Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatenie interioara


Anunt de participare numarul 132326/24.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Gerontologie si GeriatrieANA ASLAN
Adresa postala: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011241, Romania, Punct(e) de contact: Diana Scarlatescu, Tel. +40 0212237192, Email: [email protected], Fax: +40 0212231480, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de curatenie interioara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: In interiorul tuturor pavilioanelor Institutului National de Gerontologie si Geriatrie ?Ana Aslan? Bucuresti, la clinica din localitatea Otopeni ? Judet Ilfov, Calea Bucurestilor nr.307 si la Sediul Central din str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Bucuresti corp A, B, C, D.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 088, 000 si 2, 296, 800RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de resursele bugetare alocate si de necesitatile autoritatii contractante
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de curatenie in unitati sanitare cu profil spitalicesc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprafata minima spatii interioare 87.000 mp - Suprafata maxima spatii interioare 95.700 mp
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 088, 000 si 2, 296, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare1% din valoarea maxima estimata 22.968LEIgar ex contr sub repr 5 % din val totala contr sub
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Institutului National de Gerontologie si Geriatrie Ana Aslan
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
eligibilitateDec priv neincadrarea prev 181Cert part la licitatie cu oferta indep conf Ord A.N.R.M.A.P.Cert de atestare fis elib de A Fin care sa prez sit datexigi in luna ant celei in care se depun ofCert DTIL care sa prez sit dator exigi luna ant celei in care se depun ofDec priv cali partic la proceDec priv neincadrarea in preved art.69ยน din OUG 34/2006Cert ORC cu inscrierea dom de acti coresp procedurii de achizitiecod CAEN cores servi care fac obi a c
adresa obiec de activ al societ
numele asoci
Certi const trebuie sa existe mentiunea ca activ poate desfasura in afara sediului soc/secu
- Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract -Per juri/fiz straine vor prezenta setul complet de documente si alte doc care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ ori apartenenta din pdv prof din tara in care ofertantul este rezident doc care dovedesc dreptul (autorizatia) de a practica profesia
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofe nu se emit documente de natura celor prevazute anterior atunci va fi acceptata
dec pe proprie raspundere
dec autentica data in fata unui notar a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale ? original;
- Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul are obligatia sa il depuna conform legii (31.12.2010/30.06.2011) original, copie legalizata sau conform cu originalul.Media cifrei de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani respectiv 2009, 2010, 2011 (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin valoarea celui mai mare contract subsecvent estimat ce va fii incheiat pe parcursul acordului cadruleste de 574.200, 00 lei
Audit financiar pe anul 2011 executat de entitati autorizate/certificate in tara respectiva din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acesta- Media cifrei de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani respectiv 2009, 2010, 2011 (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin valoarea celui mai mare contract subsecvent estimat ce va fi incheiat pe parcursul acordului cadru- 574.200, 00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dec pe proprie rasp care contine dotarile tehnice necesare realizarii activ specifice indepob cont
Dec priv forta de munca conf art.188 punct 2 lit.d) - inf ref la studiile preg prof si cal per de cond precum si ale per res pent indep contr de serv Dec formular care contine inf pri nr per angajat la data depunerii of asig pers de speci nr si preg intregului pers (nr pers ce va fi disp pentru realizarea serv care face ob acestui a c in functie de sup totala si nr de ture trebuie sa fie de minim 40 de pers) precum si pers alocate pent indep contr si cele resp direct de indep acestuiaDec de disp
Dovada faptului ca in cazul avariilor de orice fel suferite la echipamentele/utilajele folosite pentru indeplinirea obiectului contractului, prestatorul poate asigura desfasurarea activitatii, in continuare si fara intreruperi sau declaratie pe propria raspundere ca in astfel de cazuri poate asigurara desfasurarea activitatii in termen de maxim 36 de ore de la data producerii defectului
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Servicii similare pentru fiecare dintre contractele prezentate pentru indeplinirea acestui criteriu ? din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire (minim 1 contract). Candidatul va demonstra ca in ultimii 3 ani, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a finalizat cu succes sau are in derulare minim 1 contract cu o valoare de cel putin 574.200, 00 lei avand ca obiect prestarea serviciului de curatenie
Sistem de management de mediu pentru servicii de curatenie in conformitate cu ISO 14001/2005 sau echivalent-original, copie legalizata sau conform cu originalul.
Certificate emise de organisme independente acreditate (nationale sau internationale), conforme cu seriile de standarde europene relevante ce confirma certificarea candidatului ca areimplementat: un sistem de management al calitatii pentru servicii de curatenie in conformitate cu ISO 9001/2008 echivalent- original, copie legalizata sau conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11401/01.11.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.02.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.02.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.02.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor, prezentand obligatoriu imputernicire scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: In termen de 10 zile incepand cu data luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: str.Caldarusaninr. 9, sect. 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011241, Romania, Tel. +40 0212237192, Email: [email protected], Fax: +40 0212231480
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.12.2011 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer