Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de curatenie la statiile ST Cluj si sediul OMEPA?


Anunt de participare (utilitati) numarul 135323/08.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Sucursala de Transport Cluj, str. Memorandumului, nr. 27, et. 4, Localitatea: Cluj- Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Punct(e) de contact: Cosmin Geodescu, Tel. +40 264405589, Email: [email protected], Fax: +40 264405500, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Servicii de curatenie la statiile ST Cluj si sediul OMEPA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: In locatiile stabilite princaietul de sarcini
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incheierea unui contract pentru executarea de servicii de curatenie in statiile apartinatoare Sucursalei de Transport Cluj si la sediul OMEPA Cluj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cu caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 186, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
3000 lei.Ofertantul are obligatia de a prezenta Garantia de participare la licitatie. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare la licitatie se prezinta in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire, de forma: -- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (SGB) ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.-- ordin de plata, confirmat de catre banca, depus in copie (Contul: RO09 RNCB 0106 0265 8437 0001 BCR Cluj).-- in numerar la casieria autoritatii contractante.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. In cazul in careoperatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovada constituirii garantiei de participare cu documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM.Valabilitatea Garantiei pentru participare la licitatie este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare poate fi retinuta in urmatoarele situatii: - oferta a fost retrasa in perioada de valabilitate;
- oferta este declarata castigatoare, si nu este constituita garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- oferta fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.- ofertantul a depus contestatie care a fost respinsa ulterior de CNSC, un cuantum de 1% (1862 lei) din valoare estimata fara TVA va fi retinut in conditiile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: 7% din valoarea contractului fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: - scrisoare de garantie bancara;
- depunere in numerar la caseria unitatii;
- retineri succesive din valoarea fiecarei facturi platite, conformpct.10 din propunerea de contract.In cazul decalarii termenului de prestare prin act aditional, se va urmari si prelungirea perioadei initiale de valabilitate a garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?formular anexat.
2.Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie pe proprie raspundere ca nu se gasestein nici o situatie din cele precizate la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006 -formular anexat.
3.Certificate privind taxele si impozitele-a) Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania ? formulare tip eliberate de organismele abilitate (original? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)b) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - formular tip eliberat de organismele abilitate (original? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Certificatele prezentate trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare- Declaratie pe proprie raspundere ca nu se gasestein situatiile prevazute la art.691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006-formular anexat.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire sunt:
Director Sucursala: Rares RusuDirector Tehnic Sucursala: Ciprian Bud in calitate de inlocuitor al directorului de sucursala
Director Economic Sucursala: Leontina Magdas
5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010- Formular anexat.
6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular anexat 7. Persoane juridice/fizice romane- Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. In cazul prezentarii certificatului in copie, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
8. Persoane juridice /fizice straine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
9. Informatii privind cifra de afaceri- cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa aiba o valoare minima de 360.000 lei. Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte
10. Fisa informatii generale
11. Bilant contabil- Se va prezenta situatia financiara la data de 30.06.2011 saubilantul aferent anului 2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
12. Lista de experienta similara. Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, locul prestarii, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Prezentarea a cel putin un contract pana la maxim 5 contracte care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare cumulata de minim 180.000 lei;
13. Informatii privind personalul tehnic de specialitate- declaratie pe proprie raspundere prin care firma prestatoare se angajaza sa instruiasca personalul cu atributii de curatenie in statiile ST Cluj cu privire la normele specifice de protectia muncii, aplicabile la locurile de munca existente in statiile electrice si care presupun un grad ridicat de pericol de accidentare prin electrocutare.
14. Certificat de conformitate produs
- documente care sa dovedeasca faptul ca materialele de curatenie, produselesi substantele utilizate corespund din punct de vedere calitativ, sunt ecologice sicertificate din punct de vedere al protectiei mediului, conform reglementarilor legale in vigoare pentru introducerea acestora pe piata
15. Informatii privind subcontractantii (daca exista).
16. Informatii privind asociatii (daca exista)
17. Standarde privind sistemul de managementul calitatii. Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Et. fin. de lic. elect. va consta intr-un proces repetitiv de ofertare, utilizindu-se suportul tehnic oferit de SEAP. Aut. contr. va invita sa participe la aceasta etapa doar op. ec. care au oferte admisibile(acceptabile si conforme). Obiectul procesului repetitiv: pretul ofertei. Ofertele depuse de catre operatori nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei etape electronice. In cursul desfasurarii lic. electr. nu se vor dezvalui inf. privind identitatea ofertantilor, sau noile preturi. Etapa finala de licitatie electronica se va desfasura intr-o singura runda, avind durata de o zi.La momentul finalizarii acestei faze, sistemul electronic va pune la dispozitia aut. contr. clasamentul final.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 1546
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2012 13:00
Locul: ST Cluj, loc. Cluj-Napoca, str. Memorandumului, nr. 27, et. 4, cam. 407
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si persoane imputernicite ale ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc, au valori egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenulde exercitare a cailor de atac: In termen de 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica SA Bucuresti ? Sucursala de Transport Cluj- Consilier Juridic
Adresa postala: str. Memorandumului, nr. 27, et. 4, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Tel. +40 264405524, Fax: +40 264405500
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2012 08:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer