Licitatie Publica - servicii de curatenie curenta cladire cu destinatia birouri si a geamurilor exterioare
Anunt de participare numarul 1114/01.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de curatenie curenta cladire cu destinatia birourisi a geamurilor exterioare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: in cladirile ONRC-Lot12 si ORCT Bucuresti-Lot7, CJ-Lot1, CV-Lot2, DJ-Lot3, GL-Lot4, HR-Lot5, HD-Lot6, SV-Lot8, TM-Lot9, VS-Lot10, VN-Lot11
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de curatenie curenta cladire ptr ONRC si ptr ORCT de pe langa Tribunalele, si servicii de curatare a fatadelor si geamurilor exterioare ptr ONRC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74750000-1 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.1)
74722000-6-Servicii de curatare a ferestrelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Curatenie cladiri in suprafata totala de 1667, 59 mp (atribuire pe loturi) si curatenie geamuri exterioare in suprafata totala de 854 mp (numai pentru lotul 12-ONRC)
Valoarea estimata fara TVA: intre 332, 500 si 1, 333, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Pot fi achiz. servicii similare, in maxim 3 ani de la atribuirea contractului initial.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare-2%din valoarea estimata, fara TVA, coresp fiecarui lot. Garantia de buna executie-5%din valoarea contractului, fara TVA, coresp fiecarui lot
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul nu se afla in nici una din situatiile de excludere prevazute de art 180 si 181 din OUG 34/2006. Originalul/copia legalizata si o copie a certificatului de inregistrare emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul isi are sediul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copie de pe ultima situatie financiara depusa, vizata si inregistrata la organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara in ultimii trei ani (valori in lei) - notata cu ES.
Cifra medie anuala de afaceri pe an pe ultimii 3 ani (valori in lei) notata cu CMA.Minim 3 recomandari.Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioada de prestatie, beneficiari.Tipul si numarul echipamentelor ce vor fi utilizate pentru efectuarea curatenie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ES (in lei)= 20000Lot1; 12000Lot2; 12000Lot3; 12000Lot4; 13000Lot5; 14000Lot6; 120000Lot7; 13000Lot8; 20000Lot9; 12000Lot10; 12000Lot11; 70000Lot12.CMA (in lei) mai mare decat 60000Lot1; 36000Lot2;36000Lot3; 36000Lot4; 39000Lot5; 42000Lot6; 360000Lot7; 39000Lot8; 60000Lot9; 36000Lot10; 36000Lot11; 210000Lot12.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 15 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieriile ONRC, sau ORCT CJ, DJ, GL, CV, HR, HD, SV, TM, VS, VN, sau prin OP, in contul nr. RO46TREZ7005025XXX000276 deschis la DTCPMB.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2007 16:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2007 09:00
Locul: sediul ONRC, etaj 8, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, sector 5 , Localitatea: , Cod postal: , Romania , Tel., Email: , Fax: , Adresa internet (URL): , Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 319.51.83, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala: B-dul Unirii nr. 74, bl. J3b, tronson II+III, sector 3, mezanin, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Tel.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2007 20:41