Licitatie Publica - servicii de curatenie a sediului Consiliului Judetean Tulcea
Valoarea Contractului:
85.494 RON
Castigatorul Licitatiei: SC TERRA CLEAN SERVICE S.R.L.
85.494 RON
Castigatorul Licitatiei: SC TERRA CLEAN SERVICE S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 132529/25.04.2012
Informatii anunt de participare asociat 123895
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala: Str. Pacii 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Aspazia Costachescu, Tel. +40 240511960, Email: [email protected], Fax: +40 240513071, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
servicii de curatenie a sediului Consiliului Judetean Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: sediul Consiliului Judetean Tulcea, str.Pacii, nr.20
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere si curatenie a spatiilor interioare si exterioare, grupurilor sanitare si deratizarea sediului Consiliului Judetean Tulcea.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90600000-3 - Servicii de curatenie si igienizare in mediu urban sau rural si servicii conexe (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
85, 494RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 39 Denumirea: servicii de curatenie pentru sediul Consiliului Judetean Tulcea
V.1) Data atribuirii contractului 12.03.2012
V.2) Numarul de oferte primite 8
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC TERRA CLEAN SERVICE S.R.L.
Adresa postala: STR.OVIDIU NR.218, Localitatea: MALCOCI, Cod postal: 827172, Romania, Tel. 0728132760
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 85494.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
val estimata a contractelor subsec e intre 120000lei fara TVA si 132000lei fara TVA.Pretul primului contract este ferm si va respecta preturile unitare ofertate.Ajustarea preturilor unitare se va face la incheierea urmatoarelor contracte subsecvente, o singura data pentru toata durata respectivului contract, pe baza indicelui total de inflatie publicat de INS, in conditiile art.97 din HG 925/2006.Formula de ajustare: V=V(0)xC(A)In care: V-val ajustata a pretului unitar ofertat;V(0)?val preturilor unitare declarate in propunerea fin;C(A)?coef de ajustare care urmeaza sa fie aplicat pentru toata per de derulare a contractului subsecvent.Preturile unitare actualiz vor ramane ferme pe toata perioada de derulare a contractului subsecvent.In cazul in care oferta este depusa in oricare din urmatoarele forme: oferta individuala;oferta individuala+sustinere;oferta individuala+subcontractare;oferta comuna ;oferta comuna+sustinere;oferta comuna+subcontractare, prezentarea documentelor pentru demonstrarea situatiei personale, a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, a situatiei economice si financiare si a capacitatii tehnice si profesionale se va face conform Anexei2 din Ordinul 509/2011 al presedintelui ANRMAP.Departajarea ofertelor cu acelasi pret se va realiza in modul urmator: a)in cazul in care doua sau mai multe oferte financiare prezinta acelasi pret minim, atunci, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere fin, in plic inchis, caz in care, contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara va avea pretul cel mai scazut b)in situatia in care egalitatea ofertelor fin va persista, presedintele comisiei de evaluare va identifica, dintre participantii care au formulat ofertele aflate la egalitate, pe cel care s-a inscris primul la procedura de atribuire, desemnandu-l castigatorul procedurii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 21304642
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Tulcea-Directia Contencios Juridic si Administratie Locala
Adresa postala: str.Pacii, nr.20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Tel. +40 240502235, Email: [email protected], Fax: +40 240516538
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2012 15:59