Licitatie Publica - servicii de curatenie pentru ONRC si 21 ORCT
Anunt de participare numarul 117428/16.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel. 021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021.316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de curatenie pentru ONRC si 21 ORCT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare: la sediul ONRC si la sediile ORCT Arges, Bihor, Bistrita, Brasov, Cluj, Covasna, Calarasi, Harghita, Hunedoara, Ialomita, Bucuresti, Timis, Vrancea, Bacau, Maramures, Dambovita, Braila, Dolj, Galati, Vaslui si Prahova
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de curatenie pentru 22 loturi, respectiv la sediul ONRC si la sediile ORCT Arges, Bihor, Bistrita, Brasov, Cluj, Covasna, Calarasi, Harghita, Hunedoara, Ialomita, Bucuresti, Timis, Vrancea, Bacau, Maramures, Dambovita, Braila, Dolj, Galati, Vaslui si Prahova, conform cerintelor prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de curatenie zilnica pentru 22 loturi. Asig nec de echip pentru efectuarea curateniei, a materialelor si a uneltelor specifice. Personal pentru efectuarea curateniei. Asig echip de lucru si a echip de protectie. Echipamentele de lucru si de protectie vor fi in mod obligatoriu personalizate. Furnizarea materialelor consumabile profesionale si solutiilor pentru intretinerea diferitelor suprafete existente in cladire (mocheta, gresie, faianta, inox, travertin, lemn, dulapuri metalice, suprafata vitrata interioara, echipamente de calcul, etc.). Consumabile pentru grupurile sanitare (hartie igienica, sapun lichid, odorizant solid WC si prosoape hartie role sau tip ZZ, conform cerintelor specificate pentru fiecare lot din caietul de sarcini);
Valoarea estimata fara TVA: 520, 380RON
II.2.2) Optiuni
Da
prelungire conf prevederilor art 6 alin 3 din HG 925/2006. Prel pt perioada 01.01.2012-30.04.2012.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.05.2011 pana la 30.12.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de participare 2% din val est a cont prev in Anexa B la fiecare lot. Gar buna executie 10% din val fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dec art 180 din OUG 34/2006. Dec de art. 181 din OUG 34/2006. Dec privind calitatea de participant la procedura. Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, in termen de valabilitate, in original sau in copie certificata de ofertant "conform cu originalul", Certificat impozite si taxe locale, in termen de valabilitate, in original sau in copie certificata de ofertant "conform cu originalul", In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de aceasta natura, ofertantul are obligatia sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in tara in care este stabilit. Daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, ofertantul va prezenta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale, cu competente in acest sens. Certificat constatator, in copie certificata de ofertant "conform cu originalul", emis de ORCT in luna in curs sau anterioara datei sedintei de deschidere a ofertelor.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Ofertantii vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, in conformitate cu normele si reglementarile legale in vigoare.Se va prezenta o lista a principalelor servicii de curatenie prestate in ultimii 3 ani.Resurse tehnice: se vor prezenta tipul si numarul echipamentelor ce vor fi utilizate pentru efectuarea curateniei : aspirator de praf, masina spalat mocheta, unelte specifice si materiale consumabile, etc, conform cerintelor specificate in caietul de sarcini.Informatii referitoare la personalul angajat si al cadrelor de conducere de care dispune ofertantul, respectiv se va completa o anexa care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat pe ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Se va prezenta o lista nominala a personalului care va presta serviciile de curatenie pentru lotul/loturile ofertate. Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere a ofertantului din care sa reiasa ca personalul acestuia este angajat conform prevederilor legale, este instruit conform normelor de protectia muncii, are efectuata vizita medicala periodica, conform reglementarilor legale in domeniu si nu prezinta cazier judiciar pentru comiterea de infractiuni.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a indeplinitin ultimii 3 ani cel putin un contract avand ca obiect prestarea de servicii de tipul celor ce fac obiectul prezentei licitatii, de valoare cel putin egala cu valoarea estimata a contractului pentru perioada 01.05.2011 - 31.12.2011, prevazuta la art 1.9 din documentatia de atribuire si in Anexa B la prezentul anunt, corespunzatoare lotului pentru care se depune oferta
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2011L1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2011 12:00
Locul: sediul ONRC , Bucuresti, B-dul Unirii nr 74, bloc J3b, tronson II+III, etaj 8, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
in prezenta comisiei de evaluare si a imputernicitilor ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP, accesand www.e-licitatie.ro, fiind anexata la anuntul de participare, sau de pe site-ul ONRC accesand www.onrc.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Contencios a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala: B-dul Unirii nr 74, Bl J3B, tronson II+III, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel. 021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021.313.73.34, Adresa internet (URL): http: //www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2011 16:08