Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CURATENIE INTERIOARA


Anunt de participare numarul 109015/06.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Gerontologie si GeriatrieANA ASLAN
Adresa postala:  str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011241, Romania, Punct(e) de contact:  Diana Scarlatescu, Tel. 0212237192, 0318059301, Email:  [email protected], Fax:  0212231480, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CURATENIE INTERIOARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: In interiorul tuturor pavilioanelor Institutului National de Gerontologie si Geriatrie ?Ana Aslan? Bucuresti cu sediul in localitatea Otopeni ? Judet Ilfov, Calea Bucurestilor, Nr.307 sila Sediul Central din str. Caldarusani nr. 9 , sector 1 Bucuresti, in corpurile A, B, C, D.
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 939, 600 si 1, 033, 560RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In funcie de resursele financiare alocate
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii curatenie unitati sanitare cu profil spitalicesc, in interiorul tuturor pavilioanelor Institutului National de Gerontologie si Geriatrie ?Ana Aslan? Bucuresti cu sediul in localitatea Otopeni ? Judet Ilfov, Calea Bucurestilor, Nr.307 sila Sediul Central din str. Caldarusani nr. 9 , sector 1 Bucuresti, in corpurile A, B, C, D.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprafata minima 87000mp, suprafata maxima 95700mp.
Valoarea estimata fara TVA: intre 939, 600 si 1, 033, 560RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar. de buna ex contr. rep 5% din pretul total al cont.sub. fara tva .Gar. de part se va const de 18792 instr de gar emis in cond legii de osoc banc ori de o soc de asig care se prezit in orig
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Institutului National de Gerontologie si Geriatrie ?Ana Aslan?.(Buget de stat)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se impune o anumita forma juridica de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat;
- Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale;
- Informatii generale;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat de inregistrare ONRC;
- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului;
- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului pentru desfasurarea activitatii in afara sediului social.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente;
- Media cifrei de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani.
-Profit net
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Minim 10 echipamente / utilaje din clasa profesionala
- Asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea intregului personal, (numar personal ce va fi disponibilizat pentru realizarea serviciului care face obiectul acestui acord cadru; in functie de suprafata totala si numarul de ture trebuie sa fie de minim 40 de persoane);
- Declaratia de disponibilitate;
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani in unitati sanitare spitalicesti;
- Experienta similara (minim 1 contracte);
- Minim 1 contract cu o valoare de cel putin 939.600, 00 lei;
-ISO 14001/2005; ISO9001 OHSAS 18001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Gradul de adaptare la nevoile specifice ale autoritatii contractante
20%
Descriere: 20 PUNCTE
3.
Modul de realizare a operatiunilor si a controlului
20%
Descriere: 20 PUNCTE
4.
Planificarea activitatilor
10%
Descriere: 10 PUNCTE
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10307/ 01.10.20010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2010 12:00
Locul: I N G GEANA ASLAN Bucuresti, str. Manastirea Caldarusani, nr. 9, sector 1, Amfiteatru, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor, prezentand obligatoriuimputernicirea scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti ? Sectia a VIII-a contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 0213223564, Fax:  0213221240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar a actului care este contestat, in conditiile OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala:  str.Caldarusaninr. 9, sect. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011241, Romania, Tel. 021.223.71.92, Email:  [email protected], Fax:  021.223.14.80
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2010 13:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer