Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CURATENIE LA SEDIILE S.D.E.E. BISTRITA


Anunt de participare (utilitati) numarul 136824/22.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Adresa postala: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Punct(e) de contact: ADA PINTICAN, Tel. +40 0264205435, Email: [email protected], Fax: +40 0264205429, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. Electrica Distributie Transilvania Nord - Sucursala S.D.E.E. Bistrita
Adresa postala: Str. V. Conta, nr. 11, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420025, Romania, Punct(e) de contact: Serv. C.U.L.I., Tel. +40 0263205702, In atentia: Dan Patrascu, Fax: +40 0263205704
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. Electrica Distributie Transilvania Nord - Sucursala S.D.E.E. Bistrita
Adresa postala: Str. V. Conta, nr. 11, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420025, Romania, Punct(e) de contact: Serv. C.U.L.I., Tel. +40 0263205702, In atentia: Dan Patrascu, Fax: +40 0263205704
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. Electrica Distributie Transilvania Nord - Sucursala S.D.E.E. Bistrita
Adresa postala: Str. V. Conta, nr. 11, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420025, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat, Tel. +40 0263205702, Fax: +40 0263205704
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE CURATENIE LA SEDIILE S.D.E.E. BISTRITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: SEDIILE S.D.E.E. BISTRITA din localitatile Bistrita, Nasaud, Beclean, Lechinta si Sangeorz Bai, cu o suprafata totala de 9.098 m.p.
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiect efectuarea activitatii de curatenie la 6 sedii aleSC FDEE Electrica Distributie Transilvania Nord - SUCURSALA BISTRITA, in conformitate cu caietul de sarcini .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie conform caiet de sarcini .
Valoarea estimata fara TVA: 90, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de 1.800 lei (respectiv 900 lei pentru IMM-uri);
- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita pentru depunereaofertelor.Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare se va prezenta, la deschidere, in original. Modul de constituire conform art. 86 ali.(1) din HG 925/2006 actualizata.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate la deschidere.Garantia de participare se va restitui de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie publica, pe baza cererii conform Formularului 19 din sectiunea ?Formulare?. Garantia de buna executie este de 5% (2, 5 % pentru IMM) din valoarea contractului si se va constitui conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 actualizata si a prevederilor HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii de investitii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea-Completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 - Completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original 3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare. Observatie: Vor depune toti participantii la procedura Ofertanti/Asociati/Subcontractanti/Terti sustinatori o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante : director - Alexandru Roman; inginer sef - Ioan Raica, contabil sef - Adriana Baciu, SEF SERV. C.U.L.I. Dan Patrascu, SERV. C.U.L.I. Voichita Sfagau, responsabil contract Ildiko Kotrik si membrii consiliului de administratie care aproba bugetul autoritatii contractante: Tincu Dan Florin, Preda Silvia, Suciu Rodica Mihaela si Tudose Maria Magdalena 4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj)-Certificat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat vor fi respinse, exceptie facand operatorii economici care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, conform art.9 din Ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP. 5.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale-Certificat eliberat de Primaria locala - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele constatatoare trebuie sa fie in termen de valabilitate si sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul local vor fi respinse, exceptie facand operatorii economici care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, conform art.9 din Ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP. 6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010-Certificat completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul . Certificat constatator-- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
Pentru persoane fizice romane :
- autorizatia de functionare, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului, in copie nelegalizata.
Pentru persoane fizice/juridice straine :
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ; documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil.Ofertantul trebuie sa prezinte, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat/insotit de dovada depunerii la organele competente
Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cuprinzand principalele contracte de servicii incheiate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna prestare. Aceasta lista va contine: valoarea serviciilor, perioada si amplasamentul, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiarii lucrarilor Se va completa si depune, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Experienta similara-Se va completa si depune, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? pentru cel putin un contract, maxim 2 contracte, la care se face referire in Formularul C3 . Formularele vor fi insotite de recomandari, cel putin o recomandare, maxim 2 recomandari, emise de beneficiari/clienti, in copie nelegalizata.
Recomandarile vor fi date pentru servicii similare si trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte:
- modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
- daca pe parcursul derularii contractului au fost inregistrate litigii privind indeplinirea contractului, natura acestora si modul lor de solutionare.
Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, precum si pentru personalul responsabil pentru indeplinirea contractului Se va completa si depune, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul -Informatii privind studiile, pregatirea profesionala, calificarea persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor.
-Se anexeaza Curriculum Vitae pentru personalul de conducere, precum si pentru personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.-in copie nelegalizata
Declaratie pe propria raspundere referitoare la dotarile specifice, echipamentele tehnice din dotare, specifice serviciului de curatenie (aspiratoare profesionale, aspiratoare de spalat mochete, ustensile specifice serviciului) -necesarepentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii .Se va completa si depune, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora Se va completa si depune, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Ofertantul are obligatia de a preciza proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.
Formularul privind subcontracterea se va introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de subcontractanti pentru executarea serviciilor. In acest caz se va preciza?Nu este cazul?
Declaratie pe propria raspundere
privind asocierea Se va completa si depune, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia. Cerintele de la cap. V.1 Situatia personala a candidatului ofertantului si V.2) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat . Cerintele de la cap.V.3.)Situatiaeconomico-financiara si V.4.)Capacitatea tehnica si sau profesionala trebuie sa fie indeplinite, prin cumul, de grupul de asociati.Formularulprivind asocierea se va introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de asociati pentru executarea lucrarilor. In acest caz se va preciza ?Nu este Cazul?.Liderul de asociatie care este parte in contractul de executieeste cel care va constitui integral garantia de buna executie, va factura si i se va achita aceasta factura conform graficului
Certificarea sistemului de management al calitatii conformISO 9001/2008
Certificarea sistemului de mediu conformISO 14001/2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2012 12:00
Locul: Sediul S.D.E.E. Bistrita, str. Vasile Conta, nr. 11, sala 16
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.In cazul in care comisia de evaluare constata ca unul sau mai multi ofertanti a/au omis sa prezinte anumite documente prin care se confirma indeplinirea cerintelor dar nu mai mult de 3 (trei) documente, comisia va solicita candidatilor / ofertantilor completarea documentelor care lipsesc in termen de maxim 72 de ore de la data transmiterii solicitarii.2.De asemenea, comisia va stabili care sunt clarificarile si completarile formale sau de confirmare, necesare pentru evaluarea fiecarei oferte, precum si perioada de timp acordata pentru transmiterea clarificarilor.3. In cazul in care ofertantii nu transmit in perioada precizata de comisia de evaluare clarificarile / raspunsurile solicitate, sau in cazul in care explicatiile prezentate de ofertant nu sunt concludente, ofertantii vor fi descalificati.4. Autoritatea contractanta are obligatia de a incheia contractul de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare.5. Autoritatea contractanta are dreptul ca, pe parcursul procedurii de atribuire, sa solicite clarificari si completari ale documentelor prezentate de ofertanti pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor stabilite prin criteriile de calificare sau pentru demonstrarea conformitatii ofertei cu cerintelesolicitate.6. In cazul unei oferte care are un pret aparent neobisnuit de scazut in raport cu ceea ce urmeaza a fi executat, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita ofertantului, in scris, si inainte de a lua o decizie de respingere a acelei oferte, detalii si precizari pe care le considera semnificative cu privire la oferta, precum si de a verifica raspunsurile care justifica pretul respectiv.7.Pretul contractului este ferm in lei si nu poate fi modificat pe parcursul derularii contractului.Plata se va efectua in termen de 120 de zile de la data inregistrarii facturii la autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al SC F.D.E.E. ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD Sucursala Bistrita
Adresa postala: str. Vasile Conta nr. 11, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420025, Romania, Tel. +40 0263205702, Fax: +40 0263205704
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2012 10:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer