Licitatie Publica - Servicii de curatenie, igienizare, dezinfectie profilactica, curenta si/sau terminala
Anunt de participare numarul 140192/03.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului Prof. Dr. "Alfred Rusescu"
Adresa postala: Bd-ul Lacul Tei nr.120, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020395, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achiziti, Tel. +40 212421192, In atentia: Mariana Stavri, Email: [email protected], Fax: +40 212421192, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de curatenie, igienizare, dezinfectie profilactica, curenta si/sau terminala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Bd-ul LAcul Tei Nr.120
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 102, 352 si 3, 684, 672RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cantitatea minima unui contract subsecvent este 22000 mp x1 luna, cantitatea maxima unui contract subsecvent este 22000x 12 luni 1)01.12.2012-31.12.2012=>102352 lei; 2)01.01.2013-31.12.2013=>1228224 lei; 3)01.01.2014-31.12.2014=>1228224 lei;4)01.12.2015-30.11.2015
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectiv principal al acord cadru vizeaza asigur suport din p. d. v. al serv necesare corespunzat (curat, igieniz, dezinf, intreti spatii interioare) in conf cu actele si normative in vigoare aplicabile in unit sanit cu paturi, la cantit si calit ceruta, ptr spatiile situate in incinta apartinand autorit contr, in vederea desfas activitati specifice acesteia in conditii de eficienta si siguranta maxima.
Obiectivele complementare ale acord cadru vizeaza: asigur indepl necesit prez si viitoare ale autorit contr din p. d. v. al serv necesare din sfera de cuprindere a domenii de activit: curat, igieniz, dezinf, intretin spatii interioare; reducerea unor riscuri specifice dom de activit al autorit contr; asigur serv suplimentare si/sau complementare/conexe realiz obiectiv principal ptr spatii (int si ext) din incinta apartinand autorit contr; asigur unor contacte stabile, bazate pe eficienta si promptitudine cat si continuitate, cu un prestator de serv capabil sa asigure indepl obiective autorit contr.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
90524000-6-Servicii privind deseurile medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprafete interioare (orizontale si verticale): MINIM: 22000 mp =102352 lei /lunaMAXIM: 22000 mp x 36 luni =3684672 lei/36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 102, 352 si 3, 684, 672RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garan. de part. este de 73.693din val.estim., valab. 90 de zile de la data dep. ofertelor si se poate constitui prin: - virament bancar in contul RO14TREZ7025005XXX000176 Trez. Sect 2- instr de garan emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asig, care se prezinta in original, in cuant si pentru per. prevazuta mai sus prin transm/depun la sediul Autorit. Contract., cel mai tz la data si ora deschiderii ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instr de garantare tb: - sa fie prezentat in original cel mai tz la data si ora stabilita pentru deschi. ofertelor;
- sa contina in clar denumirea autorit contrac in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de aut ontractanta;
- sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
- sa aiba inscrisa valab pt care a fost constituita, care tb sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa prevada modul de executare a platii garantiei: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a benef, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate - sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata;
- sa contina in mod explicit prevederile art. 2781 din OUG 34/2006. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul poate constitui garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea definita in prezenta documentatie si pentru asta trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta, o Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM precum si tabelele anexa la aceasta. Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea Acordului-cadru. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contractul subsecvent fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere. Executarea contractului subsecvent incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii (CASMTI)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
c. In cazul depunerii unei candidaturi/oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea conditiei.
Documente probante/de confirmare/doveditoare:
- Certificat(e) de atestare din care sa reiasa obligatiile exigibile ale operatorului economic (datorii la bugetul general consolidat si la alte fonduri care urmeaza regimul juridic al impozitelor, taxelor, contributiilor si al altor sume datorate bugetului general consolidat) la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele si/sau faptul ca operatorul economic nu are obligatia achitarii acestora.- Certificat(e) de taxe si impozite locale pentru sediul principal (inclusiv pentru sediile secundare/punctele de lucru care au cod fiscal propriu si care figureaza in certificatul constatator emis de catre ONRC daca acestea au legatura cu indeplinirea obiectului contractului/vor fi implicate in derularea acestuia) eliberate de Autoritatile Publice Locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea operatorul economic, din care sa reiasa obligatiile exigibile ale acestuia la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele.
Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere (comune), fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea conditiei;
c. In cazul depunerii unei candidaturi/oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, sustinatorul are obligatia de a demonstra indeplinirea conditiei conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 prin completarea formularului specific din cadrul sectiunii III.
d. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Conditie de calificare: - Cu exceptia impozite si taxe pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora si/sau operatorii economici nu au obligatia achitarii acestora, operatorii economici care figureaza cu datorii restante/neachitate (indiferent de cuantumul acestora) la bugetele componente ale bugetului general consolidat si/sau la alte fonduri care urmeaza regimul juridic al impozitelor, taxelor, contributiilor si al altor sume datorate acestuia (bugetului general consolidat) sau catre bugetul local la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun candidaturile/ofertele in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care operatorul este stabilit, vor fi exclusi din procedura aplicata; In situatia in care s-au acordat inlesniri la plata, asa cum se mentioneaza mai sus, operatorul economic va prezenta inscrisuri edificatoare in acest sens.
- Candidatura/oferta va fi considerata inadmisibila daca: a fost depusa de un candidat/ofertant care a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; in ultimii 2 (doi) ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile candidatului/ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; a fost condamnat, in ultimii 3 (trei) ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor/ cerinetelor/conditiilor de calificare si selectie.
Nota:
a. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;
Daca va fi cazul, se va prezenta de catre fiecare asociat, sustinator.
Conditie de calificare:
Daca va fi cazul se va prezenta atat de catre asociat, subcontractant, sustinator.
Conditie de calificare:
Operatorul economic care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire), va fi exclus din procedura. Persoanele fizice/juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt:
Conf. Dr. Suciu Nicolae(manager);
Ec. Maria Gheorghe (director economic/sef serv financiar-contabil);
Jurist Gligor Liliana(orice alta persoana cu functie de decizie aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire);
Documente probante/de confirmare/doveditoare:
- certificat constatator eliberat/emis de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a candidaturilor/ofertelor (valabil la data limita de depunere a candidaturii/ofertei), sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni.
Nota:
a. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Conditiile/cerintele trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.
b. Cu exceptia formularelor/declaratiilor care se vor depune in original scanat, se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - scanate. Persoanele juridice/fizice autorizate romane vor prezenta urmatoarele documente:
Certificat constatator emis/eliberat de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a candidaturilor/ofertelor valabil la data limita de depunere a candidaturii/ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, codul unic de inregistrare, sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese), structura actionariatului, numele administratorilor (reprezentantilor legali) ai operatorului economic, domeniul de activitate principal, domeniile de activitate secundare, situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii), inscrierea in certificatul constatator a declaratiei/iilor tip pe propria raspundere (conform legii 359/2004 ? art. 15 alin. (1) lit. b)) potrivit careia persoana juridica/fizica indeplineste conditiile de functionare prevazute de legislatia specifica in domeniu sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului si protectiei muncii, pentru desfasurarea activitatii in afara sediului social/secundar.Conditie de calificare:
1. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN (activitati principale si/sau secundare) din certificatul constatator emis de ONRC al candidatului/ofertenatului, respectiv: 8121, 8122, 8129 si 5224.Persoanele juridice/fizice autorizate straine vor prezenta documente edificatoare (echivalente) care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident (stabilit) din care sa reiasa indeplinirea conditiei.Informatii generale cu privire la modelele certificatelor emise de institutiile din statele membre UE, se pot obtine accesand: http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/searchDocument.do.
Nota:
a. Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
b. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului castigator prezentarea pentru conformitate a documentului probant in original sau copie legalizata notarial. c. In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati suplimentare/conexe/complementare, iar un operator economic (asociat) participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate (principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.
d. Conditia privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul subcontractantului/tertului sustinator, acestia neavand obligatia de indeplinire a conditiei;
e. In cazul depunerii unei candidaturi/oferte comune (in asociere) asociatii au obligatia de a demonstra indeplinirea conditiei pentru partea din contract pe care o realizeaza;
f. In cazul depunerii unei candidaturi/oferte comune (in asociere) sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori asociatii au obligatia de a demonstra indeplinirea conditiei pentru partea din contract pe care o realizeaza;
g. In cazul depunerii unei candidaturi/oferte comune (in asociere) + subcontractare asociatii au obligatia de a demonstra indeplinirea conditiei pentru partea din contract pe care o realizeaza;
h. In conformitate cu art. 11 alin (3) din OUG 34/2006, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiile prezentate de catre candidat/ofertant prin consultarea mijloacelor edificatoare (orice site oficial al unei institutii publice sau al unei alte entitati abilitate prin lege in acest scop, in masura in care sursa de date respectiva contine informatii actualizate, cum ar fi https: //e-justice.europa.eu; http: //recom1-ssl.onrc.ro/cgi-bin/recom.cgi; www.mfinante.ro /pjuridice.html si altele asemenea).2. In situatia in care candidatul/ofertantul se incadreaza in prevederile art. 3 din Legea 176/2000 ? republicata si OMS 1636/2007, se va depune aviz emis de Ministerul Sanatatii cu respectarea normelor metodologice aplicabile, in baza evaluarii competentei si a capabilitatii persoanelor fizice sau juridice, dupa caz, de a realiza activitatile pentru care solicita avizul.
Nota:
a. Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
b. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului castigator prezentarea pentru conformitate a documentului probant in original sau copie legalizata notarial. c. In cazul depunerii unei candidaturi/oferte individuale + sustinere, sustinatorul nu poate si nu are obligatia indeplinirii acestei cerinte.
d. In cazul depunerii unei candidaturi/oferte individuale + subcontractare, subcontractantul poate indeplini aceasta conditie daca se incadreaza in prevederile art. 3 din Legea 176/2000 ? republicata si OMS 1636/2007.
e. In cazul depunerii unei candidaturi/oferte comune (in asociere) asociatii au obligatia de a demonstra indeplinirea conditiei numai pentru partea din contract pe care o realizeaza si daca se incadreaza in prevederile art. 3 din Legea 176/2000 ? republicata si OMS 1636/2007;
f. In cazul depunerii unei candidaturi/oferte comune (in asociere) + sustinere, asociatii au obligatia de a demonstra indeplinirea conditiei numai pentru partea din contract pe care o realizeaza si daca se incadreaza in prevederile art. 3 din Legea 176/2000 ? republicata si OMS 1636/2007; Sustinatorul nu poate si nu are obligatia indeplinirii acestei conditii.
g. In cazul depunerii unei candidaturi/oferte comune (in asociere) + subcontractare asociatii au obligatia de a demonstra indeplinirea conditiei numai pentru partea din contract pe care o realizeaza; Subcontractantul poate indeplini aceasta conditie daca se incadreaza in prevederile art. 3 din Legea 176/2000 ? republicata.
h. In conformitate cu art. 11 alin (3) din OUG 34/2006, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiile prezentate de catre candida/ofertant prin consultarea mijloacelor edificatoare (orice site oficial al unei institutii publice sau al unei alte entitati abilitate prin lege in acest scop, in masura in care sursa de date respectiva contine informatii actualizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Conf. art. 9 lit. b) din HG 925/2006 coroborat cu art. 65 lit. f) din HG 925/2006 media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (pentru care exista exercitiu financiar incheiat), in masura in care informatiile respective sunt disponibile trebuie sa fie egala sau mai mare cu valoarea celui mai mare contract subsecvent, pe care estimama ca il vom incheia pe parcursul acordului cadru, multiplicata cu 2, respectiv suma de 2.456.448 Lei.
Echiv leu/euro se face prin rap la curs med BNR aferent fiec an in parte (www.bnr.ro).
Ptr alte monede decat Euro, se transf mai intai in Euro, utilizand curs mediu ptr anii respect, public pe site http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro. Ptr transf Euro in Lei se vor urma indicat de mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 (continuare)
Se vor prez doc edificat ptr serv duse la bun sf, ptr contr respectiv(e) prez in scop demonstr cerintei ? cel putin: p v de receptie (partial/final) si / sau recomandare/referinta/doc constat emis in conf cu prev art. 97_1 alin. (1) lit. b) din H.G. nr. 925/2006.
Inscris vor fi emise sau contrasemnate de catre benef, vor contine inf ref la indepl oblig contr de catre contractant si, daca este caz, la eventuale prejud, si vor fi aferente (corelate) contractelor prez prin care se demonstr indepl cerintei.
INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura/oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTIIIn cazul in care candidatul/ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, acesta are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
INFORMATII PRIVIND SUSTINEREAIn cazul in care candidatul/ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele invocate.
Cerinta nr. 1Experienta similara nivel financiar
Avand in vedere ca valoarea celui mai mare contract subsecvent, pe care estimam ca il vom incheia pe parcursul Acordului Cadru este de 1228224 lei fara TVA, ofertantul trebuie sa demonstreze ca a prestat cel putin un contract sau maxim 2 contracte acceptate, de servicii similare cu domeniul de activitate principal al contractului, duse la bun sfarsit/finalizate(serviciile), in unitati de stat sau private cu profil de activitate similar(nu identic)autoritatii contractante in ultimii 3 ani impliniti la data limita de depunere a ofertelor(36 de luni calculate prin raportare de la data limita de depunere), in care participarea ofertantului sa fi fost cu o valoare egala sau mai mare decat suma de 1228224 lei fara TVA.
Prin sintagma "serv duse la bun sf"/"prez unui contr de serv recept/finaliz"/"serv prest si duse la bun sf" se intelege: serv recept part sau serv recept la sf prestarii;
Cerinta nr. 2
Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
Pentru demonstrarea potentialului tehnic al candidatului/ofertantului, acesta trebuie sa sa faca dovada ca poate dispune de utilaje, instalatii, echipamente tehnice (sa poata fi disponibilizate) specifice profesionale necesare indeplinirii serviciilor/activitatilor conform cerintelor mentionate in caietul de sarcini, pentru intreaga perioada de prestare a celui mai mare contract subsecvent ce se va atribui in urma incheierii acordului cadru, determinate conform necesitatilor concrete impuse de complexitatea si riscurile asociate contractului si ?Ordinului MSP nr. 261 din 6 februarie 2007 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare?
Cerinta nr. 3
Personal general
Info ref la pers/organismul tehnic de specialitate de care dispune, sau al carui angaj de participare a fost obt de catre ofertant din care sa reiasa ca pot fi disponibilizate un numar de minim 88 pers apte, responsabile(ag pt/de curatenie)in conf cu prev"O MSP 261/2007", "O MSP 1778/2006"si "O MS 1224/2010" care au absolvit cursuri de igiena si detin competente relev privind insusirea notiunilor fund. de igiena dovedite prin cert. rec. cel putin la nivel nat: "certificate de absolvire privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena" sau echiv(conf codif din tara din care au fost emise)cu o astfel de cert sau care probeaza, in mod concludent indepl cerintei, valab la data limita de dep a ofertei, elib in conf cu prev: Ordin comun MS si al MECT 1225/5.031/2003;HG 857/2011;OG 99/2000;Lg 650/2002;O MS 232/2004, O MS 568/2004, O MECT 4034/2004 si prin rap la O MSP 261/2007, nec indepl serv/activ ment in caietul de sarc si a celui mai mare ctr subs, conf neces
Cerinta nr. 5
Mostre
Pana la data limita de depunere a ofertelor, se vor transmite la sediul autoritatii contractante, mostre ale principalelor consumabile/materiale de curatenie si dezinfectie (in special din categoria detergentilor si dezinfectantilor) pe care contractantul le va utiliza pentru indeplinirea obiectului contractului.
Cerinta nr. 1
STANDARDE PRIVIND ASIGURAREA CALITATIICandidatul/ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent in domeniul ?servicii curatenie, igienizare si dezinfectie a cladirilor?.
Cerinta nr. 2Ofertantul va demonstra ca poate aplica masuride protectie a mediului in timpul indeplinirii contractului de servicii prinprezentarea unor certificate, emise de organisme independente, respectiv detine certificatul SR EN ISO 14001 sau echivalent in domeniul ?servicii curatenie, igienizare si dezinfectie a cladirilor?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.12.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.12.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale , se va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atacTermenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256(2) din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
IOMC ALFRED RUSESCU
Adresa postala: Bd-ul Lacul Tei nr.120, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020395, Romania, Tel. +40 212421192, Email: [email protected], Fax: +40 212421192
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2012 10:50