Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatenie interioara


Anunt de participare (utilitati) numarul 8034/29.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AEROPORTUL INTERNATIONAL BUCURESTI BANEASA - AUREL VLAICU S.A.
Adresa postala: sos.Bucuresti-Ploiesti, nr.40, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013685, Romania, Punct(e) de contact: IULIANA CIUPERCA, Tel.0212307945, Email: [email protected], Fax: 0212314257, Adresa internet (URL): www.baneasa.aero
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de curatenie interioara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: S.N. AEROPORTUL INTERNATIONAL BUCURESTI BINEASA- AUREL VLAICU S.A
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de curatenie interioara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74700000-6 - Servicii de curatenie (Rev.1)
74720000-2-Servicii de curatare industriala (Rev.1)
74730000-5-Servicii de curatenie specializate (Rev.1)
74740000-8-Diverse servicii de curatenie (Rev.1)
74750000-1-Servicii de curatare a birourilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de curatenie interioara
Valoarea estimata fara TVA: 138, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la Licitatie 5000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul depunerii de oferta comuna trebuie prezentat acordul de asociere dintre parti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul general consolidat si catre bugetul local;Certificat de cazier fiscal ;Certificatului constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala emis cu cel mult 30 zile inaintea datei de depunere
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Demonstrarea capacitatii finaciare de realizare a investitiilor necesare inceperii si derularii activitatii cu scrisori bancare sau linii de credit in suma minima de 1.000.000 euro;bilantul contabil la data de 31.12.2005 si 30.06.2006, vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. care sa contina inf. privind dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnice si alte mijloace fixe;Decl. care contine inf. privind numarul mediu anulal al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contr. al carui obiect a fost prest. de serv. similare;Autorizare din partea AACR
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea doc. poate fi achitata la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.05.2007 11:00
Locul: S.N. AEROPORTUL INTERNATIONAL BUCURESTI BINEASA- AUREL VLAICU S.A. Sos. Bucuresti - Ploiesti, nr.4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos , Nr.6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei, nr.107-111, Sector 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.332.10.60
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: S.N. AEROPORTUL INTERNATIONAL BUCURESTI BINEASA- AUREL VLAICU S.A;Sos. Bucuresti - Ploiesti, nr. 40, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013685, Romania, Tel.230.79.45, Email: [email protected], Fax: 230.79.45
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2007 11:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer