Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatenie in pietele aflate in administrarea Directiei de Administrare a Pietelor Sector 4


Anunt de participare numarul 75767/16.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia de Administrare a Pietelor Sector 4
Adresa postala: Sos. Giurgiului nr. 107, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040657, Romania, Punct(e) de contact: Alin Florescu, Tel.021.450.25.43, Email: [email protected], Fax: 021.451.16.99, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de curatenie in pietele aflate in administrarea Directiei de Administrare a Pietelor Sector 4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: 1. PIATA PROGRESUL -inclusiv sediul administrativ Sos. Giurgiului nr. 107, sector 4;
2. PIATA SUDULUI Str. Nitu Vasile nr. 1 sector 4;
3. PIATA COVASNA -Aleea Covasna nr. 3 bis, sector 4;
4. PIATA APARATORII PATRIEI Sos.Berceni nr. 183 B, sector 4;
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de servicii de curatenie in cele 4 piete:
1.PIATA PROGRESUL -inclusiv sediul administrativ Sos. Giurgiului nr. 107, sector 4;
2.PIATA SUDULUI Str. Nitu Vasile nr. 1 sector 4;
3. PIATA COVASNA -Aleea Covasna nr. 3 bis, sector 4;
4. PIATA APARATORII PATRIEI Sos.Berceni nr. 183 B, sector 4;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de curatenie in locatiilementionate mai sus- descrise in caietul de sarcini (Sectiunea II din documentatia de atribuire)
Valoarea estimata fara TVA: 475, 210.08RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 2122 lei; garantie de buna executie: max. 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratii privind eligibilitatea (formularul 1 si formularul 2 )- certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice (original sau copie legalizata sa fie in termen de valabilitate) ;
- certificat privind impozite si taxe locale eliberat de Directia Generala de Taxe si Impozite Locale (original sau copie legalizata sa fie in termen de valabilitate)- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata sa fie in termen de valabilitate) ;
- Certificat unic de inregistrare in copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale(Formular nr.3 );
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ( trei ) ani ( Formular nr. 4 );
-ultimul bilant contabil;
-scrisoare de bonitate emisa de catre o unitate bancara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor prestari de servicii pe ultimii 3(trei) ani (Formular nr.5);
- experienta similara (Formular nr. 9);
- documente emise de organisme acreditate -pentru confirmarea sistemului de management al calitatii, de management al mediului si al sistemului de management al sanatatii ocupationale- (ISO 9001) ; (ISO 14001) ; OHSAS 18001 ;
- declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;(Formular nr. 10)
- informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii; (Formular nr. 12)
-informatii referitoare la personalul de conducere, precum si la persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii si ca acestea nu prezinta antecedente penale pentru infractiuni savarsite cu intentie;
-declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca ofertantul a tinut cont, la elaborarea ofertei sale, de masurile de protectie a mediului si se solicita informatii privind aplicarea acestora pe parcursul indeplinirii contractului de servicii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.04.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2009 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante: Sos. Giurgiului nr. 107, sector 4 , et. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti (imputerniciti-dupa caz) ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Resurse Umane, Salarizare
Adresa postala: Sos. Giurgiului nr. 107, secctor 4, et.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040657, Romania, Tel.021.450.25.43, Email: [email protected], Fax: 021.451.16.99
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2009 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer