Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de curatenie a sediului Consiliului Judetean Tulcea


Anunt de participare numarul 132529/04.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala: Str. Pacii 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Aspazia Costachescu, Tel. +40 240511960, Email: [email protected], Fax: +40 240513071, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de curatenie a sediului Consiliului Judetean Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: sediul Consiliului Judetean Tulcea, str.Pacii, nr.20
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 480, 000 si 528, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere si curatenie a spatiilor interioare si exterioare, grupurilor sanitare si deratizarea sediului Consiliului Judetean Tulcea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90600000-3 - Servicii de curatenie si igienizare in mediu urban sau rural si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de intretinere si curatenie a spatiilor interioare si exterioare, grupurilor sanitare si deratizarea sediului Consiliului Judetean Tulcea.
Valoarea estimata fara TVA: intre 480, 000 si 528, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de 7 % din valoarea fiecarui contract subsecvent, in lei, fara TVA.Garantia de participare: 2.500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, Formular nr.1, Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazuite la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, formular nr.2, certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale)in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010, formular nr.3, declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1, formular nr.4.Prezentarea certificatului constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa Formularul nr. 5 ? Informatii generale.Conversia din/in euro se va face la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri din ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 130.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Formularul nr. 6, care au avut ca obiect derularea unor servicii similare cu cele care fac obiectul acestei proceduri de achizitie, care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.copii ale contractului/parti din contract, recomandarii din partea beneficiarului si/sauprocesuluiverbal de receptie pentru cel putin un contractsau pentru maxim 3 contracte prin care sa se confirme prestarea de servicii de curatenie, C.V. ?uri ale personalului de supraveghere, precum si ale persoanei responsabile de prestarea serviciului, Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acesuia/acestora si, dupa caz, acordul acesuia/acestora.(formular nr.7).Conversia din/in euro se va face la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.dovada detinerii cu contract de munca sau alta forma legala de angajare sau sa prezinte declaratii de disponibilitate ale personalului de supraveghere si ale persoanei responsabile de prestarea serviciului solicitat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au experienta, in ultimii 3 ani, in cel putin unul sau maxim 3 contracte prin care sa se confirme prestarea de servicii de curatenie, in valoare de cel putin 130.000lei, fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.02.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.02.2012 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Tulcea, str. Pacii, nr.20, camera 405
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
val estimata a contractelor subsec e intre 120000lei fara TVA si 132000lei fara TVA.Pretul primului contract este ferm si va respecta preturile unitare ofertate.Ajustarea preturilor unitare se va face la incheierea urmatoarelor contracte subsecvente, o singura data pentru toata durata respectivului contract, pe baza indicelui total de inflatie publicat de INS, in conditiile art.97 din HG 925/2006.Formula de ajustare: V=V(0)xC(A)In care: V-val ajustata a pretului unitar ofertat;V(0)?val preturilor unitare declarate in propunerea fin;C(A)?coef de ajustare care urmeaza sa fie aplicat pentru toata per de derulare a contractului subsecvent.Preturile unitare actualiz vor ramane ferme pe toata perioada de derulare a contractului subsecvent.In cazul in care oferta este depusa in oricare din urmatoarele forme: oferta individuala;oferta individuala+sustinere;oferta individuala+subcontractare;oferta comuna ;oferta comuna+sustinere;oferta comuna+subcontractare, prezentarea documentelor pentru demonstrarea situatiei personale, a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, a situatiei economice si financiare si a capacitatii tehnice si profesionale se va face conform Anexei2 din Ordinul 509/2011 al presedintelui ANRMAP.Departajarea ofertelor cu acelasi pret se va realiza in modul urmator: a)in cazul in care doua sau mai multe oferte financiare prezinta acelasi pret minim, atunci, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere fin, in plic inchis, caz in care, contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara va avea pretul cel mai scazut b)in situatia in care egalitatea ofertelor fin va persista, presedintele comisiei de evaluare va identifica, dintre participantii care au formulat ofertele aflate la egalitate, pe cel care s-a inscris primul la procedura de atribuire, desemnandu-l castigatorul procedurii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 21304642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Tulcea-Directia Contencios Juridic si Administratie Locala
Adresa postala: str.Pacii, nr.20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Tel. +40 240502235, Email: [email protected], Fax: +40 240516538
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.01.2012 11:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer