Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CURATENIE LA IMOBILE ADMINISTRATE DE S.A.I.F.I.


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
426.505 RON

Castigatorul Licitatiei: SC LIONS CLEAN SERVICES SRL
Anunt de atribuire numarul 142541/06.08.2013
Informatii anunt de participare asociat 138939
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Adresa postala: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Mirela Trandafir, Tel. +40 212080414, In atentia: Camelia Mirela Trandafir, Email: [email protected], Fax: +40 212080414, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CURATENIE LAIMOBILE ADMINISTRATE DES.A.I.F.I.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: IMOBILE AFLATE IN ADMINISTRAREA AUTORITATII CONTRACTANTE SITUATE IN MUN.BUCURESTI, CONFORM CAIET SARCINI.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de curatenie in spatiile( birouri) din imobilele administrate de SAIFI
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
426, 504.96RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S055-090513din19.03.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 1316 Denumirea: SERVICII DE CURATENIE LA IMOBILE ADMINISTRATE DE SAIFI
V.1) Data atribuirii contractului 09.07.2013
V.2) Numarul de oferte primite 9
Numarul de oferte admisibile 9
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC LIONS CLEAN SERVICES SRL
Adresa postala: Dr. Burghelea nr. 14 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 24032, Romania, Tel. +40 0213165851, Email: [email protected], Fax: +40 0213136718
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 650160.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 426504.96 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de ani: 1
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale, dupa derularea etapei finale de licitatie electronica: in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc, in urma licitatiei electronice, au preturi egale , atunci AC va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, conform criteriului de atribuire.Orice document /declaratie/formular solicitat va fi completat si prezentat numai in original de ofertant/candidat si va fi semnat de reprezentantul legal al acestuia, sau dupa caz, de catre alta persoana autorizata sa reprezinte ofertantul. In acest ultim caz, persoana autorizata va depune si imputernicirea reprezentantului legal.In cazul ofertelor in asociere depuse de un grup de operatori, orice document/declaratie/formular solicitat va fi completat si prezentat de catre fiecare membru al grupului de operatori.Documentele/declaratiile/certificatele/emise de terta parte(institutii competente)vor fi prezentate in limba romana si vor indeplini una din urmatoarele conditii de forma: original, copie sau copie legalizata, in masura in care prezentarea in una din cele trei forme nu contravine instructiunilor si reglementarilor legale.Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documentele/declaratiile/certificatele in copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute in prezenta Fisa de date a Achizitiei, ofertantul are dreptul de a prezenta initial, in conformitate cu prevederile HG 925/2006, o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal sau dupa caz, de catre alta persoana autorizata sa-l reprezinte, prin care sa confirme ca indeplineste criteriile de calificare, astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul de a depune initial declaratia pe propria raspundere prin care confirma indeplinirea cerintelor de calificare, acesta are obligatia de a completa si prezenta formularul D.Completarea formularului se va face respectand instructiunile din subsol, astfel incat informatiile sa fie complete si fara echivoc pentru a permite verificarea concordantei acestora cu documentele de confirmare care vor fi depuse ulterior la solicitarea autoritatii contractante.Modul de lucru al comisiei de evaluare se va desfasura in conformitate cu prevederile cap VI din HG 925/2006.Contractul se atribuie ofertantului care indeplineste criteriile decalificare impuse si a carui oferta a fost stabilita castigatoare pe baza criteriului de atribuire precizat in anuntul de participare si documentatia de atribuire, in urma licitatiei electronice.Stabilirea ofertei castigatoare, informarea ofertantilordespre deciziile referitoare la rezultatul procedurii, ori dupa caz, la anularea procedurii de atribuire, se va face in conformitate cu prevederile cap.V-, sectiunea a 4-a, a 5-a, si a 6-a din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sect.3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL ACHIZITII
Adresa postala: Str. Fabrica de Glucoza nr.3A, sector 2., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020331, Romania, Tel. +40 214091224, Email: [email protected], Fax: +40 214091209
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2013 11:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer