cu oferta independenta.
- Stelian FUIA - ministru;
- Octavian-Liviu BUMBU - secretar de stat;
- Catalin DUMITRESCU - director;
- Miron MOLDOVAN - director general;
- Carmen-Giorgiana BIDASCU - director;
- Mihail SPATARELU-PUTINTEI - director;
- Aurel BOJA - sef serviciu;
- Eduard RADU - consilier. - Certificat constatator emis de O R C;
- Autorizari ISCIR;
- Operatorul economic trebuie sa aiba angajat o persoana atestata de Ministerul Cuturii si Cultelor cu privire la interventiile de intretinere si reparatii curente, conform art. 24 din legea 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice. In cazul in care operatorul economic nu are angajata o persoana atestata de Ministerul Cuturii si Cultelor atunci acesta va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, prin care se angajeaza ca in cazul in care este declarat castigator, va prezenta inaintea incheierii contractului de achizitie publica, un contract/contracte individuale de munca al unei persoane atestate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri pentru ultimii trei ani Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globala pentru ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 1.290.000 lei, valoarea unui contract subsecvent.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Unul sau mai multe contracte de servicii avand ca obiect servicii similar cu cele care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie, in valoare cumulata de minim 300.000 lei.
- Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii serviciilor prestate.
- Schema de personal necesara indeplinirii contractului.
- Prezentarea unei polite de asigurare a proprietatii autoritatii contractante (echipamente IT si de alta natura, instalatii, mobilier, etc), impotriva oricaror daune provocate din vina personalului prestatorului.Valoarea asigurata va fi de minim 200.000 euro.
Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calita?ii respectiv ISO 9001, sau echivalent.
Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management de mediu SR EN 14001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
150zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2012 13:30
Locul: Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Bucuresti, b-dul Carol I, nr. 2 4, sector 3, camera 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale. In cazul in care se constata ca pe primul loc sunt clasate mai multe ofertele care au preturi egale, atunci autoritatea contractanta va solicita, operatorilor economici respectivi, reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii lor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale - Directia Juridica
Adresa postala: B-dul Carol I., Nr. 2 4, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030163, Romania, Tel. +40 213072394, Fax: +40 213072315, Adresa internet (URL): www.madr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2012 09:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer