Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatenie la sediile executivului companiei


Anunt de participare (utilitati) numarul 134039/16.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU FEDIUC, Tel. +40 0213035617, Email: [email protected], Fax: +40 0213035670, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNTEE TRANSELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Olteni nr. 2 -4, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Punct(e) de contact: Directia Comerciala - camera 202, etaj 2, Tel. +40 213035868, In atentia: Mihi MANICUTA, Email: [email protected], Fax: +40 213035909, Adresa internet (URL): www.transelectric.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNTEE TRANSELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Olteni nr. 2 - 4, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Punct(e) de contact: Directia Comerciala - camera 202, etaj 2, Tel. +40 213035868, In atentia: Mihai MANICUTA, Email: [email protected], Fax: +40 213035909, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNTEE TRANSELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Olteni nr. 2 - 4, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Punct(e) de contact: Registratura CNTEE TRANSELECTRICA SA - Parter, Tel. +40 213035868, In atentia: Mihai MANICUTA, Email: [email protected], Fax: +40 213035909, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
companie nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de curatenie la sediile executivului companiei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Sediile executivului companiei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 069, 783.44RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: -estimarea cantitatii care ar putea face obiectul unui contract subsecvent: minim 10 mp ? maximum 20.000 mp, pentru durate nu mai mari de 12 luni; -valoarea maxima a contractelor subsecvente ce se vor incheia in cadrul unei perioade de 12 luni va fi de 391.092 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de curatenie la sediile executivului companiei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de curatenie la sediile executivului companiei.
Estimarea cantitatii solicitate pe durata acordului cadru: minim 15.942, 22 mp ? maximum 60.000 mp. Aceste cantitati se vor asigura prin insumarea tuturor contractelor subsecvente ce se vor incheia in perioada de valabilitate a acordului cadru (36 luni)
Estimarea cantitatii care ar putea face obiectul unui contract subsecvent: minim 10 mp ? maximum 20.000 mp, pentru durate nu mai mari de 12 luni.
Valoarea maxima a contractelor subsecvente ce se vor incheia in cadrul unei perioade de 12 luni va fi de 356.594, 48 lei.
Insumarea valorii contractelor subsecvente acordate in perioada de valabilitate a Acordului Cadru se va incadra in valoarea totala estimata de 1.069.783, 44 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 069, 783.44RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare = 10.700 lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 100 de zile de la data de depunere a ofertelorIn cazul in care operatorul economic ofertant se incadreaza in categoria IMM, acesta va constitui garantia de participare in cuantum redus cu 50% si va prezenta atasat dovezii de constituire a garantiei de participare, documentele care potrivit legii atesta inregistrarea acestuia ca IMMGarantia de participare se poate constitui in urmatoarele moduri: - fie prin orice instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari(formularul 3) care se prezinta in original;
-fie prin depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor (garantia se considera constituita daca la data deschiderii ofertei contravaloarea garantiei se regaseste in contul Autoritatii Contractante: cont IBAN RO54 RNCB 0072 0058 0063 0001, deschis la BCR filiala sector 1)-In cazul in care operatorii economici implicati in procedura depun contestatie la CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia, ina baza prevederilor art. 2781 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatarilor, din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a acordului cadru de 1.069.783, 44 lei, suma de 4.849, 78 lei. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului subsecvent, fara T.V.A.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila - formularul nr. 4. Ea se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se va prezenta in original.Nota: Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei de buna executie se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul ; saub)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu priviere la culpa persoanei garantate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Neincadrarea in prevederile art. 181Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 (1) din OUG 34/2006, cu modificatrile si completarile ulterioare.Declaratia va fi prezentata de ofertant/ofertant asociat/subcontractant (dupa caz).
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Octavian LOHAN - Director General Adj. - Conducere Sistem ;
Corneliu ENE - Director General Adj.;
Zaheu STEFANESCU - Director General Adj.;
Roxana CHIVOIU ? Director DJRU;
Marian Mache GHEORGHITA ? Director Financiar;
Maria IONESCU ? Director Economic;
Adria VILCIU - Director DSIC
Informatii privid partea din contract care va fi subcontractata
CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta
Informatii privind operatorul economic si participarea la licitatie Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in copie legalizata sau in copie cu stampila si semnatura conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
In cazul depunerii unei oferte comune se va prezenta, in mod obligatoriu, certificatul constatator pentru toti ofertantii asociati.
Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata
Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inf priv efect pers ang si al cadr de condServ solicit pt fiecare din sediile execut se vor presta in af orelor de progr in birouri, cu echipe dimens. coresp. de catre prest
Pt sediile din Platinum si Hristo Botev in interv orar 7.30 ? 16.30 se va asig perman o echipa form din 3 pers dintre care un responsab, care vor asig serv de curat in spatiile comune si servicii de urgenta : complet consumabile in sp de WC, efect serv de curat datorate unor situatii accidentale si/sau de urgentaInfrefer pers angajat pentru prest serv de curatenieAutorizatia de funct si profil de activitate elib de Primaria din localit de domiciliu a op ecLista pr. prestari efectuate in ultimii 3 ani (Formular 8 )
Demonst efect prest se realiz printr-o decl scrisa a op economic, conf Form 8 si a anexei sale, si a rec prim de la clientii respectivi Dovada se va face cu pr si ult pag din contractele prest
Pt cel putin un ctr, max 2 ctrcte va dep rec/pr verb de recp/ctrcte scrise din part benef
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 1584
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
pentru ofertele cu acelasi pret clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor sa depuna o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 /+40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: STR. OLTENI NR. 2 - 4, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Tel. +40 213036967, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2012 10:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer