Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de curatenie pentru ONRC si 20 ORCT


Anunt de participare numarul 95289/04.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel.021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021.316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de curatenie pentru ONRC si 20 ORCT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: la sediul ONRC si la sediile ORCT Arges, Bihor, Bistrita, Brasov, Cluj, Covasna, Harghita, Hunedoara, Ialomita, Bucuresti, Timis, Vrancea, Bacau, Maramures, Dambovita, Braila, Dolj, Galati, Vaslui si Prahova
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de curatenie 21 locatii, respectiv la sediul ONRC si la sediile ORCT Arges, Bihor, Bistrita, Brasov, Cluj, Covasna, Harghita, Hunedoara, Ialomita, Bucuresti, Timis, Vrancea, Bacau, Maramures, Dambovita, Braila, Dolj, Galati, Vaslui si Prahova, conform cerintelor prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90919000-2 - Servicii de curatare a birourilor, a scolilor si a echipamentului de birou (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de curatenie zilnica pentru 21 locatii. Asig nec de echip pentru efectuarea curateniei, a materialelor si a uneltelor specifice. Personal pentru efectuarea curateniei. Asig echip de lucru si a echip de protectie. Echipamentele de lucru si de protectie vor fi in mod obligatoriu personalizate. Furnizarea materialelor consumabile profesionale si solutiilor pentru intretinerea diferitelor suprafete existente in cladire (mocheta, gresie, faianta, inox, travertin, lemn, dulapuri metalice, suprafata vitrata interioara, echipamente de calcul, etc.). Consumabile pentru grupurile sanitare (hartie igienica, sapun lichid, odorizant solid WC si prosoape hartie role sau tip ZZ, conform cerintelor specificate pentru fiecare locatie in caietul de sarcini);
Valoarea estimata fara TVA: intre 408, 800 si 613, 200RON
II.2.2) Optiuni
Da
prelungire conf prevederilor art 6 alin 3 din HG 925/2006. Prel pt perioada 01.01.2011-30.04.2011.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.05.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 4088 lei.Garantia de buna executie va fi de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dec art 180 din OUG 34/2006. Dec de art. 181 din OUG 34/2006. Dec privind calitatea de participant la procedura. Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, in termen de valabilitate, in original/copie legalizata;
Certificat impozite si taxe locale, in termen de valabilitate, in original/copie legalizata;In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de aceasta natura, ofertantul are obligatia sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in tara in care este stabilit. Daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, ofertantul va prezenta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale, cu competente in acest sens. Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de ORCT in luna in curs sau anterioara datei sedintei de deschidere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.Ofertantii vor prezenta situatiile financiare corespunzatoare exercitiilor financiare pentru anii 2006, 2007 si 2008, depuse, vizate si inregistrate la organele competente. Se vor prezenta in copie, certificate de ofertant, pentru conformitate cu originalul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri globala medie anuala 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 500000 lei. In situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri va fi prezentata corespunzator perioadei efective de activitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Ofertantii vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, in conformitate cu normele si reglementarile legale in vigoare.Declaratie privind indeplinirea obligatiilor contractuale.Se va prezenta o lista a principalelor servicii de curatenie prestate in ultimii 3 ani. Minim 3 recomandari.Resurse tehnice: se vor prezenta tipul si numarul echipamentelor ce vor fi utilizate pentru efectuarea curateniei : aspirator de praf, masina spalat mocheta, unelte specifice si materiale consumabile, etc, conform cerintelor specificate in caietul de sarcini.Informatii referitoare la personalul angajat si al cadrelor de conducere de care dispune ofertantul.Certificat ISO SR EN 9001 sau echivalent pentru ofertant/pentru toti operatorii membrii ai grupului in cazul in care mai multi operatori depun o oferta comuna, eliberat pentru prestarea de serviciide tipul celor ofertate;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat cu succes in ultimii 3 ani cel putin un contract de prestari servicii de curatenie birouri pentru sectorul public sau privat, respectiv in valoare de minim 200000 lei, fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2010 12:00
Locul: sediul ONRC B-dul Unirii nr 74 bloc J3B, Bucuresti, sector 3, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.50.83, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Contencios a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala: B-dul Unirii nr 74, Bl J3B, tronson II+III, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel.021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021.313.73.34, Adresa internet (URL): http: //www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2010 17:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer