Licitatie Publica - Servicii de curatenie in sediul Central al SDEE Cluj Napoca si sediile centrelor de exploatere
Anunt de participare (utilitati) numarul 134097/21.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Adresa postala: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Punct(e) de contact: ADA PINTICAN, Tel. +40 264205435, In atentia: ing. Luca Loredana, Email: [email protected], Fax: +40 264205429, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SDEE Cluj-Napoca
Adresa postala: Str. Taberei, nr.20, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400512, Romania, Tel. +40 264205960, In atentia: ing. Luca Loredana, Email: [email protected], Fax: +40 264-205704
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SDEE Cluj-Napoca
Adresa postala: Str. Taberei, nr.20, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400512, Romania, Tel. +40 264205960, In atentia: ing. Luca Loredana, Email: [email protected], Fax: +40 264-205704
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SDEE Cluj-Napoca
Adresa postala: Str. Taberei, nr.20, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400512, Romania, Tel. +40 264205960, In atentia: ing. Luca Loredana, Email: [email protected], Fax: +40 264-205704
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de curatenie in sediul Central al SDEE Cluj Napoca si sediile centrelor de exploatere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: jud Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de curatenie in sediul Central al SDEE Cluj Napoca si sediile centrelor de exploatere ce apartin de SDEE Cluj Napoca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 164, 692RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 3.293, 84 lei (1646, 92 lei pt IMM). Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertei .Mod de constituire conform art.86 alin.(1) din HG 925/2006.Ofertantul pierde garantia de participare daca: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada stabilita;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
- Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respingecontestatia depusa de ofertant, in conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare acesta va plati suma de 1.646, 92 lei, conf. art. 278^ 1 din OUG 34/2006 Garantia de buna executie este de 5 % (2, 5% pentru IMM) din valoarea contractului desi se va constitui conform art.90, alin (1) din HG 925/2006 si a prevederilor HG 1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii de investitii si productie. Plata facturilor se face la 120 de zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Observatie: Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.
Indeplinirea obligatiilor bugetare - 1. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice de Stat (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.
2. Certificat privind plata taxelor locale si impozitelor locale ? eliberat de Primaria locala (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.
Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse conform art. 36 alin. (1), lit. b) din HG nr. 925/2006. Persoane juridice romane - Certificat constatator, (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de deschiderea ofertelor, din care sa rezulte domeniu de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.
Persoane fizice romane - Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
Persoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine vor fi prezentate traduceri autorizate in limba romana.
Documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.06.2011 si informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor servicii efectuate in ultimii 3 ani
Experienta similara, va fi insotit de cel putin un contract , PV de receptie, orice fisa referitoare la un contract incheiat cu achizitor din Romania trebuie sa fie insotita de recomnadarea din partea achizitorului respectiv. In recomandare trebuie sa se precizeze modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv. Toate recomandarile vor fi date pentru servicii similare.
Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere - se vor da informatii privind numarul mediu in ultimii 3 ani al personalului angajat;Ofertantul va desemna o persoana cu responsabilitate directa de indeplinirea contractului. Inainte de incheierea contractului, ofertantul declarat castigator are obligatia de a prezenta autoritatii contractante dovada raporturilor contractuale incheiate cu personalul responsabil (contr. de munca, de colaborare, de prestari servicii sau alte forme legale).
Declaratie privind capacitatea tehnica si organizatorica pentru recuperarea consumabilelor uzate
Lista echipamentelor tehnice din dotare, specifice serviciului de curatenie (aspiratoare profesionale, aspiratoare de spalat mochete; aparat de spalat jaluzele verticale; ustensile specifice serviciului) - necesare pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
Declaratie pe propria raspundere privind asocierea. Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia. Cerintele de la Cap. Situatia personala a candidatului ofertant si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrarea) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat. Cerintele de la Cap. Situatia economica-financiara si Capacitatea tehnica si/sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Daca ofertantul nu are nevoie de asociati pentru executarea contractului, in acest caz se va preciza , , Nu este cazul??.
ISO 9001/2008 sau echivalent
ISO 14001/2004 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2012 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2012 11:00
Locul: Sediul SDEE Cluj , str. Taberei nr.20, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Ofertele a caror valoare depaseste valoarea estimata vot fi respinse. Durata de executie este cea impusa de autoritatea contractanta prin documentatia de atribuire din considerente de eficienta a utilizarii fondurilor.2. In cazul in care doi sau mai multi operatori economici au acelasi pret, pentru departajare, se va proceda ladepunerea unei noi oferte financiare intr-un plic inchis, in urma solicitarii autoritatii contractante.3. Insusirea clauzelor obligatorii din contract, constituie conditie de acceptare a ofertei.Insusirea acestora, se poate face printr-o declaratie pe proprie raspundere in care se mentioneaza acest lucru sau prin depunerea unei copii a modelului de contract semnat si parafat pe fiecare pagina cu aceste clauze, de catre ofertant.4. Ofertantul nu are dreptul de a retrage sau modifica oferta sau/si documentele care insotesc oferta, dupa expirarea datei limita pentru depunerea ofertelor, sub sanctiunea excluderii acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica si a pierderii garantiei de particupare, cu exceptia cazurilor in care acest lucru este solicitat de comisia de evaluare conform prevederilor legale.5. Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentica sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Ilie Macelaru, nr. 28A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Tel. +40 264205045, Fax: +40 264205004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2012 07:16