Licitatie Publica - Servicii de curatenie in sediile M.D.L.P.L. si de intretinere a spatiilor conexe
Anunt de participare numarul 11962/25.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17 sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Leonard Enescu, Tel.+(021)301.14.62, In atentia: Stefan BALACCIU; e-mail [email protected]; tel: (021)301.14.33; fax: (021)335.80.96, Email: [email protected], Fax: +(021)335.80.96, Adresa internet (URL): www.mie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de curatenie in sediile M.D.L.P.L. si de intretinere a spatiilor conexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: 1)Str. Apolodornr.17, latura Nord, sector 5
2) Bdul Libertatii nr.12, sector 5
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de curatenie in sediile M.D.L.P.L. si de intretinere a spatiilor conexe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74750000-1 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.1)
74873000-9-Servicii de gestionare de imobile si instalatii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serv.curatare birouri si spatii utile (holuri, gr.sanitare, etc)=4965 mp; Serv.curatare spatii conexe (ext.)=1161 mp; Intretinere instal.sanitare, instal.electrice, lacatuserie, tamplarie
Valoarea estimata fara TVA: 125RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 22.06.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Garantie de participare = 2265 RON prin Scrisoare de garantie bancara (conf.form.5)cu valabilitate de 60 zile; 2.Garantie de buna executie a ctr.=10 % din val.ctr.fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/ subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea- Prezentare form.1; 2. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale; 3.Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat;4.Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original sau copie legalizata 5. Certificatul de inmatriculate eliberat de Oficiul Registrului Comertului, copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale - Prezentare formular 2conform OUG 34/2006
2. Bilantul contabil la data de 31.12.2006 inregistrat si vizat de organismele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani Prezentare form.4;
2. Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii (prezentare form.8);
3. Recomandari din partea altor beneficiari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita minim 3 recomandari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2007 12:00
Locul: Sediul Autoritatii contractante- Str. Apolodor 17, latura Nord, sector 5, Bucuresti- sala consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos Oltenitei nr.70-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.(021)332.12.40, Fax: (021)332.33.77, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL DEZVOLTARII, LUCRARILOR PUBLICE SI LOCUINTELOR
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, latura Nord, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Adresa internet (URL): www.mie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2007 16:52