Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatenie in piete


Anunt de participare numarul 136284/07.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Pietelor Agroalimentare S.A.
Adresa postala: str. Traian nr. 63, Localitatea: Galati, Cod postal: 800043, Romania, Punct(e) de contact: Laurian-Demetrio Mocanu-Plasoianu, Tel. +40 236411054, Email: [email protected], Fax: +40 236411544, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala de administrare a pietelor agroalimentare
Activitate (activitati)
Altele: Inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau inchiriate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de curatenie in piete
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Adm Pietelor Agroalimentare Gl, Piata Centrala, P. Basarabiei, P.Moruzi, P.Veche, P. Ancora, P. Tiglina I, P.Turist, P. Micro 19, P. Micro 20, P. Micro 17, P. Micro16, P. Micro 14, P. Micro40, P. Micro 39;
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de curatenie in piete
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90600000-3 - Servicii de curatenie si igienizare in mediu urban sau rural si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprafata totala 61254 mp din care Lotul 1-24300 mp, Lotul 2-22810 mp, Lotul 3-4264 mp, Lotul 4-9880 mp
Valoarea estimata fara TVA: 620, 016RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se va constitui garantia de participare pentru fiecare lot: Lot 1-2500 lei, Lot 2-1800 lei, Lot 3-750 lei, Lot 4-1300 lei.Documentul de constituire a garantiei de participare se va anexa documentatiei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data primirii ofertelor si egala cu perioada de mentinere a valabilitatii ofertei. Constituirea garantiei de participare se va face conf. art. 86 din HG 925/2006. Se poate constitui si prin depunere la casieria autoritatii contractante a unui OP sau fila CEC vizate de banca pana la data deschiderii ofertelor sau cu chitanta si se vor atasa documentatiei. Pentru IMM se aplica Legea 346/2004. Garantia de executie se va constitui in baza prevederilor art 90 din hg 925/2006 cu modificarile din HG 1045/2011. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 7% din valoarea contractului pentru fiecare lot in parte.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind neincadrarea in art. 69ind.1 din OUG 34/2006-referitor la conflictul de interese. Persoanele cu functie de decizie si cele responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Zaharia Eugen ?director general, Sandu Viorica ? director economic, Laurian Mocanu Plasoianu ? sef comp. achizitii, Neagu Vasile ? sef serv. Administrativ, Carp Carmen ? sef comp. contencios, Matei Silvia ? cons. Juridic, Marin Costel ? sef comp. administratori, Constantin Dorina ? sef sev. Contabilitate-cerinta obligatorie;
-declaratia privind eligibilitatea-prezentare formular 2-cerinta obligatorie;
-declaratia privind neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006-formular 3-cerinta obligatorie;
-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010-cerinta obligatorie. Cerinte obligatorii:
-certificat constatator eliberat de ORC, emis cu cel mult 30 zile inaintea datei de deschidere a ofertelor, din care sa reiasa obiectul de activitate. Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate, obiectul procedurii. Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii, daca au inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, cu modificarile ulterioare sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;
-certificatul de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul de stat scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele;
-certificatul fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local, scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil la 30 iunie 2011 vizat de organele competente-cerinta obligatorie;
-balanta contabila la decembrie 2011-cerinta obligatorie;
-fisa de informatii generale-formular 4-cerinta obligatorie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind experienta similara in ultimii 3 ani-formular 5-cerinta obligatorie.
Cerinta minima: Pentru Lot 1?prezentarea cel putin a unui contract semnat/incheiat si finalizat-?servicii duse la bun sfarsit?)in ultimii 3 ani care sa confirme prestarea de servicii de curatenie, in valoare de 123000 lei;Lot 2-prezentarea cel putin a unui contract(semnat/incheiat si finalizat-?servicii duse la bun sfarsit? in ultimii 3 ani care sa confirme prestarea de servicii de curatenie, in valoare de 87000 lei;Lot 3-prezentarea cel putin a unui contract(semnat/incheiat si finalizat-?servicii duse la bun sfarsit?) in ultimii 3 ani care sa confirme prestarea de servicii de curatenie in valoare de 36000 lei;Lot4-prezentarea cel putin a unui contract(semnat/incheiat si finalizat-?servicii duse la bun sfarsit? ) in ultimii 3 ani care sa confirme prestarea de servicii de curatenie in valoare 63.000 lei;
-recomandari sau documente constatatoare de la beneficiarii de servicii similare-cerinta obligatorie.
-declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat-formular 6-formularul va fi insotit de prezentarea dovezii ca pestatorul are angajat sau cu contract de colaborare, un inspector autorizat SSM-cerinta obligatorie.
-declaratie referitoare la utilaje, echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului-formular 7-cerinta obligatorie.
-declaratie privind subcontractantii-formular 8-cerinta obligatorie
-cerificat de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent pentru activitatea de curatenie-cerinta obligatorie.
-certificat de protectie a mediului SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent pentru activitatea de curatenie-cerinta obligatorie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegatii firmelor ofertante. Acestia vor prezenta cartea de identitate si o imputernicire semnata de reprezentantul legal al firmei.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale modalitatea de departajare va fi pretul, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul seap, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.Ofertantii isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute in art. 256 ind.2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2012 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer