Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatenie a spatiilor administrative, speciale si de deservire generala


Anunt de participare (utilitati) numarul 141408/05.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Tehnic ReparatiiAchizitii Publice, Tel. +40 241601242, In atentia: Ing. Florin Chirila, Email: [email protected], Fax: +40 241619512, Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME SA Constanta
Adresa postala: Incinta Port Constanta ? Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA ? Cam. 217, Tel. +40 241611540, Fax: +40 241619512
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
companie nationala
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de curatenie a spatiilor administrative, speciale si de deservire generala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Spatiile administrative ale CN APMC SA
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii: Intretinerea spatiilor administrative si asigurarea unui climat corespunzator desfasurarii activitatilor din spatiile CN APMC SA; Suprafata pentru care se vor asigura aceste servicii este de 14.044 mp.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
14.044 mp (suprafete)
Valoarea estimata fara TVA: 1, 803, 923RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
? cuantumul garantiei de participare :3.500 lei? perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: min. 45 zile de la data limita de depunere a ofertelor? Forma de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu art. 86 alin (1) din HG 925/2006In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art. 87(1) din H.G. nr.925/2006, republicata, si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina suma prevazuta potrivit prevederilor art. 2781, alin. (1) lit.b din O.U.G. nr. 34/2006republicata, respectiv 4.200 lei + 0, 1 % din ceea ce depaseste 420.001 lei, ofertantului care a depus contestatie la C.N.S.C. impotriva procedurii de atribuire, in cazul in care contestatia a fost respinsa ca nefondata.In cazul in care garantia de participare se face prin virament bancar , plata se va efectua in contul CN APM SA Constanta nr.: RO83BRDE 140 SV06373001400 BRD Sucursala Constanta, sau in orice alt cont C.N A.P.M S.A deschis la alte banci.Nerespectarea obligatiei de a prezenta garantia de participare in forma solicitata mai susatrage dupa sine respingerea ofertei conform prevederilor art. 33 alin. (3), lit. b din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru o evaluare si raportare unitare a cuantumului aferent garantiei de participare echivalenta pentru garantia de participare depusa in EURO se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea in lei fara TVA a contractului pe toata durata de valabilitate a acestuia.Modul de constituire: Scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea AC, eliberata de o banca din Romania, sau dupa caz de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania, sau Instrument de garantare emis de o societate de asigurari din Romania, sau dupa caz de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania, sau Deschiderea unui cont de disponibil distinct la dispozitia AC deschis la Trezoreria Statului.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis este de minim 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, AC va alimenta acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite (5% din valoarea in lei fara TVA a contractului).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului:
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
Pentru a demonstra situatia personala ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele documente :
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, conform Formularului 5.1.A din documentatia de atribuire, Partea a IV a.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, conform Formularului 5.1.B din documentatia de atribuire Partea a IV a, insotita de :
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.
3.Declaratie privind calitatea de participare la procedura, conform Formularului 5.1.C din documentatia de atribuire, Partea a IV a
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG 34/2006, conform Formularului 12E din documentatia de atribuire Partea a IV a,
Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt : Decebal SERBAN, Daniela SERBAN, Alexandru George IOROV, Ghiulentan ENCIOIU, Florin Laurentiu CHIRILA, Mariana SUTEU;5. Declaratie - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Formularului 12D din documentatia de atribuire, Partea a IV a.
Nota: Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta pe formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident si trebuie sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru a fi valabile, acestea se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
-Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006;
-Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile ert. 181 lit. a), lit.c), lit.d) din OUG nr. 34/2006 vor fi depuse de tertul sustinator, daca este cazul. Documente privind inregistrarea pentru persoane juridice/fizice romane :
prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal cu date reale/actuale, la data limita de depunere a ofertelor, serviciile sa aiba corespondent in codul CAEN in Certificatul constatator.
Nota: Pentru a fi valabil certificatul constatator va fi prezentat in original , in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??si va fi in termen la data deschiderii ofertelor.Documente privind inregistrarea pentru persoane juridice/fizice straine
prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica si atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie echivalentul a 1.800.000 lei, calculata ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri anuale la cursurile medii de schimb lei/euro valabile pentru anii 2009, 2010, 2011.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
Ofertantul va face dovada prestarii in ultimii 3 ani, calculati panala data limita de depunere a ofertelor, a cel putin unui contract de prestare a unor servicii similare pentru curatenia a minim 10.000 mp spatii administrative.
Informatii privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii
Ofertantul trebuie sa detina pe toata perioada de derulare a contractului , dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul sa angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
Declaratie care contine numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
Informatii privind asocierea
Daca este cazul, se va prezenta Acordul de asociere, precum si formularele care trebuie prezentate de asociati.
Informatii privind subcontractantii
Daca este cazul, se va prezenta Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Informatii privind asigurarea calitatii: Prezentare documente emise de organisme acreditate care confirma certificareasistemului integrat de urmarire a calitatii si a mediului practicat de prestator
Certificatele trebuie sa prevada in mod explicit ca include activitatea de curatenie a spatiilor administrative.
Standarde de protectia mediului
Prezentare documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea privind protectiamediului, practicat de prestator. Certificatul trebuie sa prevada in mod explicit ca include activitatea de de curatenie a spatiilor administrative.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.02.2013 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.02.2013 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Fundamentarea tarifului pentru curatenieva tine cont si de contravaloarea licentei de lucru in port eliberata de C.N A.P.MS.A. Tarifele pentru eliberarea licentei sunt cele conform listei anexate la prezenta documentatie.Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe locul I: In cazulin care cea mai mica valoare este ofertata de mai multi operatori economici, departajarea se va face prin reofertarea propunerii financiare in plic inchis depus la Registratura Companiei Administratia Porturilor Maritime SA Constanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME SA Constanta
Adresa postala: Incinta Port Constanta ? Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel. +40 241601671, Fax: +40 241619512
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.01.2013 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer