Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CURATENIE IMOBILE DE INVATAMANT, CAMINE STUDENTESTI SI CANTINE STUDENTESTI


Anunt de participare numarul 114223/19.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Adresa postala:  Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010374, Romania, Punct(e) de contact:  Liliana Corbeanu, Tel. 021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, Email:  [email protected], Fax:  021/319.19.66, Adresa internet (URL):  www.ase.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CURATENIE IMOBILE DE INVATAMANT, CAMINE STUDENTESTI SI CANTINE STUDENTESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: sediul Academiei de Studii Economice din Bucuresti siID-Piatra Neamt
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 20 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 080, 678.63RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
in conformitate cu specificatiile Caietului de sarcini ? Sectiunea II a documentatiei de atribuire si constau in: Servicii de curatenie a imobilelor de invatamant, a caminelor studentesti si a cantinelor studentesti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
: in conformitate cu specificatiile Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 080, 678.63RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare LOTUL I -imobile= 6500Ron, LOTUL II-camine= 6000 RON, LOTUL III-cantine= 2500 RON, garantie de buna executie, 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii si fonduri din autofinantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat la un notar public din Romania.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.
b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006.
c) Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
d) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
e) Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta (OrdinulPresedintelui ANRMAP nr. 314 / 20.10.2010)
a) Actul constitutiv actualizat de infiintare ? in fotocopie legalizata, b) Certificat de inmatriculare (CIF inclus) - emis de Oficiul Registrului Comertului ? in fotocopie legalizatac) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - valabil in original sau copie legalizata.d) Certificat de atestare fiscala (eliberat de Administratia fiscala teritoriala la care este arondat sediul persoanei juridice)? valabil in original sau in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Bilanturile contabile la data de 31.12.2009 si, respectiv, 30.06.2010, vizate si inregistrate de organele competente ? in fotocopie cu mentiunea ?conform cu originalul ?, cu semnatura autorizata si stampila.
NOTA: Dovedirea capacitatii economico-financiare de catre ofertantii persoane juridice sau fizice independente (autorizate) se poate realiza si in modurile prevazute la art. 186 ? alin. (1), (2) si (3) din OUG 34/2006 (sustinere dovedita autentificata notarial sau oferta comuna) ? cu conditia prezentarii documentelor edificatoare aferente.b) Declaratie prin care ofertantul va demonstra realizarea Declaratie prin care ofertantul va demonstra realizarea unei cifre anuale de afaceri, globala, pe ultimii 3 ani, egala cu sau mai mare decat valoarea de1.485.200 Lei, exclusiv TVA defalcata pe loturi astfel (conf.art.65(f) din HG 925):
Lotul I-imobile= 653.000 Ron
Lotul II-camine= 580.600 Ron
Lotul III-cantine= 251.600 Ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista principalelor servicii similare prestate, continand servicii, valori, perioade de prestare. Se vor prezenta minimum o recomandare din partea beneficiarilor / clientilor, in original sau in copie legalizata.b) Experienta similara: Se va completa formularul nr. B3 aferent Sectiunii III ? Formulare. Ofertantii vor demonstra ca au incheiat si indeplinit, in ultimii 3 anicel putin 1 contract( sau maxim 3 contracte cumulate) care au avut ca obiect o prestare de servicii de aceeasi natura cu cea supusa prezentei achizitii si care au avut o valoare cel putin egala decat suma de 742.600 Lei, exclusiv TVA, (conf.art.65(f) din HG 925), defalcata pe loturi, astfel: Lotul I-imobile= 326.500 Ron
Lotul II-camine= 290.300 Ron
Lotul III-cantine= 125.800 Ron
c) Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii serviciilor:
c.1. se solicita un numar minim de 3 C.V.-uri ale unor persoane competente care activeaza in cadrul firmei ofertante, insotite de semnatura proprie a repectivelor persoane si contrasemnate si parafate de catre reprezentantul legal al ofertantului ? pentru conformitate.
c.2. se solicita completarea formularului nr. 12I din Sectiunea III - FormulareDeclaratie privind efectivul anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (pe ultimii 3 ani).
d) Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ? in original, insotita de o LISTA de UTILAJE si copii de pe facturile de achizitie/contracte inchiriere si fisele tehnice pentru utilajele care vor fi utilizate? Formular ANEXA 2.Ofertantulva prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele impuse de Comunitatea Europeana, respectiv: ISO 9001:2008; ISO 14001:2005; OHSAS 18001:2008, copie legalizata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va realiza si finaliza intr-o singura runda. Durata rundei de licitatie electronica este de o zi lucratoare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
65/06.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.03.2011 13:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2011 12:00
Locul: cladirea din str. Stanislas Cihoski nr. 5, Directia Administrativ-Economica, etajul 4, cam 5416
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Academia de Studii Economice
Adresa postala:  Piata Romana, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010374, Romania, Tel. 0213191900/01 int 153, Fax:  0213191966
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.01.2011 13:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer