Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatenie, dezinfectie si intretinere (suprafete orizontale si verticale interioare, suprafete exterioare-curte) in unitati sanitare cu profil spitalicesc (cu paturi)


Anunt de participare numarul 122273/31.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala:  Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  022322, Romania, Punct(e) de contact:  Teodor Timariu, Tel. 021.317.21.94, Email:  [email protected], Fax:  021.318.04.44, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate spitaliceasca cu paturi
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de curatenie, dezinfectie si intretinere (suprafete orizontale si verticale interioare, suprafete exterioare-curte) in unitati sanitare cu profil spitalicesc (cu paturi)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Spitalul clinic Fundeni Sos. Fundeni nr. 258, sector 2
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 17, 640, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Periodicitate/frecventa estimata pentru incheierea contractelor subsecvente: in functie de necesitatile obiective ale autoritatii contractante si disponibilul financiar (minim la 6 luni, maxim la 12 luni).
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de curatenie, dezinfectie si intretinere (suprafete orizontale si verticale interioare, suprafete exterioare-curte) in unitati sanitare cu profil spitalicesc (cu paturi)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MINIM
Suprafete interioare: 63.500 mpCurte (suprafete exterioare): 35.000 mpTOTAL: 98.500 mp.MAXIM
Suprafete interioare: 65.000 mpCurte (suprafete exterioare): 40.000 mpTOTAL: 105.000 mp.
Valoarea estimata fara TVA: 17, 640, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 35280 lei si garantia de buna executie in cuantum de 2 % din valoarea contractului subsecvent fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare inscris/document (imputernicire) care certifica persoana cu drept de semnatura pentru documentele de calificare; Informatii generale despre candidat/ofertant; Declaratie de independenta si impartialitate; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind situatia personala a operatorului economic; Certificat de atestare fiscala; Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale; Certificat de inregistrare ONRC; Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, dupa caz.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii 3 ani de cel putin 8.820.000 lei;Indicatorul lichiditate generala a candidatului- minim 98% pentru ultimul anul financiar (2010).; Scrisoare de bonitate/declaratii bancare corespunzatoare/dovezi ale accesului sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare similare suficiente a realiza cashflow de executie a obiectului contractului pentru perioada de implementare; Bilantul contabil la 31.12.2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani; Experienta similara: fotocopii dupa contracte, recomandari sau doc constatatoare.; in ultimii 3 ani a finalizat sau are in derulare cel putin un contract in val de min 2.500.000 Lei; in ultimii 3 ani, a finalizat sau are in derulare minim un (1) contract similar in unitati sanitare cu profil spitalicesc cu minim 700 paturi; Declaratie privind dotarile tehnice; Dovada faptului ca in cazul avariilor de orice fel suferite la echipamentele/utilajele folosite pentru indeplinirea obiectului contractului, prestatorul poate asigura desfasurarea activitatii, in continuare si fara intreruperi in termen de maxim 36 ore de la data producerii defectului; dovada detinerii in proprietate sau in dotare a unui numar minim de echipamente disponibile in termen de maxim 24 de ore de la data semnarii acordului cadru; Documente de proprietate, detinere in dotare a numarului minim de echipamente/utilaje profesionale necesare pentru indeplinirea activitatilor precizate in caietul de sarcini; Declaratie privind forta de munca - doc doveditoare; certificate emise de organisme independente acreditate (nationale sau internationale), conforme cu seriile de standarde europene relevante ce confirma certificarea candidatului ca are implementat la data depunerii candidaturii pentru serviciile care fac obiectul contractului: ISO 14001, ISO 9001, OHSAS 18001, sau echivalent; declaratie referitoare la conditiile de munca si protectia muncii; Declaratie privind subcontractantii- daca este cazul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
riscurile majore privind raspandirea microorganismelor si evitarea infectiilor; necesitatea ca activitatea sa devina operationala intr-un timp cat mai scurt avand in vedere riscurile asociate
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
Experienta similara; pentru fiecare contract din 2010:15 pct.; pentru fiecare contract din 2008-2009:5 pct.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
50%
50
Descriere: Componenta financiara
2.
Caracteristici privind nivelul calitativ si tehnic
50%
50
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
Pondere componenta tehnica: 50 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.06.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.06.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in 10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act considerat nelegal.In cazul in care contestatia este la docum.de atribuire, data luarii la cunostinta este data publ. doc. in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii - Institutul Clinic Fundeni
Adresa postala:  Sos. Fundeni nr. 258, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  -, Romania, Tel. 021 311.46.48, Email:  [email protected], Fax:  021 318 44 04
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2011 18:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer