Licitatie Publica - Servicii de curatenie la subunitatile DS Mures
Anunt de participare numarul 113547/29.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala: str. Enescu George, nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel. 0265/250074, In atentia: Stainbok Sorin, ,Email: [email protected], Fax: 0265/264447
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala: str. Enescu George, nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel. 0265/250074, In atentia: Stainbok Sorin, ,Email: [email protected], Fax: 0265/264447
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala: str. Enescu George, nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel. 0265/250074, In atentia: Stainbok Sorin, ,Email: [email protected], Fax: 0265/264447
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de curatenie la subunitatile DS Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Ocoalele silvice Ludus, Reghin, Gurghiu, Fancel, Rastolita, Lunca Bradului, Sovata, Tarnaveni si Sighisoara
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 180, 000 si 720, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
asigurarea microclimatului in cadrul birourilor si spatiilor din incinta sediilor prin aspirarea si stergerea prafului, golirea cosurilor, asigurarea lemnului de foc la sobe din magazia subunitatii, udarea florilor, stergerea geamurilor, a usilor, curatarea mochetelor, stergerea sau ceruirea parchetului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim 18360 ore si maxim 73440 ore
Valoarea estimata fara TVA: intre 180, 000 si 720, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii, cu ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certifica de participare la licitatie cu oferta independenta, dovada platii taxelor si impozitelor la bugetul generalconsolidat, dovada platii taxelor si impozitelor la bugetulunitatii administrative teritorial unde isi are sediul societatea, prezentare certificat constatator eliberat de ORC cu obiectul de activitate specificcu ce urmeaza a fi furnizat, persoanele fizice sau juridice strainesa prezinte sau /sa faca dovada inregistrarii in conformitate cu prevederile legale in tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declararea cifrei de afaceri pe ultiii 3 ani si bilant contabil depus si inregistrat pentru anii 2007, 2008 si 2009,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani,
- prezentarea formularului ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?.
-prezentarea formularului ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului prestari servicii?. utilaje, instalatii, echipamente tehnice minime-informatii privind subcontractantii, - informatii privind asocierea
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- minim o recomandare din partea unui beneficiar de servicii similare,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S50-074012 din 12.03.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.01.2011 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.01.2011 09:00
Locul: sediul Directiei Silvice Mures, str. Enescu, george, nr.6, loc. Targu-Mures, sala sedinte etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorii societatilor comerciale sau imputerniciti ai acestora pe baza de imputernicire scrisa, copie dupa CI/BI sau pasaport
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
aplicarea prevederilor art.66 lit.e si lit.f din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (cantitatea minima este 18360 ore si maxima pe durata intregului acord este de 73500ore, autoritatea contractanta are asigurate fondurile pentru incheierea unui acord cadru cu o cantitate minima de 18360 ore cat si pentru o cantitate maxima de 73440 ore estimate pentru 48 luni. Documentatia de atribuire este disponibila in S.E.AP. atsata prezentului anunt de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Mures, Sectia contencios administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Bolyai, nr.30, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel. 0265/260323, Email: [email protected], Fax: 0265/264447
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Directiei silvice Mures
Adresa postala: str. Enescu George, nr.6, Localitatea: Targu- Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel. 0265/250074, Email: [email protected], Fax: 0265/264447
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2010 14:08