Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatenie la sediile ST BUCURESTI


Anunt de participare (utilitati) numarul 133549/29.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU FEDIUC, Tel. +40 0213035617, In atentia: Adrian Ciuca, Email: [email protected], Fax: +40 0213035670, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNTEE TRANSELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Olteni nr. 2-4, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii si Incheiere Contracte Servicii Utilitare si Aprovizionare, etaj 2, camera 202, Tel. +40 0213035724, In atentia: Adrian Ciuca, Email: [email protected], Fax: +40 0213035909, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNTEE TRANSELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Olteni nr. 2-4, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Punct(e) de contact: Registratura parter, sau Serviciul Achizitii si Incheiere Contracte Servicii Utilitare si Aprovizionare, etaj 2, camera 202, Tel. +40 0213035724, In atentia: Adrian Ciuca, Email: [email protected], Fax: +40 0213035909, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de curatenie la sediile ST BUCURESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Prestari servicii curatenie la Sediile ST BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 19, 000 si 995, 855RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Contracte subsecvente pe o perioada de 12 luni cu o valoare intre 200000 si 248963 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru pe o pe o perioada de 48 luni, de la data semnarii acestuia, atribuind
ulterior, prin reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari ai acordului cadru, contracte subsecvente de prestari
servicii;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestari servicii de curatenie la sediile ST BUCURESTI
Valoarea estimata fara TVA: 995, 855RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare avand o valabilitate de 100 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si in cuantum de: 19.600 lei pentru participarea cu oferte la toate cele 5 loturi, si se defalca corespunzator pentru fiecare lot in parte astfel: -Lot I 8.800 lei;
-Lot II 4.800 lei;
-Lotul III 2.800 lei;
-Lotul IV 1.700 lei;
-Lotul V 1.500 lei. Garantie de buna executie pentru fiecare contract subsecvent da XCuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% sau 5 % in cazul IMM ? urilor din pretul contractului, fara T.V.A.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila - formularul nr. 4. Ea se va constitui printr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, si se va prezenta in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formularul 10 ?Informatii privind asocierea?
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare,
prezentarea formularului 5, completat si semnat, insotit, de Cazierul Judiciar al operatorului ecomomic si o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - prezentarea formularului 6 completat si semnat;
-prezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social si a certificatului de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si nici la bugetul general consolidat, certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie Incompatibilitate conform art. 69 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt:
- Horia Hahaianu ? director general- Corneliu Ene ? director general adj. ? Conducere Economica si Comerciala;
- Octavian Lohan ? director general adj. ? Conducere Sistem
- Vasile Zacheu Stefanescu ? director general adj. ? Conducere Tehnica.
- Octavian Luchin Seciu - Inspector General
- Roxana Chivoiu - Director DJRU
- Maria Ionescu - Director Economic
- Marian Mache Gheorghita - Director Directia Financiara
Declaratie privind calitatea de participant la porcedura
CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta
Informatii privind operatorul economic si participarea la licitatie Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original in copie legalizata sau copie conform cu originalul si sa fie in termen de valabilitate la data de depunere/deschidere a ofertelor, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Daca unul sau mai multi ofertanti sunt selectati ca semnatari ai Acordului Cadru, au prezentat certificatele in copie conform cu originalul, acestia au obligatia ca la cererea Comisiei de evaluare sa prezinte acest certificat in original sau copie legalizata.
In cazul depunerii unei oferte comune se va prezenta, in mod obligatoriu, certificatul constatator pentru toti ofertantii
asociati.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cel putin 1 contract, maxim 2 contracte, care prin cuantum sa indeplineasca minim valoarea estimata pentru fiecare lot in parte.
Serviciile de curatenie solicitate pentru sediul Sucursalei de Transport Bucuresti se vor executa in afara orelor de program in birouri cuechipe dimensionate corespunzator de catre prestator. In intervalul orar 7.30 - 16.30 se va asigura permanent o echipa formata din 3 persoane dintre care un responsabil care vor asigura servicii de curatenie in spatiile comune si servicii de urgenta (completare consumabile in spatiile de WC, efectuarea serviciilor de curatenie datorate unor situatii accidentale si/sau de urgenta).
Ofertantul va face dovada ca are implementat
sau in curs de implementare, un sistem de
management al calitatii certificat in
conformitate cu standardele in vigoare la nivel
national/international, cum ar fi EN ISO 9001
(SR EN ISO 9001)/2008 sau similare prin depunerea certificatelor sau a altor documente de atestare a sistemului calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 1494
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.03.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2012 11:00
Locul: Str. Olteni, nr 2-4, sector 3, Bucuresti, etaj 2, camera 202.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
DA persoanele trebuie sa detina imputernicire scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Numarul Documentatiei de atribuire respinse 12677.NOTA IIAgentii economici care descarca prezenta Documentatie de atribuire direct din atasamentul la Invitatia de participare publicata in SEAP au obligatia sa anunte in scris, autoritatea contractanta despre intentia de a participa la procedura indicand: denumirea, adresa, CUI, nr. inregistrare la registrul comertului, persoana de contact cu adresa de e-mail, telefon si fax. Acest anunt se va comunica autoritatii contractante, in scris, la adresa de e-mail a persoanei de contact din partea autoritatii contractante, [email protected], [email protected], sau la fax 021.303.59.09. Agentii economici care nu fac acest anunt au obligatia de a urmari, in SEAP, la rubrica , ,Documentatie si clarificari?, atasarea diverselorcomunicari facute de autoritatea contractanta urmare a unor solicitari de clarificare cerute de unii potentiali ofertanti.Necunoasterea acestor comunicari poate conduce la depunerea de oferte neconforme.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CNTEE TRANSELECTRICA SA
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: Str. Olteni nr. 2-4, etaj 7, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Tel. +04 0213035611, Fax: +04 0213035610, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.02.2012 10:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer