Licitatie Publica - servicii de curatenie la sediile Ministerului Mediului si Schimbarilor Climatice
Anunt de participare numarul 145289/30.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Padurilor
Adresa postala: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Punct(e) de contact: liliana dinut, Tel. +40 213163704, In atentia: Carmen Tinta, Email: [email protected], Fax: +40 213163704, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de curatenie la sediile Ministerului Mediului si Schimbarilor Climatice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: sediile MMSC
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 016, 129.03RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual, valoarea unui contract subsecvent - 338.709, 67 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
acord cadru pentru servicii de curatenie a birourilor si a spatiilor conexe din sediile MMSC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima estimata pentru un singur contract subsecvent: abonament lunar / 1 luna pentru toate locatiileCantitatea maxima estimata pentru un singur contract subsecvent: abonament lunar / 6 luni pentru toate locatiileCantitatea minima pentru acord cadru : abonament lunar/ 1 luna pentru toate locatiileCantitatea maxima pentru acord cadru : abonament lunar/ 36 luni pentru toate locatiile
Valoarea estimata fara TVA: 1, 016, 129.03RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 2% din valoarea fara TVA a contractului, respectiv 20.322, 57lei. Perioada de valabilitate a acesteia va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara conforma cu Formularul nr.11. 2)Plata in numerar la casieria autoritatii contractante. 3) Ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertei. Plata se face in contul de Trezorerie al Municipiului Bucuresti RO56 TREZ7005005XXX 000223, CUI 16335444. 4)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie de participare in conformitate cu legislatia in vigoare, Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formularul nr. 12 si Formularul nr. 13 (dupa caz).In cazul in care ofertantul contesta procedura de atribuire, iar CNSC va respinge contestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma de 4.796, 12 lei, in conformitate cu prevederile art. 278^1 alin (1)din OUG nr. 34/2006.Prevederile alin (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.Atentie! In cazul in care garantia de participare este depusa in alta moneda decat in leiechivalenta leu/valuta va fi efectuata la cursul publicat de BNR cu 3 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de de 10 % din valoarea contractului subsecvent, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa, in conformitate cu legislatia in vigoare (Legea nr. 346/2004) cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 1. Pentru confirmare, se vor prezenta: (CAZIER JUDICIAR SI CAZIER FISCAL).Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 2. Pentru confirmare, se vor prezenta: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificat privind plata impozitelor locale, (datorii la bugetele locale)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69'1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 3. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: Rovana PLUMB- Ministru, Lucia Ana Varga -ministru delegat, Elena Dumitru-secretar de stat, Marius Nica-secretar general, Dragos Ionut BANESCU- Secretar General Adjunct, Carmen Tinta- Director General, Speranta MUNTEANU-Director General, Mihaela Clapan-coordonator comp.adm., Liliana Dinut-consilierCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta -Formularul nr. 4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu prevederile art. 41 OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 5, In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotit de o traducere legalizata a acestuia in limba romana. 1.Documente edificatoare privind obiectul de activitate al operatorului economic (conform prevederilor art. 183 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana, Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic trebuie sa aibe corespondent cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
2.Autorizatie din care sa reiasa statutul de unitate protejata.Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: originalsau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotit de o traducere legalizata a acestuia in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012- in cazul in care a fost depus sau orice document edificator care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului)
in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul (individual sau asociere, caz in care fiecare asociat va prezenta aceste documente
declaratie privindmedia globala a cifrei de afaceri.Autoritatea contractanta solicita ca media globala a cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 677.419 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentare bilanturicompletare Formular 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind sustinatorul(daca este cazul). In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana (daca este cazul).
Informatii privind asocierea(daca este cazul).
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul).
Experienta similara.Ofertantii vor face dovada prin prezentarea oricarui document/certificari ca au prestat in ultimii 3 ani servicii similar, printr-un contract a carui valoare sa fie de cel putin 338.709, 60 lei.
O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestatre, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea acestora, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractuluiAutoritatea contractanta solicita un numar de minim 14 persoane care vor presta serviciile solicitate prin caietul de sarcini, si care va trebui sa posede certificate de calificare profesionala, eliberat de Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice, copie dupa contractele de munca inregistrate la ITM, copie dupa fisele de aptitudini avizate de medicina muncii.Toate documentele/copiile vor fi semnate si stampilate ?conform cu originalul?.Pentru personalul care nu este angajatal operatorului economic, acesta va prezenta declaratie de disponibilitate(in forma autentica).
O lista cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, asfel:
1.Masini monodisc cu generator de spuma pentru curatare uscata mocheteminim 2 buc
2. Aspiratoare injectie- extractie pentru spalare mochete - minim 2 buc
3. Masini monodisc cu mai multe trepte de turatie pentru curatare/lustruire pardoseli - minim2 buc
4. Masini profesionale pentru spalare/aspirare pardoseli, cu alimentare bateriiminim 2 buc
5. Aspiratoare profesionale cu nivel scazut de zgomot,