Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CURATENIE IN INTERIORUL SPITALULUI - Spitalul de Pneumoftiziologie Calarasi


Anunt de participare numarul 141333/29.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul de Pneumoftiziologie Calarasi
Adresa postala: Str.Varianta Nord nr.2, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910200, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Jarcau, Tel. +40 242313180, Email: [email protected], Fax: +4 0242313180, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CURATENIE IN INTERIORUL SPITALULUI - Spitalul de Pneumoftiziologie Calarasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: spitalul TBC Calarasi
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 563, 840 si 2, 158, 999RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma incheierii acordului cadru autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente ;Cantitatea /luna ;minim3320.41mp.maxima 9985.11mp.Valoarea estimataminim44979.16/ luna;maxima 269874.96/semestru.Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 269874.96
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform caietului de sarcini atatsat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini atatsat.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 563, 840 si 2, 159, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participareeste de 21500 lei.Garantie de participare se constituie astfel: 1. Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului de Pneumoftiziologie Calarasi ?formularul 6 2. Ordin de plata in contul spitalului RO 11TREZ2015006XXX004373 Trezorarie Calarasi unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. 4.Printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, conform prevederilor art.86, alin (1) din HG 925/2006 cu completari si modificari ulterioare. In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC, in conformitate cu dispozitiile art.278ยน lit.b) din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma conform Art sus amintit (4200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei;)Perioada de valabilitate a garantiei -90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.data la care se face echivalenta leu/euro respectiv 13.12.2012, un euro=4, 5075 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent de servicii fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare se va realiza :1. Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului de Pneumoftiziologie Calarasi ?formularul .6.12. Ordin de plata in contul RO11TREZ2015006XXX004373, Trezorarie Calarai Conform HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, : 3. Printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, conform prevederilor art.90, alin (1)-(3) din HG 925/2006 cu completari si modificari ulterioare 4. A unei sume in numerar, in cazulin care valoarea garantiei de de buna executie este redusa ca valoare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 Formular nr.2;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 Formular nr.3 ;3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 3.1;4.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010? Formular nr.4;5.Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator- Formular nr. 3 bis.6.Certificat constatator ANAF si bugetului local - se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Se solicita ca ofertantul sa nu detina datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturileTOATE Persoanele de decizie privind procedura de atribuire sunt Dr Dumitrescu Spiridon- Manager, Ec. Dediu Marilena- Director Financiar contabil, Dr. Popescu Alina Viorela-Director Medical, Ing Jarcau Ovidiu- Comp.AAT consilier juridic Zaharia Oana. 1.Certificat constatator emis de O.R.C. original/copie legalizata/ copie semnata si stampilata de reprezentantul legal , actualela data limita dedepunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
1.Ofertantul are obligatia de a prezenta Fisa de informatii generale din care sa rezulte realizarea unei cifre medii de afaceri anuale globale , aferenta ultimilor trei ani cu o valoare cel putin egala cu 500000 lei fara TVA /echivalent in Euro, calculata la cursul mediu anual al BNR al fiecariu an
2. IN sensul dovedirii indicatorilor financiari de mai sus ofertantul va depune bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani financiari incheiati , vizate de D.G.F.Publice de la sediul ofertantului.
2.Ofertantii trebuie sa prezinte o declaratia de raspundere civila pentru servicii de curatenie cu o valoare minima de 250000 lei.
Ofertantu castigator va prezenta in origibnal o polita de asigurare care devine anexa la contract.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Documente din care sa rezulte ca ofertantul dispune sau a obtinut angajamentul de participare de la minim o persoana cu studii superioare desemnata pentru functia de responsabil SSM care a participat la activitati similare in cadrul unui proiect similar
2.Lista cu personalul de executie care presteaza serviciile de curatenie: In
acest sens, se solicita: 1.Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul se obliga sa efectueze serviciile cu personal calificat- agent de curatenie-care a absolvit un curs de igiena-. 2.Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul se obliga
ca in situatia in care este declarat castigator al procedurii, va completa si
transmite catre autoritatea contractanta , de la momentul comunicarii si pana la semnarea acordului cadru urmatoarele: - formularul numarul 9 privind personalul de executie propus pentru indeplinireantractului, original. -
certificatele de calificare profesionala(agent de curatenie +curs de igiena) , certificate recunoscute de Ministerul Muncii si de Ministerul Educatiei, copii stampilate conform cu originalul. -contractele de munca vizate de ITM ale personalului de executie, copii stampilate onform cu originalul -fise de aptitudine medicala-copii stampilate conform cu originalu
3.Declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului: - Lista cu personalul de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului. 1.Documente din care sa rezulte ca ofertantul dispune sau a obtinut angajamentul de participare de la minim o persoana cu studii
superioare desemnata pentru asigurarea controlului calitatii.
4. Ofertantul va face dovada ca dispune si se va angaja sa utilizeze pentru
indeplinirea obiectuluicontratului un numar minim de: 1.Carucioare profesionale , dotate cu saci speciali de depozitare gunoi si cu sistem performant de dezinfectie cu 2 recipienti: 5 buc.2.Aspiratoare profesional umed/uscat :2 buc.3Masina automata de spalat pardoseli(cu aspirator si perie): 1 buc.4Masina de spalat automata pentru curatat mopuri si lavete: 1 buc. ;5.Mopuri profesionale pentru pardoseli ( cu cozi ergonomice): 20 buc;6.Galeti cu storcator 20buc ;
5. Declaratiei privind dotarile tehnice-
Formularul 7. Se vor atasa documente din care sa reiasa ca ofertantul DISPUNE( dotare proprie/inchiriere/alte forme de
punere la dispozitie)ale echipamentelor.
III.Ofertantul va face dovada faptului ca in cazul avariilor de orice fel suferite
la echipamentele/utilajele folosite pentru indeplinirea obiectului contractului,
acesta poate asigura desfasurarea activitatii, in continuare si fara
intreruperi,
6.Ofertantul va face dovada faptului ca in cazul avariilor de orice
fel suferite la echipamentele/utilajele folosite pentru indeplinirea
obiectului contractului, acesta poate asigura desfasurarea activitatii, in continuare si fara intreruperi, Seva completa o decl
pe propria raspundere conf.Formularului 8
7. Fisa de experienta similaraFormular nr. 12 Pentru fiecare contract declarat in formularul de experienta similara
se vor prezenta copii ale partilor relevante alefiecarui contract, recomandari /documente.constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale emise de
beneficiarii declarati in fisele de experienta similara ? original/copie
legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
NOTA: Contracte de servicii similare = contracte de prestari servicii cu caracter ritmic si de continuitate curatenie. Nu se vor considera contracte similare cele incheiate doar pe spatiile exterioare.
8.Ofertantul va face dovada prestarii serviciilor in ultimii 3 ani (calculati de la
data depunerii ofertei) prin prezentarea a unuia sau mai multor contracte similare cu cele supuse procedurii, contracte a caror valoare insumata trebuie sa fie de 250000 Lei
1.Certificat de Sistem de management al calitatii ISO 9001:2008 sau
echivalent -copie certificata cu mentiunea ?conform cu originalul" .
1Certificat de Sistem de management al calitatii ISO 9001:2008
2.Certificat Sistem de management de mediu ISO 14001:2005 sau echivalent-copie certificata cu mentiunea ?conform cu
originalul" Ofertantul trebuie sa prezinte un certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui . Sistem de management de mediu ISO 14001:2005 sau echivalent emis in
favoarea sa. Certificatul trebuie sa fie emis de catre un organism de certificare acreditat a sistemelor de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform art. 161-169 din OUG nr.34/2006 cu modificari si completari.Nr. de runde ;o runda cu durata de o zi .Se va declara castigatoare oferta care va avea pretul cel mai scazut , in urma rundei din etapa finala a licitatiei electronice .La etapa finala de licitatie electronica pot participa numai ofertantii inscrisi in SEAP .Orice corespondenta si documente legate de procedura de atribuire transmise intre ofertanti si Autoritatea Contractanta trebuie sa fie in limba romana. Documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale , autoritatea contractanta va solicita in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Modul de obtinere a documentatiei;Din SEAP, atasat la Invitatia de participare aferenta procedurii de achizitir publica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.02.2013 00:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.02.2013 00:00
Locul: SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE CALARASI, STR. VARIANTA NORD NR 2, JUD. CALARASI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII AUTORIZATI AI SOCIETATILOR COMERCIALE PARTICIPANTE LA LICITATIE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, in urma evaluarii, 2 sau mai multe oferte au acelasi pret, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti clasati pe primul loc, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf Art.256^2/OUG 34
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul de Pneumoftiziologie Calarasi
Adresa postala: Str. Varianta Nord, Nr.2, Localitatea: calarasi, Cod postal: 910200, Romania, Tel. +40 242313180, Fax: +40 242313180
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2012 11:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer