Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatenie inclusiv organizarea colectarii selective a deseurilor in interiorul institutiei publice


Anunt de participare numarul 133642/06.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII
Adresa postala: str.Apolodor nr.17 Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: ALINA OFITERU, Tel. +40 213181700, Email: [email protected], Fax: +40 213181719, Adresa internet (URL): www.isc-web.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de curatenie inclusiv organizarea colectarii selective a deseurilor in interiorul institutiei publice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Sediile ISC ? conform anexei la caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii de curatenie (inclusiv produsele de curatenie) si servicii de organizare a colectarii selective a deseurilor in interiorul institutiei publice (inclusiv elaborarea planului de masuri privind colectarea selectiva), in conformitate cu prevederile Legii nr. 132/2010 privind colectarea selectiva a deseurilor in institutiile publice, pentru sediile ISC, conform anexei la caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
90500000-2-Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de curatenie si servicii de organizare a colectarii selective a deseurilor in interiorul institutiei publice pentru sediile ISC, conform anexei la caietul de sarcini.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica suprafata aferenta prestarii serviciilor de curatenie si colectare selectiva ca urmare a aparitiei unor reorganizari institutionale sau de mutari de personal.
Valoarea estimata fara TVA: intre 433, 051.54 si 649, 577.31RON
II.2.2) Optiuni
Da
433051.54=val.estim.pana la 31.12.2011;649577.31=val.estim.inclusiv suplimentarea pe 4 luni/2013
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 8.000 leiPerioada valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv.Constituire: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (se recomanda utilizarea Formularului nr. 11);
- Prin Ordin de Plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre societatea bancara pana la data de depunere a ofertelor in contul RO42TREZ7055005XXX006470 deschis la Trezoreria Statului Sector 5. In acest caz, cuantumul GP trebuie sa se regaseasca in contul autoritatii contractante pana la data/ora limita de depunere a ofertelor.Dovada constituirii: -Ofertantii au obligatia de a prezenta documentul privind constituirea GP in original la sediul autoritatii contractante din str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti_Biroul Achizitii Publice, etj.5, camera 18, in programul normal de lucru al personalului I.S.C. si in orice caz, anterior termenului limita de depunere a ofertelor publicat in SEAP, precum si scanata, electronic, odata cu depunerea ofertei;In vederea consemnarii datei si orei de depunere a GP aceasta va fi insotita de Scrisoarea de inaintare, intocmita in 2 exemplare.Operatorii economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor, vor anexa si Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Formular 13.1 si Formular 13.2), in original.Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a GP, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP, atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art. 87 alin(1) din HG nr.925/2006 precum si art.278 1 din OUG nr. 34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din valoarea totala a contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: Conform prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat. Plata serviciilor se va efectua prin ordin de plata in perioada 24-31 a lunii, numai in conturi deschise la trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Declaratii privind eligibilitatea (Formularulnr. 2 din Sectiunea IV, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul");Cerinta 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 (Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"). Declaratia va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta 3: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale. Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificatele trebuie sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice straine:
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.Cerinta 4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr.34/2006 (Formularul nr. 4 din Sectiunea IV, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul").
Daca este cazul, declaratia va fi depusa atat de subcontractant , cat si de tertul sustinator.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.
In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt:
-dl. Mihai Takacs? Inspector General;
-dl. Marian Bucur ? Secretar General;
-dl. Adrian Morariu ? Director Directia Economica, Achizitii Publice si Administrativa;
-dl. Miron Simion ? Directia Juridica si Resurse Umane.
Totodata, se recomanda consultatea site-ului www.isc-web.ro in vederea obtinerii de informatii suplimentare privind structura organizatorica si organigrama institiei.Cerinta nr.5: Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 5 din Sectiunea IV, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul").
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti.Cerinta nr.6: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (conform Ordin ANRMAP Nr. 314/2010, Formularul nr. 19 din Sectiunea IV, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul").
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va semna documentul mentionat mai sus. Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa rezulte:
- adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC), numele complet, sediul si persoanele autorizate/administratori.
- nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de tertul/tertii sustinator/sustinatori.Pentru persoane juridice/fizice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 (trei) ani (2009, 2010, 2011).
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie cel putin egala cu 400.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara se confirma prin prezentarea a:
a) maxim 1 contract de "Servicii de curatenie inclusiv organizarea colectarii selective a deseurilor in interiorul institutiei publice" a carui valoare sa fie cel putin 400.000 lei fara TVA;
sau
b)maxim 2 contracte de "Servicii curatenie?, respectiv ?Servicii de colectare selectiva a deseurilor in interiorul institutiei publice? a caror valoare cumulata sa fie cel putin 400.000 lei.
Lista cu personalul desemnat.Vor fi desemnate cel putin doua persoane care vor fi direct raspunzatoare de indeplinirea contractului.
Declaratie de disponibilitate catre prezentul contract cu privire la persoanele desemnate in lista.
Declaratie continand informatii privind dotarile specifice necesare (utilajele, echipamentele, etc.) pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
Informatii asociati/subcontractanti.
Lista principalelor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani (impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei) continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Ofertantul (sau oricare dintre membrii asocierii) trebuie sa aiba implementat un sistem de management de mediu, respectiv ISO 14001 sau echivalent.
Ofertantul (sau oricare dintre membrii asocierii) trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau certificari echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, pentru departajarea ofertelor, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 213181713, Fax: +40 213181719, Adresa internet (URL): www.isc-web.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2012 08:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer