Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CURATENIE LA IMOBILE ADMINISTRATE DE S.A.I.F.I.


Anunt de participare numarul 133859/10.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Adresa postala: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Mirela Trandafir, Tel. +40 212080414, Email: [email protected], Fax: +40 212080403, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala pentru Administrare si Intretinerea Fondului Imobiliar
Adresa postala: str. Fabrica de Glucoza nr. 3A, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020331, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 214091231, In atentia: Burciu Cristina, Fax: +40 214091231
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala pentru Administrare si Intretinerea Fondului Imobiliar
Adresa postala: str. Fabrica de Glucoza nr. 3A, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020331, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 214091231, In atentia: Burciu Cristina, Fax: +40 214091231
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala pentru Administrare si Intretinerea Fondului Imobiliar
Adresa postala: str. Fabrica de Glucoza nr. 3A, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020331, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 214091231, In atentia: Burciu Cristina, Fax: +40 214091231
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CURATENIE LAIMOBILE ADMINISTRATE DES.A.I.F.I.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: imobile aflate in administrare autoritatii contractante situate in mun. Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de curatenie in spatiile( birouri) din imobilele administrate de SAIFI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati/ prestatii servicii conform Caiet de sarcini (suprafata- m.p. curatenie) =31.786 mp, din care nr. grupuri sanitare = 254 buc
Valoarea estimata fara TVA: 762, 864RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 15.250lei. ( pt. IMM-uri ? reducere 50% din valoare)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Precizari: 1)In cazul in careGarantia de participare se constituie prin Scrisoare de Garantie Bancara, aceasta se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Se prezinta formularul 16.2) Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractantea unui ordin de plata , cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;Cont SAIFI: RO51RNCB0082044172580001 BCR Sucursala Unirea.Nu se accepta depunerea de numerar, la casieria autoritatii contractante.Se accepta numai ordine de plata care sunt vizate de banca.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator o suma raportata la valoarea estimata a contractului, in conformitate cu prevederile art.278ยน, alin.(1) din OUG 34/2006, respectiv suma de 4.542, 86 lei. Garantia de buna executie a contractului va fi de 5% ( 2, 5 % pt. IMM-uri) din valoarea acestuia, fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se va constitui conf. art.90 alin.(1) sau alin(3*)din HG 925/2006: (1) Prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de 5 zile de la semnarea contractului .(3*) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform HG 1045/2011 ( privind modif. art.90 alin (3) din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta 34/2006 cu modificarile si actualizarile ulterioare.)-formular 1; Declaratie privind calitateade participant la procedura - formular 2; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006cu modificarile si actualizarile ulterioare - formular 3; Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul local teritorial ?(original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?); Certificat fiscal cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, emis de autoritatea competenta(original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?); Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf. Ord. ANRMAP 314/2010 - formular A; Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69 1din OUG 34/2006 - formular B. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: D-na Didu Crenguta- Director Coordonator, Dl.Marius Grajdan ? Director Tehnic, D-na Bianca Pop ? Director Economic, D-na Virginia Mihailovici- Director Comercial, D-na Cristina Burciu ? sef Serviciu Achizitii, Dl.Liviu Chirila ? sef sectie prestari servicii intretinere. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original/ copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? . Operatorul economic trebuie sa aiba inscris in domeniul de activitate, obiectul prezentei proceduri.- Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. ? urilor (daca este cazul) .
In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale in care se va specificamedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat. Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa indeplineasca urmatoarea cerinta: media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie minim 760.000 lei.
Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.
-Bilantul contabil inregistrat la organele competente, pentru confirmarea cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii similare executate in ultimii 3 ani.
Experienta similara -pentru 1 (un) contract de prestari servicii similare (curatenie birouri)se completeaza fisa conform formular 6 ? Experienta similara. Se va prezenta copie dupa contract sau prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv in indeplinirea contractului respectiv.
Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in cadrul acestui contract, servicii de curatenie birouri, in spatii de minim 10.000 mp.
Situatie cu obligatiile contractuale in curs de indeplinire asumate prin contracte incheiate cu alti beneficiari.
Dotarea tehnica: pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa detina dotarea tehnica minimala:
a)Echipamente pentru aspirat uscat/umed ? min. 20 buc
b)Echipamente spalat mochete- min.5 buc
c)Kituri de curatat suprafete vitrate-min. 20 buc
Documentele care atesta detinerea( dotare proprie/ inchiriere/ alte forme de punere la dispozitie) a echipamentelor tehnice necesare realizarii obiectului contractului, se vor prezenta numai la solicitarea comisiei.
Cerinte privind personalul - Se va prezenta Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
Cerinte privind personalul - Se va prezenta Declaratie privind personalul de specialitate responsabil direct de executarea contractului.
Precizare: Activitatea personalului de curatenie va fi coordonata de un reprezentant al firmei prestatoare nominalizata in formularul 9 si va fi verificata de seful de sector din partea S.A.I.F.I.
Certificarea sistemului demanagement al calitatii pentru servicii de curatenie - Se solicita dovada certificarii sistemului de management al calitatii, pentru servicii de curatenie, conform standardului ISO 9001:2008 ( sau echivalent) de catre un organism abilitat. Nu se admit ofertanti in curs de implementare.
In cazul asociere/sustinere tert, standardul de calitate se va asigura conform Ordinului ANRMAP 509/2011.
Certificarea sistemului de management al mediului pentru servicii de curatenie - Se solicita dovada certificarii sistemului de management al mediului, pentru servicii de curatenie conform standardului ISO 14001:2004( sau echivalent). Nu se admit ofertanti in curs de implementare.
In cazul asociere/sustinere tert , standardul de protectia mediului se va asigura conform Ordinului ANRMAP 509/2011.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera la : pretul total al ofertei.Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: 1. cea mai buna oferta financiara2. numarul participantilor la licitatie electronica.Numarul de runde: 1.Durata runda: o zi.Ofertantul castigator va prezenta in termen de 24 de ore de la finalizarea rundei de licitatie electronica oferta finala aferenta, in plic inchis. Oferta finala trebuie sa contina propunerea tehnica si propunerea financiara.In cazul in care ofertele prezentate in ultima runda a licitatiei electronice sunt egale, atunci autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2012 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2012 11:00
Locul: Sediul SAIFI str. fabrica de Glucoza nr. 3A, Sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentzantii ofertantilor, pe baza imputernicirilor scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista 2 oferte clasate pe locul 1 avand preturi egale, atunci autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 alin (1) lit.a) sau, dupa caz, art 256^2 alin (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
REGIAAUTONOMAADMINISTRATIAPARTIMONIULUI PROTOCOLULUI DESTAT - Sucursala pentru Administrare si Intretinerea Fondului Imobiliar
Adresa postala: str. Fabrica de Glucoza nr. 3A Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020331, Romania, Tel. +40 214091231, Fax: +40 214091231
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2012 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer