Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatenie la sediul centralei si al filialelor judetene


Anunt de participare numarul 137014/29.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE IMBUNATATIRI FUNCIARE
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Simon, Tel. +40 0213322816, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0213322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
Altele: activitati conexe agriculturii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de curatenie la sediul centralei si al filialelor judetene
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: la sediul centralei si al filialelor judetene
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de curatenie la sediul centralei si al filialelor judetene
Valoarea minima a intervalului (455.230 lei) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele)pana la data de 31.12.2012 iar valoarea maxima (637.322 lei) reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, respectiv 182.092 lei, pentru 01.01.2013-30.04.2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietelor de sarcini in care este estimata valoarea lunara a acestor servicii
Valoarea estimata fara TVA: intre 455, 230 si 637, 322RON
II.2.2) Optiuni
Da
aplicarea prev. art. 6 din HG nr. 925/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Conform anexa B. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale-art.278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Constituirea garantiei de participare in cont RO09TREZ7045009XXX009642-deschis la Trezoreria sector 4, CIF 29275212, sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar corespunzatoare lotului/loturilor pt.care se depune oferta Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria I.M.M.?urilor, garantia de buna executie este de 2.5% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin orice modalitate prevazuta de art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioareRestituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat si surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ? Formular 12 ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular 12 B.Certificate de atestare fiscala ANAF pentru persoane juridice privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale.
Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
-dr.ing.Gheorghe Iordache - Director General
-dr.ing.Cornel Popa - Director General Adj.
-ec.Claudia Iuliana Toam - Director Economic
-ing.Lina Gruia - Sef Serv.Achizitii Publice
-cons.jur.Vasilica Sturzu - Sef Serv.Juridic
Certificatul de participare cu oferta independenta
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 12C Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Se vor prezenta toate certificatele si formularele solicitate in fisa de date a achizitiei si care trebuie sa fie emise de organele similare din tara respectiva.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata, in situatia in carea fost prezentat in forma copie comform cu originalul.
Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM ? urilor (daca este cazul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleInformatii privind situatia financiara pentru ultimii 3 ani fara a fi luat in considerare anul in curs
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: aspiratoare multifunctionale, masina monodisc, galeti cu mop, scule si dispozitive diverse.
Ofertantul castigator va prezenta, la semnarea contractului, pentru utilajele, mijloacele de transport si mijloacele fixe care nu sunt in proprietatea sa, dar sunt inchiriate sau luate prin conventie, contractul de inchiriere sau conventia.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2012 10:00
Locul: Agentia Nationala de Imbunatatiri Funciare, Sos. Oltenitei nr.35-37, sector 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Memmbrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici si observatorii UCVAP daca este cazu.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Suersele de finantare sunt bugetul de stat si surse propriiIn cazul ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale departajarea se face prin reofertare in plic inchis
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic ? AGENTIA NATIONALA DE IMBUNATATIRI FUNCIARE
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti , ,Cod postal: 041293, Romania, Tel. +04 213322183/ +04 213326840, Email: [email protected], [email protected], Fax: +04 213322183/ +04 213326840, Adresa internet (URL): www.anif.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2012 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer