Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatenie, de reparatii si intretinere tehnica a instalatiilor in sediul central al M.A.D.R. si spatiilor conexe acestuia


Anunt de participare numarul 44067/22.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE
Adresa postala: B-dul Carol I nr. 24, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020931, Romania, Punct(e) de contact: ELENA CORNELIA MATEI, Tel.3072482, Email: [email protected], [email protected], Fax: 3078699
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de curatenie, de reparatii si intretinere tehnica a instalatiilor in sediul central al M.A.D.R. si spatiilor conexe acestuia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Sediul central al MADR, BD. Carol I nr. 24, Sector 3
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 452, 630EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual, pentru anul 2008 valoarea contractului subsecvent este de 415966 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
M.A.D.R. selecteaza prin procedura de licitatie deschisa un executant de servicii de curatenie in sediul central al M.A.D.R. si de intretinere a instalatiilor si spatiilor conexe acestuia, cu care va incheia un acord cadru pe o durata de patru ani (si ulterior va atribui contractele subsecvente anuale in conditiile legii), prin care societatea prestatoareva efectua activitati de intretinere tehnica pentru buna functionare a instalatiilor si echipamentelordin incinta sediului central al Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale si curatenie in sediul central al Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74750000-1 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.1)
50720000-8-Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.1)
50800000-3-Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.1)
74740000-8-Diverse servicii de curatenie (Rev.1)
74873000-9-Servicii de gestionare de imobile si instalatii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de curatenie in sediul central al M.A.D.R. si de intretinere a instalatiilor si spatiilor conexe acestora, pentru intreaga suprafata utila a imobilului , respectiv corp A - 8136 mp si corp B - 295 mp.
Valoarea estimata fara TVA: 452, 630EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare=16000 lei constituita prin scrisoare de garantie bancara sau prin virament cu OP;Garantia de buna executie=5% din valoarea contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea;2. Completare si prezentare formularului nr. 3 din sectiunea III - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
3. Certificat de atestare fiscala (valabil la data depunerii ofertei) cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat emis de catre autoritatea competenta - original sau copie legalizata;4. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Consiliul Local teritorial (valabil la data depunerii ofertei) - original sau copie legalizata;5.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului teritorial, pe raza caruia candidatul/ofertantul este rezident din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei, specific acestei achizitii publice - original sau copie legalizata (valabil la data depunerii ofertei).
6. Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului- copie.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident original (traducere in limba romana si legalizare).
7. Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul (formularului nr. 9 din sectiunea III).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale (Formularul nr. 4 din sectiunea III);2. Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi situatia economico-financiara copie ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formularul nr. 6 din sectiunea III);2. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de furnizare(Formularul nr. 10 din sectiunea III);3. Fisa/fise de informatii privind experienta similara confirmate prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar (Formularul nr. 8 din sectiunea III).
4. Autorizatia societatii pentru instalare, montare, reparare si service la cazane termice sub presiune eliberata de autoritatea competenta in domeniu copie legalizata;5.Certificat ISO 9001:2000 sau echivalent;6.Certificat ISO 14001:2005 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Servicii similare - pentru cel putin un contractal carui obiect a fost prestarea unor servicii similarecu cel supus prezentei achizitii si care a avut valoarea mai mare sau egala decat :250000 lei fara TVA si echivalent in euro 68000 la cursul de 3, 6760 lei/1 euro din data de 08.02.2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria institutiei, luni-vineri, orele 14.00-16.00. Documentatia se ridica de la camera 5 parter.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2008 12:00
Locul: Sediul MADR, Bd. Carol I nr. 24, camera 20 parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori si persoanele imputernicite din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.3321240, Fax: 3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale-Serviciul Litigii
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 24, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020931, Romania, Tel.3072332, Fax: 3072482
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2008 16:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer