Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatenie in sediul central al SDEE Baia Mare si in sediile centrelor de exploatare din judetul Maramures


Anunt de participare (utilitati) numarul 136973/28.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Adresa postala: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Punct(e) de contact: ADA PINTICAN, Tel. +40 0264-205435, Email: [email protected], Fax: +40 0264-205429, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SDEE Baia Mare
Adresa postala: str. Victoriei nr. 64, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430142, Romania, Punct(e) de contact: Birou Patrimoniu, Tel. +40 0262-205963, In atentia: sing. Stefan Aurelian, Email: [email protected], Fax: +40 0262-205704
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SDEE Baia Mare
Adresa postala: str. Victoriei nr. 64, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430142, Romania, Punct(e) de contact: Birou Patrimoniu, Tel. +40 0262-205963, In atentia: sing. Stefan Aurelian, Email: [email protected], Fax: +40 0262-205704
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SDEE Baia Mare
Adresa postala: str. Victoriei nr. 64, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430142, Romania, Punct(e) de contact: Birou Patrimoniu, Tel. +40 0262-205963, In atentia: sing. Stefan Aurelian, Email: [email protected], Fax: +40 0262-205704
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de curatenie in sediul central al SDEE Baia Mare si in sediile centrelor de exploatare din judetul Maramures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: jud. Maramures
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de curatenie in sediul central al SDEE Baia Mare si in sediile centrelor de exploatare din judetul Maramures.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 243, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 3.600 lei (1.800 lei pt IMM-uri). Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertei.Mod de constituire conform art.86 alin.(1) din HG 925/2006. Ofertantul pierde garantia de participare daca: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada stabilita;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
- Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de ofertant, in conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare acesta va plati suma de 2.430, 00 lei, conf. art. 278^ 1 din OUG 34/2006. Garantia de buna executie este de 5 % (2, 5% pentru IMM) din valoarea contractului de si se va constitui conform art.90, alin (1) din HG 925/2006 si a prevederilor HG 1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii de investitii si productie. Plata facturilor se face la 120 de zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea:
1.1 Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original.
1.2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizat1.3 Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu - Formular B din Sectiunea Formulare ? in original
1.4 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare.Observatie: Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.1.5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP completata in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare.2.Indeplinirea obligatiilor bugetare:
2.1 Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice de Stat (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.2.2 Certificat privind plata taxelor locale si impozitelor locale ? eliberat de Primaria locala (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse conform art. 36 alin. (1), lit. b) din HG nr. 925/2006.
Persoanele din cadrul SDEE Baia Mare cu functie de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Director ing. Nechita Florin, Inginer Sef ing. Pop Ionel, Contabil Sef ? ec. Bondici Valeria, jurist Viorica Andreica si sing. Stefan Aurelian. Persoane juridice romane - Certificat constatator, (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de deschiderea ofertelor, din care sa rezulte domeniu de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Persoane fizice romane - Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine vor fi prezentate traduceri autorizate in limba romana.Documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2011 si informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor servicii efectuate in ultimii 3 ani
Experienta similara, va fi insotit de cel putin un contract, PV de receptie, orice fisa referitoare la un contract incheiat cu achizitor din Romania trebuie sa fie insotita de recomnadarea din partea achizitorului respectiv. In recomandare trebuie sa se precizeze modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv. Toate recomandarile vor fi date pentru servicii similare.
Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere - se vor da informatii privind numarul mediu in ultimii 3 ani al personalului angajat;Ofertantul va desemna o persoana cu responsabilitate directa de indeplinirea contractului. Inainte de incheierea contractului, ofertantul declarat castigator are obligatia de a prezenta autoritatii contractante dovada raporturilor contractuale incheiate cu personalul responsabil (contr. de munca, de colaborare, de prestari servicii sau alte forme legale).
Declaratie privind capacitatea tehnica si organizatorica pentru recuperarea consumabilelor uzate
Lista echipamentelor tehnice din dotare, specifice serviciului de curatenie (aspiratoare profesionale, aspiratoare de spalat mochete; aparat de spalat jaluzele verticale; ustensile specifice serviciului) - necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
Declaratie pe propria raspundere privind asocierea. Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia. Cerintele de la Cap. Situatia personala a candidatului ofertant si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrarea) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat. Cerintele de la Cap. Situatia economica-financiara si Capacitatea tehnica si/sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Daca ofertantul nu are nevoie de asociati pentru executarea contractului, in acest caz se va preciza , , Nu este cazul??.
ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SDBM12_2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2012 12:00
Locul: sediul SDEE Baia Mare, str. Victoriei nr. 64
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care mai multi operatori economici au oferte cu pret egal, pentru departajare se va solicita reofertarea, prin depunerea unei noi oferte financiare intr-un plic inchis, la o data care va fi anuntata ulterior.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic SDEE Baia Mare
Adresa postala: str. Victoriei nr. 64, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430142, Romania, Tel. +40 0262-205745, Fax: +40 0262-205704
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2012 11:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer